Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Karre zei:'t Is ook altijd hetzelfde. Als het gaat regenen moet dat altijd zonodig beginnen als je al aan het fietsen bent.
?gamerboy007 zei:Ik kom 'tnacht om 03:00u thuis, om 05:00u ons moeder men kamer binnen, lichten aan:
'Zeg der heeft een meiske op u camionet gereden'
Man man, da meiske/vrouw zet iemand af 20 meter voor de camionet, dan dacht die gewoon achteruit terug de straat uit te rijden ipv ff op dieje grote oprit te draaien.
Boem los erop, en dan nog wel mej zone paardewagen.
Achja, voor de rest ist wel nen rustige zondag.

glashelder zei:X zegt:
soms is het beter, om mensen de gevolgen van hun keuzes telaten ondervinden
gekunt 1, 2 of 3 keer verwittigen
maar da blijft nie duren
Juve9le zei:
Chappii (oi22) zei:wijven die zagen en peizen dat ze de enige zijn met problemen.


pinoken zei:Fietsen om 2u 's morgens? Toch niet een spontane fietsrit hoop ik?
Karre zei:Waarom zou iemand van de nacht van zaterdag op zondag toch fietsen. Vraag je dat maar eens af!
