Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bluto

Legacy Member
a143290 zei:
Wtf man, wtf... Zijt gij officieel den eerste die al zaagt over het weer? :D

Also: het is nooit te warm daarvoor XD

Bwa, ik ben zelf niet in België op dit moment, maar ik lees wel overal berichten over zomerweer.
Dit is trouwens een zaagthread!

N1CK

Legacy Member
Ons ma die het niet 'menselijk' zou vinden, mocht het weer zo blijven.

Sterf dan.

j/k

a143290

Legacy Member
N1CK zei:
Ons ma die het niet 'menselijk' zou vinden, mocht het weer zo blijven.

Sterf dan.

j/k

allez, die meent da toch nie? 't is amper 20 graden :')

EternalSilence

Legacy Member
- Wenende (krijsende) baby's ... IRRITANT

- De 'democratie' in Afrika. Er komen verkiezingen, de huidige president verliest. Had dit niet verwacht, wil niet opstappen voor de 'rechtmatige' winnaar == burgeroorlog = meer vluchtelingen = sijpelen in de EU binnen = aantasting van het sociale systeem.

N1CK

Legacy Member
a143290 zei:
allez, die meent da toch nie? 't is amper 20 graden :')

En anders is't altijd zo'n kouschijter.

Zit ze daar wel met een blauwe trui met lange mouwen -_-

"Ma, doet die trui dan uit"
• 'Veel verschil maakt dat ni ze, 't is maar ne dunne. En 't is die warmte die op men kop slaat'

Sffs ik ook :evil:

j/k. Once again

Kandul

Legacy Member
pinoken zei:
Mountain Dew al geprobeerd?
Int begin is het wennen maar jezus :drool:
Het drijft wel het vocht af :p , dat moet wel op een sidenote

Als je graag frisdrank drinkt die naar kindermedicatie smaakt.

pinoken

Legacy Member
Kandul zei:
Als je graag frisdrank drinkt die naar kindermedicatie smaakt.

Nah, smaakt meer naar zo'n siroop daje op de pannekoek doet, als je da gewoon bent is het heel lekker. Drink het ook niet te veel want is mega-ongezond.

Crashtestdummy

Legacy Member
kben kapot en versleten, ben net achter mijnen auto naar heule geweest met de velo en kweet nu nog altijd niet hoe dak thuisgekomen was gisteren (vanochtend 8u eigenlijk)

stormtrooper

Legacy Member
Mijn battle.net paswoord vergeten 5 minuten nadat ik het heb gewijzigd :sop:

glashelder

Legacy Member
- Het hier zo'n mooi weer zijn maar hier in Brugge was het vooral bewolkt en veel wind. Warm, dat wel, maar geen stralende zon of zo.

- Mijn hamster die, elke keer als hij losloopt, naar beneden loopt via m'n trap waar niks is (een gesloten deur) en dan aan de deur begint te knagen omdat hij zelf niet terug naar boven kan. En ik die dus om de 15 minuten hem mag ophalen om hem weer boven te zetten.

- M'n bioritme is een beetje fucked up. Slapen tot 14u, in de namiddag en vroege avond echt helemaal niks doen (beetje internetten, eten, soms nog een dutje) en dan 's avonds moeite met in gang te schieten.

Michster

Legacy Member
Random simpsons-afleveringen aant zien en heb er nu al drie op rij gehad met zeemzoeterig-romance thema met als gevolg dat ik nu besef dat ik toch de warmte van een vrouw mis. :( (Excuses voor de belachelijke zinsconstructie.)

Bluto

Legacy Member
Michster zei:
Random simpsons-afleveringen aant zien en heb er nu al drie op rij gehad met zeemzoeterig-romance thema met als gevolg dat ik nu besef dat ik toch de warmte van een vrouw mis. :( (Excuses voor de belachelijke zinsconstructie.)

Door de simpsons?:p Val je toevallig op Aziatische vrouwen?

Michster

Legacy Member
Bluto zei:
Door de simpsons?:p Val je toevallig op Aziatische vrouwen?

The.Simpsons.S20E05.Dangerous.Curves
The.Simpsons.S20E16.Eeny.Teeny.Maya.Moe
The.Simpsons.S20E17.The.Good,the.Sad.and.the.Drugly

Al vind ik Aziatische vrouwen best wel leuk.^^

hatetn

Legacy Member
a143290 zei:
allez, die meent da toch nie? 't is amper 20 graden :')




het is april en het was hier vandaag 25 graden. dat is een beetje te warm voor de tijd van het jaar. zeker sinds het een maand geleden nog vroor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan