Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Grmbl, alles loopt mis vandaag. De pak Rice Krispies ondersteboven laten vallen in m'n kamer en lees nu net dat de groepsfeedback en de individuele feedback voor de inleiding van m'n paper op dinsdag wordt gegeven, 1 uur voor ik bij de tandarts moet zijn :sop:

moustii

Legacy Member
glashelder zei:
Grmbl, alles loopt mis vandaag. De pak Rice Krispies ondersteboven laten vallen in m'n kamer en lees nu net dat de groepsfeedback en de individuele feedback voor de inleiding van m'n paper op dinsdag wordt gegeven, 1 uur voor ik bij de tandarts moet zijn :sop:

Rice Krispies :drool:

Bluto

Legacy Member
Volgende week uitsrapje met de klas naar het vn-gebouw. Vandaag zegt die prof doodleuk dat hij iedereen in kostuum verwacht. Ik heb dat natuurlijk allemaal niet bij. Ik ga daar de enige zijn in gewone outfit :(

Rizla+

Legacy Member
Zonet $27500000 gekregen van Mrs bibita isouff van the bank of africa in burkina faso. het geld hoorde toe aan een fransman die overleden is, en de rest van zijn familie is gestorven in een vliegtuigcrash. Allee mannen, tot de volgende, maar ik ga rentenieren! lang leve de spam!

Sir. K

Legacy Member
De post.

Ik ging een pakketje posten in het postkantoor. Er staat 3 man voor mij. Nu blijft dat toch duren en duren... Nu goed, een half uur later was het eindelijk mijn beurt. Ik geef een pakketje af om te posten. Ze kijkt er naar en steekt het in zo'n plastic "fake brievenbus" om te kijken of het er in past. "Ja meneer, ik moet toch een beetje duwen hoor... 't zal taxipost worden! Is dan €5.90".
Ik al lichtjes geïrriteerd van het lange wachten antwoord: "Wablief, €5.90? Het kan perfect in een brievenbus.. ik verstuur al lang genoeg pakketjes". Begint die daar nu toch te zagen "uw houding laat te wensen over hoor meneer!".

Nuja, lang verhaal kort: Ben dan maar naar de post gegaan in de buurgemeente. Alles was in orde en het heeft mij maar 2 postzegels gekost ipv €5.90 :sop:

glashelder

Legacy Member
Zucht.

Een vriendin zet op Facebook een zin die ze niet snapt. Namelijk: "x is a priori behept met y". Haar vraag is wat behept is, ze vindt het niet op google, ze heeft al gezocht op heppen, beheppen, hepen,...

Uiteindelijk heeft ze het wel gevonden op de één of andere manier, maar ik kopieer die status en stuur hem door naar m'n zusje, om er een beetje mee te lachen. Eerst zegt m'n zusje nog lol, en dan plots...

- maar gebruikt ze nu Engels en Nederlands door elkaar of zo?
- hoezo? Waar zie jij Engels?
- is a
- euh, dat is x is - a priori behept met
- ah, a priori behept is een of andere uitspraak?
- zeg, ik wil aantonen dat ze dom is, en nu snap jij het ook al niet
- jah, ik gebruik nooit zukke woorden, welk normaal mens gebruikt er dat nu


:cry:

Dennoman

Legacy Member
Dilemma.

Eens uitgaan met de mensen van mijn klas voor iemand haar verjaardag (doe ik normaal nooit), of bij de maten met wie ik gewoonlijk rondhang. Ik heb wel eens goesting op wat variatie, maar ik ben doorgaans wel nogal een vijfde wiel aan de wagen op die klasfeestjes :p

Sir. K

Legacy Member
Dennoman zei:
Dilemma.

Eens uitgaan met de mensen van mijn klas voor iemand haar verjaardag (doe ik normaal nooit), of bij de maten met wie ik gewoonlijk rondhang. Ik heb wel eens goesting op wat variatie, maar ik ben doorgaans wel nogal een vijfde wiel aan de wagen op die klasfeestjes :p

Toevallig uitgaan met uw maten waar die van uw klas ook zijn. Hoe meer zielen hoe meer deugd!

Dennoman

Legacy Member
Awel lol ik heb het eigenlijk juist al voorgesteld. Ze zoeken toch zoveel mogelijk volk (is een muzikant die komt jammen op het kot van ne maat) en waarom zou ik ze niet gewoon meenemen tot daar :)

TrsH

Legacy Member
Rizla+ zei:
Zonet $27500000 gekregen van Mrs bibita isouff van the bank of africa in burkina faso. het geld hoorde toe aan een fransman die overleden is, en de rest van zijn familie is gestorven in een vliegtuigcrash. Allee mannen, tot de volgende, maar ik ga rentenieren! lang leve de spam!


385-1445584-68

gelieve zo snel mogelijk een deel te storten of ik laat uw vlieger ook neerstorten!

Rizla+

Legacy Member
TrsH zei:
385-1445584-68

gelieve zo snel mogelijk een deel te storten of ik laat uw vlieger ook neerstorten!

Gelieve dan eerst $ 5000 transferkosten te storten op mijn rekening.
Mvg, Mr. Abaluku
Goverment of Kuala Lumpur.

TrsH

Legacy Member
Avilowca zei:
10 games op rij verloren in sc2. godverdomme zeg wat een ragemoment.

i know the feeling de laatste tijd.

ik ben zerg en de hele tijd als ik ladder dan is 8 van de 10 matchups zerg v zerg, en dat is natuurlijk mijn slechtste matchup :'(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan