Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smashy

Legacy Member
Scarity zei:
Alei alei

To en too kan ik nog omwisselen, maar to en two...
Das net zoals zeggen, they're - there - their, een troll zou daar nog deir tussensmijten ^^

Then again, hat off to you good sir, moest gij mij nu aant trollen zijn :D
My point exactly... het was tussen too en two ;)

Bram

Legacy Member
Babs zei:
Leuk eh :p
Doet ge dit alleen? Wij moeten uiteraard ook ons rekeningen betalen maar komen niks tekort omdat we 2 inkomens hebben.
Kzou het mij niet kunnen voorstellen alleen...

Ik doe het alleen ja. Tis nie altijd prettig om onmiddellijk den helft van m'n loon (zelfs iets meer :( ) door te storten, maar ik heb het er voor over. Wel terug aant denken om te gaan samenwonen met nen maat ofzo om iets betaalbaarders te leven.

Babs

Legacy Member
Bram zei:
Ik doe het alleen ja. Tis nie altijd prettig om onmiddellijk den helft van m'n loon (zelfs iets meer :( ) door te storten, maar ik heb het er voor over. Wel terug aant denken om te gaan samenwonen met nen maat ofzo om iets betaalbaarders te leven.

Amai, chapeau. Moet inderdaad niet leuk zijn om uw welverdiende centjes zo snel te zien wegsmelten.
Wij zetten sinds kort ons volledig loon tesamen (daarvoor was het een vast bedrag) en dan scheelt het enorm. We sparen veel, we kunnen doen wat we willen en we hebben meestal nog over tegen het einde van de maand.
Denk wel dat het interessant is om de kosten met iemand te delen.

Bram

Legacy Member
Babs zei:
Amai, chapeau. Moet inderdaad niet leuk zijn om uw welverdiende centjes zo snel te zien wegsmelten.
Wij zetten sinds kort ons volledig loon tesamen (daarvoor was het een vast bedrag) en dan scheelt het enorm. We sparen veel, we kunnen doen wat we willen en we hebben meestal nog over tegen het einde van de maand.
Denk wel dat het interessant is om de kosten met iemand te delen.

Feit, nuja, stilletjes aan op zoek, we zien wel of er iets van komt.

Weezyy

Legacy Member
Scarity zei:
Alei alei

To en too kan ik nog omwisselen, maar to en two...
Das net zoals zeggen, they're - there - their, een troll zou daar nog deir tussensmijten ^^

Then again, hat off to you good sir, moest gij mij nu aant trollen zijn :D

They're is toch zoals in they are, toch? Als in : They're over there!
en there is daar en their is hun?
Their pare of trousers
There is keeley hazell

of ben ik slecht in engels?

pinoken

Legacy Member
Weezyy zei:
They're is toch zoals in they are, toch? Als in : They're over there!
en there is daar en their is hun?
Their pare of trousers
There is keeley hazell

of ben ik slecht in engels?

Neenee, ge bent juist. 'K snap echt niet dat mensen daar nog fouten tegen maken, dat is mij van jongs af aan met de paplepel ingeschonken.

hatetn

Legacy Member
pinoken zei:
Neenee, ge bent juist. 'K snap echt niet dat mensen daar nog fouten tegen maken, dat is mij van jongs af aan met de paplepel ingeschonken.



het probleem is dat het niet bij iedereen zo is en er mensen zijn die zelfs geen engels krijgen op school. om nog maar te zwijgen over de mensen die denken dat ze er goed in zijn en nog geen zin kunnen maken

Scarity

Legacy Member
Ik vind dat wij niet moeten klagen, europeanen spreken over het algemeen beter engels dan amerikanen...

Bubba

Legacy Member
Scarity zei:
Ik vind dat wij niet moeten klagen, europeanen spreken over het algemeen beter engels dan amerikanen...

Lol, wij DENKEN vooral dat we dat kunnen, de realiteit is anders. ;)

Daffy_2D

Legacy Member
BuBbA zei:
Lol, wij DENKEN vooral dat we dat kunnen, de realiteit is anders. ;)

Nee, dat is gewoon een feit. Deze zomer heeft een Amerikaan het zelf nog tegen mij gezegd :D Waarschijnlijk zit het feit dat wij op school British English leren er iets voor tussen én het feit dat Amerikanen meer en meer in afkortingen spreken.

Remi

Legacy Member
Daffy_2D zei:
Nee, dat is gewoon een feit. Deze zomer heeft een Amerikaan het zelf nog tegen mij gezegd :D Waarschijnlijk zit het feit dat wij op school British English leren er iets voor tussen én het feit dat Amerikanen meer en meer in afkortingen spreken.

Toont die Amerikaan is een Netlogconversatie...
Zo vind je waarschijnlijk ook mensen die geen nederlands als moedertaal hebben die het beter schrijven/spreken/...

Mikkel

Legacy Member
CREG die het nodig acht om de leverancierskosten op te drijven voor alle gezinnen terwijl het eigenlijk de schuld is van de overheid met hun nodeloos lang durende premies..:angry:
Waar blijft die gigantische loonsverhoging???

Smashy

Legacy Member
Daffy_2D zei:
Nee, dat is gewoon een feit. Deze zomer heeft een Amerikaan het zelf nog tegen mij gezegd :D Waarschijnlijk zit het feit dat wij op school British English leren er iets voor tussen én het feit dat Amerikanen meer en meer in afkortingen spreken.
En omdat één Amerikaan het zegt is het natuurlijk waar :niceone:
Er zijn veel Amerikanen die veel fouten maken maar er zijn er ook veel die zo goed als geen fouten maken.

Avilowca

Legacy Member
72 Euro extra voor elk gezin in Vlaanderen dankzij Freya Vandenbossche.

En dat komt dan van de sossen. Hoe bestaat het.

jedisparkle

Legacy Member
Mikkel zei:
CREG die het nodig acht om de leverancierskosten op te drijven voor alle gezinnen terwijl het eigenlijk de schuld is van de overheid met hun nodeloos lang durende premies..:angry:
Waar blijft die gigantische loonsverhoging???

idd een echte schande :cry::cry:

benzine nog nooit zo duur, nu dit....jongens toch, wij laten ons echt uitpersen.....:angry:

Weezyy

Legacy Member
Het valt me vooral op dat als je een Amerikaanse facebook opent ik alles wel begrijp. Kan me inbeelden dat dat voor mensen die geen nederlands kunnen echt een hel moet zijn. Al die dialecten o.O

Ik heb nooit engels gehad op school ofzo, komt allemaal van de tv. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan