N3X4S6
Legacy Member
Raukaris zei:Ik heb het dan ook over de perfecte situatie, de realiteit is natuurlijk niet zo rooskleurig. Moest alles zoals in mijn syllabussen gaan
@N3X4S6 :ironic:
Neen zelfs met :ironic: zijt ge niet overtuigend genoeg, sorry


.

ad:
.

