Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:Bij deze ga ik me morgen onmiddelijk een externe HD kopen. Ik heb mijn lesje wel geleerd.

Taalpurisme ook nietParnakra zei:Juist, consequentie is géén leenwoord.Got ya! (lollolwtf pun intended)
GuntherDW zei:my homeserver had it's first crash na anderhalf jaar zonder problemen gewerkt te hebbenad:
ineens niks van netwerk meer, en kon niet meer lokaal inloggen, maar hij reageerde precies wel nog op keyb input
dan toch maar reboot moeten doenad:
on a brighter side, het koeleretje rammelt niet zoveel meer, het blaast nu terug perfect(en nee da was niet de cause, hij was meer dan koel genoeg voor operation
)

Gavin zei:Bij deze ga ik me morgen onmiddelijk een externe HD kopen. Ik heb mijn lesje wel geleerd.



Oh nee, hier gaan we weer.BaBsie zei:Ik was vroeger van het principe "da overkomt mij nooit" tot ik daar da virus had van AVG. Kwas toch ook serieus in paniek dat ik al mijn programma's en schoolwerk kwijt ging zijn
Sindsdien ook een extern schijfke gekocht, maar kdurf het al niet meer te gebruiken omdat er een virus rondgaat op school
Mijn ergernis is dat ik vrees voor mijn jaar. De projecten vlotten allemaal niet en zitten soms zelf helemaal vast. Andere weet ik dan weer geen beginnen aan.
Veel te weinig tijd![]()
bludgeoned zei:Oh nee, hier gaan we weer.
Babsie en examentijd = "ik ga zeker gebuisd zijn, veel te moelijk,..."
Babsie en puntentijd = "Ik dacht echt dat ik gebuisd ging zijn, maar wonder boven wonder ben ik toch geslaagd".
Gelukkig zit je in je laatste jaar.


Hehe, yepBuBbA zei:Lol inderdaad. Dat heb ik ook al een aantal keer zien terugkomen.
En dan in een andere thread was ze aan het zeggen hoe ergerlijk ze het vond als mensen zeiden dat ze bang hadden voor de examens enzo en er daarna gewoon los door waren...
Een beetje hypocriet hé.![]()


). Zit constant bezig over hoe slecht haar taken wel niet zijn, terwijl die echt altijd gewoon tot in de puntjes verzorgd zijn, prima geschreven en ga zo maar even door. Zit ze te zeiken dat haar Chinees tijdens haar jaar in China zoveel slechter geworden is terwijl ze nu iedereen zwaar pwnt (ik kan goe mee, maar ik ben dan ook een jaar naar China geweest
). Echt hé, is dat om naar complimentjes te vissen ofzo? Kan een vrouw dat hier eens komen uitleggen misschien?
want ik snap zo'n gedrag toch echt niet hoor. Enfin, als ge u gemotiveerder voelt door uzelf keihard te stressen voor examens en constant uzelf in te prenten dat ge gaat falen: knock urself out é 
night ghost 128 zei:Kiest eens een taal.


Dennoman zei:Meteen nog een ergernis: het te vaak gebruiken van Engelse woorden of amerikanismen die totaal uit het niks komenOproep tot een grootschalige boycot van de amerikanisering van onze maatschappij: sluit uw Facebookaccount en ga hyven!
Genius ^^
Dennoman zei:Genius ^^
Dennoman zei:yep
Ik erger me over het algemeen wel vreselijk aan haar though ...
Zit ze te zeiken dat haar Chinees tijdens haar jaar in China zoveel slechter geworden is terwijl ze nu iedereen zwaar pwnt
knock urself out é![]()
bludgeoned zei:Oh nee, hier gaan we weer.
Babsie en examentijd = "ik ga zeker gebuisd zijn, veel te moelijk,..."
Babsie en puntentijd = "Ik dacht echt dat ik gebuisd ging zijn, maar wonder boven wonder ben ik toch geslaagd".
Gelukkig zit je in je laatste jaar.


GuntherDW zei:i know da'k daar aan moet werken soms
edit: aargh, ik weet het![]()

Huasheng zei:https://www.beyondgaming.be/archive...ntrum-voor-computerverslaafde-jongeren.335682
Thread van 3,5 jaar oud.
Hoe stuiten mensen daar nu op? Zodanig verveeld dat ze allerhande rare dingen opzoeken via de Search? En dan nog één dat zó oud is. Begin dan gewoon een nieuwe thread![]()
BaBsie zei:Zucht
OK OK, er zit mss een beetje waarheid in, maar ik heb echt schrik altijd.
Maar dit zijn projecten. Als het af is en alles werkt moet ge u al geen zorgen maken. De meeste zijn echt niet af, en zullen waarschijnlijk ook niet meer af geraken. En dan werkt alles ook nog niet.
Programmeren is a bitch![]()

