Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Sick` zei:
een bed van iemand anders dat niet opgedekt is of openligt om te verluchten is ook niet echt sexy.

Ik mag toch open dat de ouders daar niet mee inzitten, of het vriendje van hun dochter hun bed wel sexy vindt :p

Maar misschien zijn ze gewoon gesteld op hun privacy. Ik zou het ook niet appreciëren mocht het lief van mijn zus hier telkens door mijn kamer moeten om naar de badkamer te gaan. Mijn slaapkamer is mijn plek, ik moet daar niet hele tijd mensen hebben.

Burrid

Legacy Member
Toch wel een slechte kamerindeling als ze die zelf gekozen hebben..
Als ge u 's ochtends eens een douche wilt pakken terwijl uw ouders nog slapen moet ge door hun kamer.

n9ne

Legacy Member
glashelder zei:
Ik mag toch open dat de ouders daar niet mee inzitten, of het vriendje van hun dochter hun bed wel sexy vindt :p

Maar misschien zijn ze gewoon gesteld op hun privacy. Ik zou het ook niet appreciëren mocht het lief van mijn zus hier telkens door mijn kamer moeten om naar de badkamer te gaan. Mijn slaapkamer is mijn plek, ik moet daar niet hele tijd mensen hebben.

Inderdaad. Plus misschien het eerste serieuze lief dat blijft slapen? Dan is dat sowieso wennen voor de ouders...

Carrion

Legacy Member
Deze nacht kameraden naar de luchthaven van Zaventem gebracht. Shiiiit, heel da gebied is gewoon een clusterfuck van opritten, afritten en door elkaar lopende wegmarkeringen. Op de koop toe zijn praktisch alle lichten van die blauwe verkeersborden kapot waardoor ge op ne seconde moet zien welk vak ge moet hebben.

u4ea

Legacy Member
Carrion zei:
Deze nacht kameraden naar de luchthaven van Zaventem gebracht. Shiiiit, heel da gebied is gewoon een clusterfuck van opritten, afritten en door elkaar lopende wegmarkeringen. Op de koop toe zijn praktisch alle lichten van die blauwe verkeersborden kapot waardoor ge op ne seconde moet zien welk vak ge moet hebben.

Ik woon daartegen.:p
In september moek mijn ouders daar terug gaan afzetten waarsch als ze op reis gaan. Ga weer plezant zijn om thuis te raken.

dickspider

Legacy Member
Onze 11 jaar oude kat doodgebeten door de jachthond van hierover... Dat da arm beestje zo aan haar einde moest komen.... en twas zo'n lief beestje

echt, FUCK die marginalen die hun hond laten rondlopen in de straat zonder leiband en zonder aan de eventuele gevolgen te denken!!!!!!!!!!!!!
Ze hadden ook blijkbaar vroeger nen pittbul... echt ik haat zulk soort volk :s

Tyki

Legacy Member
dickspider zei:
Onze 11 jaar oude kat doodgebeten door de jachthond van hierover... Dat da arm beestje zo aan haar einde moest komen.... en twas zo'n lief beestje

echt, FUCK die marginalen die hun hond laten rondlopen in de straat zonder leiband en zonder aan de eventuele gevolgen te denken!!!!!!!!!!!!!

Kunt ge hun daar niet voor aanklagen?

lantaarnpaal

Legacy Member
Carrion zei:
Deze nacht kameraden naar de luchthaven van Zaventem gebracht. Shiiiit, heel da gebied is gewoon een clusterfuck van opritten, afritten en door elkaar lopende wegmarkeringen. Op de koop toe zijn praktisch alle lichten van die blauwe verkeersborden kapot waardoor ge op ne seconde moet zien welk vak ge moet hebben.

toch simpel? :p

Tyki

Legacy Member
dickspider zei:
en wa gade daarmee bereiken... tis een zeer triestige zaak maar er een rechtzaak van maken...

Maatregelen tegen die agressieve hond? Vergoeding? Wraak? :p

Tegen mij werd althans altijd gezegd dat een hond die 1x iets/iemand aanvalt dat veel sneller opnieuw zal doen. Vandaar dat ze die dan meestal laten inslapen.

Carrion

Legacy Member
dickspider zei:
Onze 11 jaar oude kat doodgebeten door de jachthond van hierover... Dat da arm beestje zo aan haar einde moest komen.... en twas zo'n lief beestje

echt, FUCK die marginalen die hun hond laten rondlopen in de straat zonder leiband en zonder aan de eventuele gevolgen te denken!!!!!!!!!!!!!
Ze hadden ook blijkbaar vroeger nen pittbul... echt ik haat zulk soort volk :s

hadde gij uw kat binnen gehouden had ge da probleem ook nie gehad, maar ja, dan komen die eigenaars weer met hunne zever van "een kat is een vrij dier, da kunde nie binnen houden". Het is nochtans best simpel, uw deur en ramen dicht houden.

lantaarnpaal zei:

Nie als het 's nachts is, regent en het de eerste keer is da ge der met de auto komt :p

speeding.be

Legacy Member
Carrion zei:
hadde gij uw kat binnen gehouden had ge da probleem ook nie gehad, maar ja, dan komen die eigenaars weer met hunne zever van "een kat is een vrij dier, da kunde nie binnen houden". Het is nochtans best simpel, uw deur en ramen dicht houden.
:doh:

Carrion

Legacy Member
speeding.be zei:

Het is een simplistisch voorbeeld, da geef ik toe, maar zo is het gewoon. Veel mensen (niet iedereen) zien een kat gewoon als een huisdier waar ge geen hol voor moet doen behalve zien dat dieje voederbak vol is. Voor de rest laten ze die vrij rondlopen op straat en andermans eigendom en dan zijn ze wel verbaasd da er iets gebeurd met die beesten.

glashelder

Legacy Member
Alhoewel ik een gróte dierenliefhebber ben (katten én honden), ben ik het toch wel eens met Carrion. Je kat vrij laten lopen op straat houdt nu eenmaal risico's in. Zoals overreden worden, weglopen, aangevallen worden,... Als je dat niet wil, hou dan je kat binnen of bouw een ren of whatever.

dickspider

Legacy Member
Carrion zei:
hadde gij uw kat binnen gehouden had ge da probleem ook nie gehad, maar ja, dan komen die eigenaars weer met hunne zever van "een kat is een vrij dier, da kunde nie binnen houden". Het is nochtans best simpel, uw deur en ramen dicht houden.

er is een verschil tussen een jachthond en een kat buiten vrij laten rondlopen... onze kat liep trouwens al 11 jaar buiten, nooit problemen gehad.

maarja als ge het daarop al wilt steken... wie is er hier in de fout? de persoon die een gevaarlijke jachthond over straat laat lopen (met spelende kinderen in de straat btw) of de persoon die een klein katje laat buiten lopen? we zitten hier trouwens op de buiten en ver weg van grote wegen, dus veel gevaar dat die kat omver gereden wordt is er ook niet.

Carrion

Legacy Member
dickspider zei:
er is een verschil tussen een jachthond en een kat buiten vrij laten rondlopen... onze kat liep trouwens al 11 jaar buiten, nooit problemen gehad.

maarja als ge het daarop al wilt steken... wie is er hier in de fout? de persoon die een gevaarlijke jachthond over straat laat lopen (met spelende kinderen in de straat btw) of de persoon die een klein katje laat buiten lopen? we zitten hier trouwens op de buiten en ver weg van grote wegen, dus veel gevaar dat die kat omver gereden wordt is er ook niet.

Ik ben al net zo goed kleine maar toch valse katten tegen gekomen als lieve rotweilers, dat ligt puur aan de opvoeding. Doen alsof elke jachthond een moordmachine is is belachelijk. Ten eerste worden die in de jacht grotendeels gebruikt om te buit te gaan halen en niet om een prooi te vangen en te doden, en de meest gebruikte jachthonden zoals beagles en basset hounds zijn ideale honden om met kinderen om te gaan vanwege hun zachtaardig karakter.

Nu doen precies alsof uw kat het engeltje is en elke hond een sadistische moordmachine is belachelijk. Dieje hond had dan wel niet op straat moeten rondlopen, uw kat evenmin.

n9ne

Legacy Member
Welke hond is het precies? Hebt ge het zien gebeuren? Hebt ge die mensen er over aangesproken? Hebt ge die voor het voorval al aangesproken op hun loslopende hond?

rscaboy

Legacy Member
dickspider zei:
en wa gade daarmee bereiken... tis een zeer triestige zaak maar er een rechtzaak van maken...

Voorkomen dat die hond u of iemand anders aanvalt. Je zegt zelf dat er kinderen in de straat spelen...

dickspider

Legacy Member
Carrion zei:
Ik ben al net zo goed kleine maar toch valse katten tegen gekomen als lieve rotweilers, dat ligt puur aan de opvoeding. Doen alsof elke jachthond een moordmachine is is belachelijk. Ten eerste worden die in de jacht grotendeels gebruikt om te buit te gaan halen en niet om een prooi te vangen en te doden, en de meest gebruikte jachthonden zoals beagles en basset hounds zijn ideale honden om met kinderen om te gaan vanwege hun zachtaardig karakter.

Nu doen precies alsof uw kat het engeltje is en elke hond een sadistische moordmachine is belachelijk. Dieje hond had dan wel niet op straat moeten rondlopen, uw kat evenmin.

Ja, want een kat is in staat om kinderen spontaan aan te vallen en om honden dood te bijten... Ge zou kunnen zeggen dat die kat mss ook ratten en vogels doodt, maar er is toch een verschil.
Deze discussie slaat echt op niets, iedereen met een beetje common sense zal inzien da gij gewoonweg fout zijt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan