Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D--Amo

Legacy Member
Net examen communicatievaardigheden gehad. 2u aan een stuk brieven schrijven.. Shit man, pols doet er pijn van!!

a143290

Legacy Member
Ik zal is naar mijn examen gaan se T_T Mondeling Inleiding Programmeren. Naar't schijnt begint het examen met: "Uw schriftelijk was niet zo goed he."

Bon.....

spray-bunny

Legacy Member
Barstende hoofdpijn. En dafalgan lijkt niet te helpen.

edit: xev heeft mij wss virtueel besmet:sop:

Killer Queen

Legacy Member
Ik voel mij zo oud als ik mevrouw genoemd word. =(

Zeker door een vrouw die zelf een "mevrouw" is van 50-60 jaar. :sop:

Ace of Spades

Legacy Member
joetoeb videos die na een jaar (een jáár!) 'plots' in overtreding zijn en dan maar gewist worden. Alsjeblieft zeg...

Mienod

Legacy Member
Of dat de video geen goedkeuring heeft gekregen van de auteur (bv muziekclipjes) met als gevolg dat je geen geluid meer hoort :/

gizmo666

Legacy Member
Mienod zei:
Of dat de video geen goedkeuring heeft gekregen van de auteur (bv muziekclipjes) met als gevolg dat je geen geluid meer hoort :/

idd, dat is het geval bij sinhead 'o connor - nothing compares to you.
en de originele what is love van jim carey is ook verwijderd wegens een copyright claim:cry:
als ze te veel video's van u verwijderen wegens copyrights ofzo dan verwijderen ze gewoon uw account op youtube:doh: al een paar keer meegemaakt

cram

Legacy Member
Hoe lomp kun je zijn.
Op de vtm is er zo een programma voor de jeugd Zoom genaamd.
En het ging over illegaal downloaden van muziek.
Waren daar toch twee die voor heel Vlaanderen en de rest van de wereld open en bloot verkondigen dat ze illegaal downloaden.
Ik weet iedereen doet dit maar dat hou je toch voor je zelf.
Voor het zelfde hebben ze nu Sabam,Brein enz. voor hun deur.
Lomp lomp lomp.:doh:

Brecht

Legacy Member
ze willen kuisen beneden, dus moet de kat voor een uurtje in mijn kamer, kom ik terug van de kinesist in mijn kamer binnen, heeft ze wel nie gespogen :sop:

Huasheng

Legacy Member
Killer Queen zei:
Ik voel mij zo oud als ik mevrouw genoemd word. =(

Zeker door een vrouw die zelf een "mevrouw" is van 50-60 jaar. :sop:
Ik ken het gevoel. 'k Heb dat ook totaal niet graag als ze mij 'mevrouw' noemen. Dat klinkt meteen zo oud :sad:

gizmo666

Legacy Member
brechen zei:
ze willen kuisen beneden, dus moet de kat voor een uurtje in mijn kamer, kom ik terug van de kinesist in mijn kamer binnen, heeft ze wel nie gespogen :sop:

hebben jullie geen tuin ofzo?

Dennoman

Legacy Member
Huasheng zei:
Ik ken het gevoel. 'k Heb dat ook totaal niet graag als ze mij 'mevrouw' noemen. Dat klinkt meteen zo oud :sad:
Mij mogen ze "meneer" noemen hoor.
"Meester" is ook goed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan