Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NovaHova

Legacy Member
Zijn allemaal zijn fuckbuddies.
Die ferrari is trouwens niet van hem hoor, staan er meerdere op. (tenzij ze allemaal van hem zijn :/ )

wireke

Legacy Member
Over die mathieu gesproken.

Die heeft een paar jaar geleden in de counterstrike scene eens heel "team-belgium" willen overpakken omdat hij het toch beter kon en hij veel geld in de "scene" kost pompen. Vond zen eigen ook fantastisch goe in het spelletje en beloofde iedereen die voor hem ging spelen gratis computermuizen/pc's/lan-entrance etc.

En toen werd hij weggepest .. :(

edit: Ohja, en hij beweerde sponsors te hebben als intel,msi, enzovoort. Toen was hij 15 jaar geloofk.

pinoken

Legacy Member
wireke zei:
Over die mathieu gesproken.

Die heeft een paar jaar geleden in de counterstrike scene eens heel "team-belgium" willen overpakken omdat hij het toch beter kon en hij veel geld in de "scene" kost pompen. Vond zen eigen ook fantastisch goe in het spelletje en beloofde iedereen die voor hem ging spelen gratis computermuizen/pc's/lan-entrance etc.

En toen werd hij weggepest .. :(

:lol:

Arifiene

Legacy Member
?therapy? zei:
Of opmerken dat in dat klein moment dat de munt de hoogte ingaat, je weet wat je effectief wil?

Ik wou gewoon dansen :unsure:

Soit, we zijn er zelfs niet geraakt. Gewoon bij iemand thuis blijven plakken.
Mijn haar doet wat pijn.

Arifiene

Legacy Member
gamerboy007 zei:
haar dat pijn doet ?

Ja wij zeggen da altijd voor te lachen. Kater enzo weetwel :p.
Ma t valt wel mee, tis al bijna weg (zonder pijnstillers :p).

pinoken

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik wou gewoon dansen :unsure:

Soit, we zijn er zelfs niet geraakt. Gewoon bij iemand thuis blijven plakken.
Mijn haar doet wat pijn.

Atlijd leuker , bij iemand thuis blijven plakken. Andere sfeer maar grappiger overall.

Dennoman

Legacy Member
Ramptoerist zei:
The Shield seizoen 3?:unsure:
Idool 2011 more like :p

Dit seizoen is echt schandalig imo, sinds ze dat kalf van de Joepie er hebben bijgezet is het geen zangwedstrijd meer. Tot zichtbaar grote ergernis van de andere juryleden overigens.

_ns_

Legacy Member
Fireflies zei:
Wordt door de gay der gays georganiseerd, die zijn Facebookvriendjes vraagt om 'aanwezig' te klikken om de sponsors gelukkig te maken, véél te duur, uitverkocht, alle snobjes die willen pronken met hoe rijk ze zijn, zatte kinderen, hautaine zever, nog redenen nodig?

De ruyck is een blaaskaak en één en al gebakken lucht (dus vergeet die Ferrarri e.d. maar). Heeft btw nog bij ons gezeten he Ff :p.


Naar dat bal gaan trouwens echt allemaal marginalen en marouffen, reden te meer om er niet naar toe te gaan :).

warthie

Legacy Member
Zalig motoweertje dus ik laad een route in in mijn gps, doe mijn pak aan, stap op de moto en...de batterij is leeg. Domme fout van mij door er iets op te laten hangen dat de batterij heeft leeggetrokken. Allé, straks dan maar vertrekken met enige vertraging...

N1CK

Legacy Member
Totaal geen fut meer. Zwemtraining en kwartier geleden pas voor't eerst vandaag kunnen eten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan