Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sdc zei:Maar je woont wel in Wortel.
Bongobong zei:Hmja, ik zou er liefst Android op draaien, dan zouden al mijn problemen verdwenen zijn. Maar kweet niet of dat mogelijk is, en t'is ook niet alleen mijnen ipad.
kay-gell zei:


Nope, Neil is dood.MrKend54l zei:Bedoel je niet lance Armstrong?![]()

coldplayke zei:Mijn ma he
2 weken geleden zat was mijn vriend langsgekomen voor het weekend en zat ze zich echt continu te moeien. Dan vroeg ze bijvoorbeeld 'kan ik iemand pudding maken?' en wij alle 2: nee, wij eten liever een magnum. Wat doet ze: ze gaat naar de keuken en maakt pudding. Terwijl ik dat helemaal niet graag eet en hij had toch ook liever een magnum. De volgende ochtend vraagt ze aan mijn lief: eet gij vandaag nog mee warm?
Hij zegt: nee, mijn ma heeft al eten voorzien voor mij.
Dan maakt ze daar ineens een heel drama rond, blijft ze dat 8 keer vragen. Dan begint ze ineens over de douche. Eerst zei ze tegen mij dat ze liever niet hebben dat hij op de badkamer komt omdat hij dan door mijn ouders hun kamer moet. Ik heb zelf een pompbak op mijn kamer, dus ik zeg: ok, geen probleem.
Ik douche me om de 2 dagen, maar hij niet. Dus elk weekend dat hij hier is douche ik me ook. Toen zat mijn ma te zeggen dat ik hem gezegd heb dat hij niet mag douchen en dat ze niet gastvrij zijn en blablabla. Terwijl ik dat helemaal niet gezegd heb, en hij eigenlijk niet van hen mag douchen, dus ik snap het probleem niet.
Vandaag komt hij weer langs, dus ik zeg haar: mama, als we nee zeggen is het ook nee he.
'Waarom moet ik altijd de les gespeld worden? He? Ben ik niet gastvrij genoeg? He?'
Leuk weekend voor de boeg -.-'
Als ze weer zo begint gaan we gewoon een weekend de stad in. Ik weet dat veel mensen graag een ma zouden hebben die hun lief leuk vindt, maar dit gaat voor mij te ver.



coldplayke zei:Maar ze doet dat dus echt ALTIJD. Ook als mijn vriend er niet is. Zoals gisteren, ze zegt tegen mij: ge moet zelf niet meer koken, ik zal wel soep voor u maken. Dan komt ze echt 6 keer zeggen 'niet meer koken he, ik zal u eens een lekker soepke koken'. Maar ze is ziek waardoor ze heel vermoeid is en buiten in slaap valt -.-''
Heeft mijn pa nog soep voor mij zitten maken
Dus als ik iets niet wil, doet ze het wel en als ik iets wel wil, doet ze het niet.
Vrouwen he![]()
En ik weet het: first world problems, maar na een tijd word ge daar wel zot van.
MrKend54l zei:Bedoel je niet lance Armstrong?![]()


coldplayke zei:Ja, dat klopt.
Je weet wel: jij vindt, vind jij
Of ben ik echt debiel bezig nu
En serieus: ik kan u daarvoor ook reporten.
coldplayke zei:Maar ze doet dat dus echt ALTIJD. Ook als mijn vriend er niet is. Zoals gisteren, ze zegt tegen mij: ge moet zelf niet meer koken, ik zal wel soep voor u maken. Dan komt ze echt 6 keer zeggen 'niet meer koken he, ik zal u eens een lekker soepke koken'. Maar ze is ziek waardoor ze heel vermoeid is en buiten in slaap valt -.-''
Heeft mijn pa nog soep voor mij zitten maken
Dus als ik iets niet wil, doet ze het wel en als ik iets wel wil, doet ze het niet.
Vrouwen he![]()
En ik weet het: first world problems, maar na een tijd word ge daar wel zot van.