Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Pijnlijke schouder :sad: en men maten gaan net gaan frisbeeën damnit. :p

kristofke_1

Legacy Member
Ik ga morgenavond naar het concert van Cee Lo Green (geen ergernis) in Antwerpen, maar ik moet maandagochtend om 04.00u op het werk zijn en op de site van Trix staat nergens om hoe laat het optreden gedaan is :p

blackman

Legacy Member
De Saturn en zijn herstelbeleid, wat voor een bullshit is me dat zeg. Je hoort er niets van voor anderhalve maand en als je belt word je constant naar andere mensen gestuurd, niemand die iets weet over mijn product precies. De zogezegde online herstelstatus is ook één grote grap want het is gewoon helemaal geen online herstelstatus. Het enige wat ik op die kutsite vindt is een contactformulier (wat dus weer bij de grote hoop komt).

Lospeed

Legacy Member
juij, goe weer...
dan heeft natuurlijk niemand goesting om iets te gaan doen :sop:

Chappii (oi22)

Legacy Member
Beste vriendin die gekust heeft met een kerel waar ze al een tijdje achterzat, en daarna zei hij dat hij vrienden wou blijven.

Als we vandaag wonnen waren we kampioen, 3-3. :sop:
't Zal voor volgende week zijn.

Vandalize_

Legacy Member
Rockstar Energy Drink 500ml
Eikes !, komt ier nooit meer binnen =/

pinoken

Legacy Member
Vandalize_ zei:
Rockstar Energy Drink 500ml
Eikes !, komt ier nooit meer binnen =/

Mountain Dew al geprobeerd?
Int begin is het wennen maar jezus :drool:
Het drijft wel het vocht af :p , dat moet wel op een sidenote

Ramptoerist

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
Beste vriendin die gekust heeft met een kerel waar ze al een tijdje achterzat, en daarna zei hij dat hij vrienden wou blijven.

Als we vandaag wonnen waren we kampioen, 3-3. :sop:
't Zal voor volgende week zijn.

hebben die twee ergernissen met elkaar te maken of met iets anders?:unsure:

Lorim

Legacy Member
Vandalize_ zei:
Rockstar Energy Drink 500ml
Eikes !, komt ier nooit meer binnen =/

Hangt van de smaak af. Hopelijk komen daar nog meer smaken naar België, want heb in Amerika daar een paar van gedronken die puur :drool: waren

PersonalJesus

Legacy Member
vriendin vertrekt voor een week op reis en ik krijg geen afscheidsseks, dikke zever ffs

moustii

Legacy Member
Lorim zei:
Hangt van de smaak af. Hopelijk komen daar nog meer smaken naar België, want heb in Amerika daar een paar van gedronken die puur :drool: waren

je kunt ze ook gwn online bestellen volgens mij :p

PersonalJesus

Legacy Member
mja, 't is nie zozeer die week, gisteren zat er ook een week tussen, maar als ge helemaal excited raakt en alles in de goeie richting wijst :p ... als ze 't dan afblaast "omdat ze vroeg thuis wil zijn", fuck it ze (:unsure:)

Bluto

Legacy Member
Het is toch te warm daarvoor :p

bekijk het trouwens zo eens: Wat voor seks gaat dat geven als ze terug is?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan