Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blackdevil

Legacy Member
Een man die, terwijl hij zich voorover bukt, zijn welgevormde achterwangen recht voor mijn neus liet zien.

Ik had beter niet opgekeken uit mijn krant :sop:

Huasheng

Legacy Member
Dennoman zei:
Mij mogen ze "meneer" noemen hoor.
"Meester" is ook goed.
Wel, mij mogen ze ook geen 'meneer' of 'meester' noemen :p

Ik voel mij nog totaal geen 'mevrouw', dus ik vind dat dan zeer raar als ze mij zo aanspreken. Zó oud zie ik er nu ook weeral niet uit :sad:

Dennoman

Legacy Member
Huasheng zei:
Wel, mij mogen ze ook geen 'meneer' of 'meester' noemen :p

Ik voel mij nog totaal geen 'mevrouw', dus ik vind dat dan zeer raar als ze mij zo aanspreken. Zó oud zie ik er nu ook weeral niet uit :sad:
Pfrsh, u daar zorgen over maken, da's weer typisch wijv...

Euh... whoops :p

Gavin

Legacy Member
Een Torrent die via Telenet amper tegen 10kb/s gaat en op het netwerk van school constant het tiendubbele haalt.

Selderijstok

Legacy Member
dat die onnozele banner van LOTR mij belet om te zoeken in dit forum, jongens toch....!

Time

Legacy Member
Vriendin moet maandag onder de scanner, met reële kans op terminaal nieuws.
Ondertussen heb ik maandagavond examen, gogo concentratie. -_-

SweetEmmaRose

Legacy Member
Time^- zei:
Vriendin moet maandag onder de scanner, met reële kans op terminaal nieuws.
Ondertussen heb ik maandagavond examen, gogo concentratie. -_-

En ze is nog zo jong :sad: Sterkte

Dennoman

Legacy Member
Time^- zei:
Vriendin moet maandag onder de scanner, met reële kans op terminaal nieuws.
Ondertussen heb ik maandagavond examen, gogo concentratie. -_-
Argh, sterkte.

Stampertje

Legacy Member
vandaag wallie card gekocht wat blijkt kaart is niet in orde, zijn 3 letters te kort :s

edit en de search kun je hier niet gebruiken want die verdwijnt onder die klote reclame van lotr

snake880

Legacy Member
youtube: Deze video bevat een audiotrack waarvoor niet door alle houders van auteursrecht toestemming is gegeven. Het geluid is uitgeschakeld. Meer over auteursrecht.

Daar ben ik veel mee met mijn muziekvideo:p

KizZamP-

Legacy Member
Your video, BattleApps COD4 Hack, may have content that is owned or licensed by Warner Music Group.

No action is required on your part; however, if you are interested in learning how this affects your video, please visit the Content ID Matches section of your account for more information

Jawadde :/

eXtreme

Legacy Member
Die doos hieronder die tot 12u45 me haar vriendje zit te praten. 't Zijn exames. Na 12 meulle houen aub.



+ dat 'k de mappen in 'Mijn Documenten' geen kleur meer kan geven via "rmb>Color Label>...".....!



Iemand enig idee waarom dat da ni ga? En waarom ge geen afbeelding kunt gebruiken idpv kleur? Staat nochtans bij opties, maar macheert ni :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan