Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

denkimi

Legacy Member
koken en microgolf :wtf:

koken doet ge door een kom water op het vuur te zetten, een microgolf dient om dingen op te warmen

_DKsissor_

Legacy Member
den-kimi zei:
koken en microgolf :wtf:

koken doet ge door een kom water op het vuur te zetten, een microgolf dient om dingen op te warmen

niet als ge student zijt :unsure:

bludgeoned

Legacy Member
Zelfs als student kook je toch geen rijst in een microgolfoven.
Niets simpeler dan rijst,pasta,aardappelen,... te koken.

Babs

Legacy Member
BuBbA zei:
Allé nu, programmeren is toch plezant! :)

Als u programma uiteindelijk werkt dan toch. :p

Dus alles wa daarvoor gebeurd is niet plezant!
Zijnde de zovele problemen, foutmeldingen en woede uitbarstingen...

Blackdevil

Legacy Member
BaBsie zei:
Dus alles wa daarvoor gebeurd is niet plezant!
Zijnde de zovele problemen, foutmeldingen en woede uitbarstingen...

True, maar toch vergeet je dat allemaal wanneer het uiteindeljik werkt.

Bubba

Legacy Member
BaBsie zei:
Dus alles wa daarvoor gebeurd is niet plezant!
Zijnde de zovele problemen, foutmeldingen en woede uitbarstingen...

Das ni waar. Elke keer als een stukje werkt is da super! :p

Carrion

Legacy Member
nergens weekend werk te vinden wegens de huidige economische toestand -_-"

blackman

Legacy Member
Morgen 2e examen wiskunde, en dit deel was zo te zien nog moeilijker dan het vorige en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Kortom, rugpijn en vermoeidheid hebben er voor gezorgd dat ik nu nog aan mijn oefeningen moet beginnen en ik mijn bewijzen niet volledig ken.

Straks nog eventjes doorleren en morgenvroeg nog eens herhalen, ik wil gewoon boven de 50 procent halen om mijn ouders gerust te stellen...

Gelukkig is mijn examenrooster na morgen( wiskunde dus) niet meer te moeilijk waardoor ik rustig kan uitbollen, die rugpijn momenteel is echt hatelijk. Iemand tips om tijdens het leren minder last van mijn rug te hebben?

Karre

Legacy Member
Ik ga het volgend jaar als ik naar de hogere school het zo hard steken hebben. Ik slaag er nog niet eens in om vandaag 15 bladzijden van Nederlands (een samenvatting uiteraard) te leren. Nu goed, ik heb ze wel al eens gelezen en ik weet er wel nog relatief veel van maar toch, ik slaag er niet in om het echt te leren. Nu goed, ik heb vandaag een hele dag examen van informatica gehad (programmeren) en ben nu dus nogal relatief moe.

ng

Legacy Member
Careless zei:
Ik ga het volgend jaar als ik naar de hogere school het zo hard steken hebben. Ik slaag er nog niet eens in om vandaag 15 bladzijden van Nederlands (een samenvatting uiteraard) te leren. Nu goed, ik heb ze wel al eens gelezen en ik weet er wel nog relatief veel van maar toch, ik slaag er niet in om het echt te leren. Nu goed, ik heb vandaag een hele dag examen van informatica gehad (programmeren) en ben nu dus nogal relatief moe.

Van wat te programmeren? :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan