Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
Fireflies zei:
Wordt door de gay der gays georganiseerd, die zijn Facebookvriendjes vraagt om 'aanwezig' te klikken om de sponsors gelukkig te maken, véél te duur, uitverkocht, alle snobjes die willen pronken met hoe rijk ze zijn, zatte kinderen, hautaine zever, nog redenen nodig?

Kheb gewoon zin om te dansen hoor :unsure:.

Ik ken die gay ni (is de organisator gay? - if so: who cares?), ik was ni uitgenodigd via fb (snik :p), ik moet niet betalen want ik zou een kaart krijgen van vriendin die niet gaat en er niets voor wil...
Snobs? Kvind da een belachelijke term, daarvoor ga'k het dus al zeker ni laten. Hautaine zever? Tis gwn een bal :/...

Baats

Legacy Member
Fireflies zei:
Wordt door de gay der gays georganiseerd, die zijn Facebookvriendjes vraagt om 'aanwezig' te klikken om de sponsors gelukkig te maken, véél te duur, uitverkocht, alle snobjes die willen pronken met hoe rijk ze zijn, zatte kinderen, hautaine zever, nog redenen nodig?

Oh man, die Mathieu, ik krijg er't vliegend schijt van, wat een aansteller.


Onlangs een hopeloze poging van hem te weten gekomen om MIP-kaarten (denk ik..) te verkopen. Uiteraard beter dan VIP, en waarom? Omdat je gezien zou worden, aangezien je een tafel in het midden van de zaal ofzo kreeg.

Een hautaine, uit de lucht gevallen aansteller vind ik het.

Morrissey

Legacy Member
Baats zei:
Oh man, die Mathieu, ik krijg er't vliegend schijt van, wat een aansteller.


Onlangs een hopeloze poging van hem te weten gekomen om MIP-kaarten (denk ik..) te verkopen. Uiteraard beter dan VIP, en waarom? Omdat je gezien zou worden, aangezien je een tafel in het midden van de zaal ofzo kreeg.

Een hautaine, uit de lucht gevallen aansteller vind ik het.

Wij begrijpen elkaar :cool:.

Rizla+

Legacy Member
N1CK zei:
Brengt op.



Toevallig uw buren die boven uw muziek uit proberen te komen :p

j/k, je zei eerder al dat die allesbehalve hard staat. Chance dat wij toch met één kant van de buren overeenkomen. Aleeja, ons ma toch. Want dat buurmens stopt maar nooit met praten, 'k mijd die dan maar :D



'
Nja, het is echt zo van dienen hoempapa muziek... Iets waarvan mijn bomma zelfs zegt "Wat een trage kutmuziek" (à la New Kids). Maar als ik het nog 1 keer hoor dan maak ik er een wedstrijdje van. Heb hier boxen genoeg, ik win zowiezo!

Jack-in-the-box

Legacy Member
Fireflies zei:
Wordt door de gay der gays georganiseerd, die zijn Facebookvriendjes vraagt om 'aanwezig' te klikken om de sponsors gelukkig te maken, véél te duur, uitverkocht, alle snobjes die willen pronken met hoe rijk ze zijn, zatte kinderen, hautaine zever, nog redenen nodig?

Exactly my thoughts !

Mattx

Legacy Member
Gay, maar hij heeft wel ne schone ferrari onder zijn gat :|
Van wat voor familie komt dieje in feite? ge moet toch al serieus wat centen hebben om op die leeftijd zo "succesvol" te zijn.

Dawg (oi22)

Legacy Member
Mattx zei:
Gay, maar hij heeft wel ne schone ferrari onder zijn gat :|
Van wat voor familie komt dieje in feite? ge moet toch al serieus wat centen hebben om op die leeftijd zo "succesvol" te zijn.

Allemaal materiële zaken. Ge moet imo niet rijk zijn of in het bezit zijn van een ferrari om succesvol te zijn in het leven...soms zijn het kleine dingen die uw gelukkig maken.

Ik krijg het schijt van zo'n mensen die zo'n ferrari hebben en er dan enkel boodschappen mee gaan doen. Dat is ENKEL EN ALLEEN om op te vallen en u beter te voelen dan "de gewone mens". Ik krijg het schijt van zo'n mensen.

NovaHova

Legacy Member
Dawg (oi22) zei:
Allemaal materiële zaken. Ge moet imo niet rijk zijn of in het bezit zijn van een ferrari om succesvol te zijn in het leven...soms zijn het kleine dingen die uw gelukkig maken.

Ik krijg het schijt van zo'n mensen die zo'n ferrari hebben en er dan enkel boodschappen mee gaan doen. Dat is ENKEL EN ALLEEN om op te vallen en u beter te voelen dan "de gewone mens". Ik krijg het schijt van zo'n mensen.

Moest ik rijk zijn, zou ik zo een ferrari gewoon in de weekend gebruiken.
En een of ander top audi/bmw/mercedes/nissanGTR tijdens de week gebruiken.

Dus geen idee wat dat is.. Maar niet echt om op te vallen ofsow.

Tibokio

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Ik moet morgen werken met da goe weer. :(

Ik moet studeren voor mijn partieel van wiskunde met da goe weer :angry:

Als er niet te veel wind is, ga ik wel 'n beetje buiten studeren :D

kay-gell

Legacy Member
Klanten op een uur rijden waar je een afspraak mee maakt op zaterdag om 9 uur 's morgens om een contract te tekenen en het dan toch niet doen.
Bellen mij als ik er op 20 minuten van ben, ik neem natuurlijk niet op. Wist dat het waarschijnlijk was voor af te zeggen.
Als ze mij fucking twee uur laten rondrijden voor niets kunnen ze het beter in mijn gezicht zeggen.
Natuurlijk een hoop smoesjes en zever als ik er aan kom.
Zakenethiek is bij een hoop mensen toch onbestaande se.

F U! :angry:

Klopgeest

Legacy Member
Mattx zei:
Gay, maar hij heeft wel ne schone ferrari onder zijn gat :|
Van wat voor familie komt dieje in feite? ge moet toch al serieus wat centen hebben om op die leeftijd zo "succesvol" te zijn.

Volgens Facebook-comments:

"Bart Verstraete
OMG, was me dat een strontbal :p 1000 extra tickets HAHAHAHA, twas nog geen duizend man int totaal , MATHIEU TROK OP GEEN KLOTEN :p"


Dikke fail dus blijkbaar :D

pinoken

Legacy Member
Saphira zei:
haha ziet er zo'n janet uit. En klopt da wel wat daar staat bij zijn werk? :sop:

Volgens mij klopt er wel meer niet op zijn profiel, kijk alleen al naar het aantal zussen dat hij zou moeten hebben. :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan