Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mienod

Legacy Member
Godver..

Daarstraks een mailtje gestuurd voor een vacature en ze bellen mij daarnet voor een afspraak te maken. Ze vroeg zich af of ik dit jaar ook nog had gewerkt aangezien ze op mijn cv zag dat mijn laatste job van 2007 was. Uh?

Blijkbaar heb ik 2006 geschreven ipv 2008 bij mijn laatste job. En ik heb al verschillende keren mijn cv doorverstuurd :doh: Maar als ze wat doordenken, hoop ik, merken ze dat mijn laatste job bovenaan staat.

Meitzl

Legacy Member
Mienod zei:
Godver..

Daarstraks een mailtje gestuurd voor een vacature en ze bellen mij daarnet voor een afspraak te maken. Ze vroeg zich af of ik dit jaar ook nog had gewerkt aangezien ze op mijn cv zag dat mijn laatste job van 2007 was. Uh?

Blijkbaar heb ik 2006 geschreven ipv 2008 bij mijn laatste job. En ik heb al verschillende keren mijn cv doorverstuurd :doh: Maar als ze wat doordenken, hoop ik, merken ze dat mijn laatste job bovenaan staat.

mja, een goede indruk zal je al zeker niet nalaten :p

Mienod

Legacy Member
Haha nee inderdaad. ik heb naar de belangrijkste en recente vacatures terug een mailtje gestuurd :p

GMotha

Legacy Member
Verbouwingen in de kantoren onder ons, dat geboor en gehamer, om zot van te worden:/

Fré_

Legacy Member
Leraar die de hele tijd in de hoek stond waar ik mn examen zat te maken.
En ik haat het om te werken als ik het gevoel heb dat die over mn schouder staat mee te kijken.

nonkel wulle

Legacy Member
lilpunk zei:
Leraar die de hele tijd in de hoek stond waar ik mn examen zat te maken.
En ik haat het om te werken als ik het gevoel heb dat die over mn schouder staat mee te kijken.

Me cloedje zoek da al gin probleem van maken. Kzoen kik zegn, je meug gie zelfs ip me schootje komn zitn.

no_way2go

Legacy Member
Stomme poolse die men accor 'servicecheque' niet wou accepteren in de Carrefour Express terwijl het bij de lijst van winkels staat waar het geacepteerd wordt... :s:s

Glimlach van de dag: 25 euro gekregen aan servicecheque's om een uur wat verschillende bieren te gaan proeven (wel NA en bieren met weinig alcohol).
Grappige was dat die kerel die achter mij zat zich al ni meer zo goed voelde na de tweede plateau en 'een luchtje moest gaan scheppen', ge had zen gezicht moeten zien toen ze zeiden dat het alcoholvrije bieren waren op het einde :p

Albireo

Legacy Member
miljaar hé, de rijst opgestookt :angry: Ik had 900 Watt gebruikt om het water te laten koken maar daarna was ik vergeten om het vermogen terug te brengen tot 350 Watt. :doh:

En rijst die 20 minuten aan 900 Watt heeft staan koken, is iets te krokant om op te eten :sop:

bludgeoned

Legacy Member
Albireo zei:
miljaar hé, de rijst opgestookt :angry: Ik had 900 Watt gebruikt om het water te laten koken maar daarna was ik vergeten om het vermogen terug te brengen tot 350 Watt. :doh:

En rijst die 20 minuten aan 900 Watt heeft staan koken, is iets te krokant om op te eten :sop:
Watt en rijst koken?

n.w.a

Legacy Member
Torrents..

Kom op 90% en ineens stop da.. geen beweging meer in te krijgen :/

D--Amo

Legacy Member
n.w.a zei:
Torrents..

Kom op 90% en ineens stop da.. geen beweging meer in te krijgen :/

Paar dagen geleden ook voorgehad, een torrent van 4GB die stopt op 94%.. Al vele malen een reseed aangevraagd, maar geen reactie :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan