Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CosMiced zei:

Vandalize_ zei:Rockstar Energy Drink 500ml
Eikes !, komt ier nooit meer binnen =/

, dat moet wel op een sidenoteChappii (oi22) zei:Beste vriendin die gekust heeft met een kerel waar ze al een tijdje achterzat, en daarna zei hij dat hij vrienden wou blijven.
Als we vandaag wonnen waren we kampioen, 3-3.
't Zal voor volgende week zijn.

Ramptoerist zei:hebben die twee ergernissen met elkaar te maken of met iets anders?![]()

Vandalize_ zei:Rockstar Energy Drink 500ml
Eikes !, komt ier nooit meer binnen =/
warenLorim zei:Hangt van de smaak af. Hopelijk komen daar nog meer smaken naar België, want heb in Amerika daar een paar van gedronken die puurwaren
