Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
't Is ook altijd hetzelfde. Als het gaat regenen moet dat altijd zonodig beginnen als je al aan het fietsen bent :sop:.

Rizla+

Legacy Member
Dat het hier echt belachelijk hard aan het bliksemen is... Nog nooit zo fel gezien.:oink:

pinoken

Legacy Member
Karre zei:
't Is ook altijd hetzelfde. Als het gaat regenen moet dat altijd zonodig beginnen als je al aan het fietsen bent :sop:.

Fietsen om 2u 's morgens? Toch niet een spontane fietsrit hoop ik :p?

Flunitrazepam

Legacy Member
Ik kom 'tnacht om 03:00u thuis, om 05:00u ons moeder men kamer binnen, lichten aan:
'Zeg der heeft een meiske op u camionet gereden'

Man man, da meiske/vrouw zet iemand af 20 meter voor de camionet, dan dacht die gewoon achteruit terug de straat uit te rijden ipv ff op dieje grote oprit te draaien.

Boem los erop, en dan nog wel mej zone paardewagen.


Achja, voor de rest ist wel nen rustige zondag.

pinoken

Legacy Member
gamerboy007 zei:
Ik kom 'tnacht om 03:00u thuis, om 05:00u ons moeder men kamer binnen, lichten aan:
'Zeg der heeft een meiske op u camionet gereden'

Man man, da meiske/vrouw zet iemand af 20 meter voor de camionet, dan dacht die gewoon achteruit terug de straat uit te rijden ipv ff op dieje grote oprit te draaien.

Boem los erop, en dan nog wel mej zone paardewagen.


Achja, voor de rest ist wel nen rustige zondag.

niet erg bedoeld, maar 't die vrouwen toch he
:lol:

Flunitrazepam

Legacy Member
Achja, nooit iemand geweten die achteruit onze straat wilt uitrijden, ge kunt vanachter zelf draaien me nen camion.
nee, madam gaat gewoon achteruit, leker makkelijk.
en tis dan nog geen klein camionet he (die van ons), bekan het grootste model van iveco.

Chappii (oi22)

Legacy Member
wijven die zagen en peizen dat ze de enige zijn met problemen.

stoomboot

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
wijven die zagen en peizen dat ze de enige zijn met problemen.

De enige mannen die problemen hebben zijn met/door vrouwen.

Daarover klagen bij vrouwen doen wij dus ook niet, waardoor het inderdaad zo lijkt voor vrouwen dat wij er geen hebben.



*ksssjjjj*

Bluto

Legacy Member
Vandaag ga ik eindelijk ook eens overstappen naar Firefox of een andere browser, want ik heb het nu wel gehad met IE. Gisteren heb ik de nieuwste versie geïnstalleerd (IE9). Vandaag start ik mijn pc op en zie het resultaat: Mijn favorieten staan opeens aan de rechterkant! Waarom?! :doh:

Als ik me dan toch moet aanpassen, kan ik ineens wel een nieuwe browser proberen.

Edit: Mijn favorieten open laten staan is ook geen goed idee, want verbergen een deel van mijn scherm. Vroeger schoof mijn scherm gewoon naar rechts.

Edit2: Hij wis wel een stuk sneller dan de vorige versie. Toch een goed puntje :unsure:

Dennoman

Legacy Member
Maat en ik voeren een gesprek over een meiske dat ik een goeie maand niet meer heb gezien.

"Ja, die zit tegenwoordig ook weinig in Leuven, sinds ze zwanger is."
Ik: "..."
"Ja, die is 7 maanden zwanger hé."
- "... wauw, lol. Ik wist van niks."

En zo merkt ge dat ge oud begint te worden :p

Karre

Legacy Member
pinoken zei:
Fietsen om 2u 's morgens? Toch niet een spontane fietsrit hoop ik :p?

Waarom zou iemand van de nacht van zaterdag op zondag toch fietsen. Vraag je dat maar eens af!

ng

Legacy Member
Vuil Walen en Marokkanen die carnaval komen verpesten. Koord rond hun nek en aan de basiliek hangen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan