Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

N3X4S6

Legacy Member
Raukaris zei:
Ik heb het dan ook over de perfecte situatie, de realiteit is natuurlijk niet zo rooskleurig. Moest alles zoals in mijn syllabussen gaan :love:

@N3X4S6 :ironic:


Neen zelfs met :ironic: zijt ge niet overtuigend genoeg, sorry :rofl:

GenesisX

Legacy Member
Niet genoeg tijd om m'n examen af te werken en 'k zat nog maar in de helft (praktijk btw). Blijkbaar ook veel dingen verkeerd gedaan :unsure:.

N3X4S6

Legacy Member
Tha_nOn zei:
maar overtuigen mag niet een doel op zich zijn van een discussie, uiteindelijk als puntje bij paaltje komt, overtuigen de meeste discussies niemand, en het is al zeker nooit zo dat iemand van zwart opeens naar wit gaat door uw mening

(trouwens uw syllabus aanhalen als dé bron van alle waarheid is ook niet zo'n fantastisch idee ^^)

Daar ben ik mee eens. Ik denk dat we vooral op zoek moeten gaan naar de waarheid of dat nu al dan niet voor beide partijen ergens anders ligt. Dat zou de uitkomst van een discutie moeten zijn.
Zoals ik voordien al zei, m'n kan beiden eveneens onjuist zijn en/of verkeerd ingelicht.
En syllabus aanhalen als bron van alle waarheid lijkt mij eerder kortzichtig.

Licargon

Legacy Member
Gistere is mn hardware bij Azerty verzonden, heb Track & Trace code gekregen en al mr vandaag geeft die NOG ALTIJ nix weer op de site, prft :D

xDama

Legacy Member
Dat ik weeral is een nachtje door mag steken voor een examen morgen.

Buh.

Moest het nu is ietofwat interessant zijn hé, het zou al veel schelen.

Massman

Legacy Member
eXe./special zei:

Jups, daar gaat het net over :).

De redenering klopt als je premisse A1 en A2 als waar aanneemt; echter, als die niet waar zijn (bijv. in de realiteit), klopt de redenering niet meer.

Het komt hierop neer dat een argumentatie fout kan zijn omdat er een fout zit in de premissen of een fout in het redeneerproces. Indien er de fout bij de premissen ligt (zoals in mijn voorbeeld), kan je in een discussie beleefd antwoorden: "Correcte redenering, maar de fundering van je argument klopt niet, waardoor de conclusie van je argument niet klopt'.

ZackWhite

Legacy Member
moet een presentatie maken over 1 van volgende onderwerpen:
*Flash
*Cinema 4D
*Illustrator
*Video/Audiobewerking
*Geschiedenis

Mag kiezen. en moet 10 minuten duren en kweeni wak ga nemen. En kmoet morgen die presentatie geven.

Ben weer goed op tijd :sad:

JackM

Legacy Member
welk nen duts steekt er hier om 3u in de nacht zen kraan en drilboor in gang :angry:

GMotha

Legacy Member
Nondegodver, geniepige flikken. Eergisteren verkeerd geparkeerd (mijn fout, ja) en toen ik terug wou vertrekken stonden ze daar. Standaardprocedure van papierkes laten zien etc, aangeboden de boete (maar 50 euro) direct te betalen, zeggen ze "Tis goed, we laten het bij een waarschuwing.", cava en deze morgen zie ik zo'n papierke liggen met de boete.
De vetzakken...

[edit] En bah, weeral van die gore automatenkoffie:/ Smaakt echt chemisch.

Dennoman

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
moet een presentatie maken over 1 van volgende onderwerpen:
*Flash
*Cinema 4D
*Illustrator
*Video/Audiobewerking
*Geschiedenis

Mag kiezen. en moet 10 minuten duren en kweeni wak ga nemen. En kmoet morgen die presentatie geven.

Ben weer goed op tijd :sad:
Lal

Welke past niet in het rijtje xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan