Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

N1CK

Legacy Member
^

't Is ook al langer bekend dat haaien afgaan op schitteringen, omdat ze dat aanzien als (weerkaatsing van licht op de schubben van) vissen. Waarom ze dan een hond gaan gebruiken, is me dan helemaal een raadsel -_-

Weird, weird world.

En excuses zijn niet nodig. Uw posts waren mssn niet helemaal waar, maar tenminste van niveau.

Bram

Legacy Member
Loon gestort, huur en afbetaling lening voor deze maand in orde gebracht, volgende week gaat er nog eens den elektriek en gas van af. :cry:

Yellowfield

Legacy Member
'Ge rijdt heel goe, boven het gemiddelde niveau. Ik heb al rijbewijzen gegeven aan mensen die slechter rijden. Maar met spijt ga ik er u toch niet doorlaten'

Omwille van te lang links blijven rijden ergens en ene keer ni vertraagd aan een klein kutstraatje waar zelfs ne flik ni zou stoppen.

Jammer

Scarity

Legacy Member
^ In erembodegem: Ge hebt goed gereden, geen fouten, maar ge moogd nog eens komen laten zien dat ge ook met u twee handen kunt rijden...

Yellowfield

Legacy Member
Scarity zei:
^ In erembodegem: Ge hebt goed gereden, geen fouten, maar ge moogd nog eens komen laten zien dat ge ook met u twee handen kunt rijden...

Ja das wel logisch da ze u daarvoor buizen he, op een rijexamen kunde best u 2 handen op u stuur houden :p

Arifiene

Legacy Member
Kben helemaal hees. Verdomme.

En kben (ironisch gezien) helemaal verslaafd aan het liedje 'I just can't get enough' van de Black eyed peas :(. Kzou t heel de dag spelen.

Babs

Legacy Member
Bram zei:
Loon gestort, huur en afbetaling lening voor deze maand in orde gebracht, volgende week gaat er nog eens den elektriek en gas van af. :cry:

Leuk eh :p
Doet ge dit alleen? Wij moeten uiteraard ook ons rekeningen betalen maar komen niks tekort omdat we 2 inkomens hebben.
Kzou het mij niet kunnen voorstellen alleen...

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Der lopen toch wa mongolen rond hier in Leuven.

Stond in een facbar gwn wa te babbelen met mensen en loopt er mij ineens ene half omver, dus ik kijk eens vies achter mij om :') stond daar zo nen opgespoten johny "ja jong gij gaat nie aan de kant". Effe later loop ik verder naar achter om de rest te zoeken en stond dien opgespoten kerel daar nog met zijn vrienden. Meteen als ik daar langs loop vroeg er daar ene van aan mij "wa ist probleem jong?"

Mijn antwoord: "Probleem met wa?"
Hij weer "Ja wa ist probleem?"
"Jama, welk probleem?"
Waarop hij "kom loopt door jong"

glimlach en ergernis tegelijk :')

Waelvis

Legacy Member
Karre zei:
Ze hebben voor Berlare iets beter gedaan nu. De brug van Zele naar Dendermonde onderbroken waarbij al het verkeer van Zele nu via Berlare moet. Nu zijn er hier 's morgens altijd lange files :sop:. En als je naar Aalst wil is het daar ook onderbroken. Waarom slagen ze er in deze regio nooit in om het werk te organiseren in plaats van alles in één keer te doen waardoor het een miserie wordt om een weg te vinden die niet onderbroken is.


Idd, ik moet elke dag van Lokeren naar station Dendermonde. Mocht nu mooi rondrijden langs Overmere, Wichelen, Schoonaarde, Appels, ..

(sjans dak in ploegen werk, dus geen file)

Dennoman

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Der lopen toch wa mongolen rond hier in Leuven.

Stond in een facbar mijn longen uit te schreeuwen tegen mensen en loopt er mij ineens ene half omver, dus ik kijk eens vies achter mij om :') stond daar zo nen opgespoten johny "ja jong gij gaat nie aan de kant". Effe later loop ik verder naar achter om de rest te zoeken en stond dien opgespoten kerel daar nog met zijn vrienden. Meteen als ik daar langs loop vroeg er daar ene van aan mij "wa ist probleem jong?"

Mijn antwoord: "Probleem met wa?"
Hij weer "Ja wa ist probleem?"
"Jama, welk probleem?"
Waarop hij "kom loopt door jong"

glimlach en ergernis tegelijk :')
Fixed that for ya.

Katoom

Legacy Member
Babs zei:
Leuk eh :p
Doet ge dit alleen? Wij moeten uiteraard ook ons rekeningen betalen maar komen niks tekort omdat we 2 inkomens hebben.
Kzou het mij niet kunnen voorstellen alleen...
Als ge het alleen doet komt ge ook niks tekort ze. :)

Scarity

Legacy Member
Waelvis zei:
Idd, ik moet elke dag van Lokeren naar station Dendermonde. Mocht nu mooi rondrijden langs Overmere, Wichelen, Schoonaarde, Appels, ..

(sjans dak in ploegen werk, dus geen file)

Ge moogt dan al blij zijn dat ze net klaar zijn in wichelen - schoonaarde :)
Het is hier de voorbije jaren tussen dendermonde - schoonaarde - wichelen nog niet anders geweest dan werken en omleggingen...

Scarity

Legacy Member
Alei alei

To en too kan ik nog omwisselen, maar to en two...
Das net zoals zeggen, they're - there - their, een troll zou daar nog deir tussensmijten ^^

Then again, hat off to you good sir, moest gij mij nu aant trollen zijn :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan