Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sileced`

Legacy Member
Gavin zei:
Een Torrent die via Telenet amper tegen 10kb/s gaat en op het netwerk van school constant het tiendubbele haalt.

Is ook maar logisch, netwerkverbinding thuis kan je niet echt vergelijken met die op een school. Die zitten redelijk "rechtstreeks". :)

On topic: niks

Kowlier

Legacy Member
dat mijn snowboardbotten blijkbaar 4 maten te groot zijn... gemerkt toen ik mijn bindingen probeerde. nochtans kwamen die uit de gang met de juiste maat :angry: leren kijken naar de maat dus...

Crashtestdummy

Legacy Member
dak nog wil blijven liggen in bed, ma kmoe pissen en kzal dus verplicht zijn van op te staan argh :(

Time

Legacy Member
Dude87 zei:
dak nog wil blijven liggen in bed, ma kmoe pissen en kzal dus verplicht zijn van op te staan argh :(
Komaan kerel, er staan toch genoeg lege wodka- of bierflessen naast je bed? :niceone:

KIA_Killer

Legacy Member
EagleEye zei:
zit gij op 9lives vanuit uw nest? :s luizak!

Wa is daar mis mee? 't zou me ni verbazen als er hier een pak volk zou zijn dat in zijn bed met laptop (of keyboard en muis :p) zit te computeren ^^

noreeeee

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Wa is daar mis mee? 't zou me ni verbazen als er hier een pak volk zou zijn dat in zijn bed met laptop (of keyboard en muis :p) zit te computeren ^^

ik ook altijd met mijn laptop vanuit mijn bed :).

Time

Legacy Member
Ik snap niet waarom die hoeves perse moeten blijven staan. Als ze niet meer gebruikt worden...
Past in hetzelfde rijtje van bv verlaten kerken die totaal niet meer gebruikt worden imo.

Ace of Spades

Legacy Member
fr1sb33 zei:
Beiden hebben een flush met een aas, bedoelt ge :s

Flush: 5 kaarten van dezelfde soort

Er liggen 4 kaarten van dezelfde soort op tafel ('koekens')met als hoogste een aas, om flush te hebben moet je dus een kaart van dezelfde soort als op tafel in je hand hebben ('koeken'), de kans dat er iemand ne flush ging hebben was m.a.w. redelijk groot

de rest van de kaarten die op tafel liggen doen er in feite niet toe, omdat beide spelers die kaarten gelijk hebben. Het komt dus aan op de kaart die ze in hun hand hebben

hij heeft 'koeken' 7, de winnaar heeft 'koeken' dame

> dame is hoger dan 7, dus wint dame

Spectre

Legacy Member
maten die mij zat gevoerd hebben met wodka :sop:
voel mij nu zo mottig als iets terwijl ik zou moeten leren

chellesan

Legacy Member
Gavin zei:
Een Torrent die via Telenet amper tegen 10kb/s gaat en op het netwerk van school constant het tiendubbele haalt.

raar mijn torrents gaan steeds tegen 500kb of zo met telenet, zeker weten dat je genoeg seeds hebt?

Dennoman

Legacy Member
Time^- zei:
Ik snap niet waarom die hoeves perse moeten blijven staan. Als ze niet meer gebruikt worden...
Past in hetzelfde rijtje van bv verlaten kerken die totaal niet meer gebruikt worden imo.
Bah, wat een vieze houding tegenover erfgoed (in het geval van die hoeve ook letterlijk een erf :p). Als je het niet meer nodig hebt, gewoon slopen? Ze zouden om plaats te maken beter eens wat van die lelijke aftandse kroten in Antwerpen of Brussel tegen de vlakte bulldozeren die toch nul komma nul historische waarde hebben. Bouw daar dan een flatgebouw ofzo. Wij Belgen moeten eens leren dat je ook in de hoogte kunt bouwen, want buiten de kuststreek hebben we dat blijkbaar nog niet zo goed begrepen.

Pff, de hond wordt zo vet als ne pad omdat ons ma ze constant snoep zit te voeren. Elke keer als ik zeg dat ze ermee moet stoppen, gaat het van: "gij gaat me niet vertellen wat ik moet doen, ze is al zo oud, en daarbij: gij kunt niet begrijpen wat voor band wij hebben gesmeed in dat jaar dat gij weg bent geweest." Oké, dus ik moet me schuldig voelen omdat ik een jaar in China heb gezeten en dat geeft u dus een reden om de hond vet te mesten? Oké, de hond is oud, maar ze heeft al zo'n last van hernia en artritis in de poten dat ze veel beter af zou zijn als ze wat magerder was.

Zucht, enfin, best zoveel mogelijk van de hond genieten zolang ze er nog is veronderstel ik.

Dennoman

Legacy Member
GMotha zei:
Voor de haven lijkt het in de hoogte bouwen niet echt zo praktisch:unsure:
Ja oké, maar het zou qua bevolkingsefficiëntie toch echt zéér veel doen voor ons land als we eens wat meer flats zouden gaan bouwen. Kijk naar Nederland: daar zijn nog veel grotere natuurgebieden dan de Ardennen of de Hoge Venen, en toch wonen zij met 17 miljoen mensen (1,7x België) op 41500 km² (1,36x België).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan