Atrox
Legacy Member
Lacuna zei:Nee, vroeger was het Delhaize.Nu zit ik bij Thomas Cook
Delhaize dus

Wat is uw functie bij Thomas Cook? Gij waart toch diegene met een manama/postgraduaat in communicatie, nie?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lacuna zei:Nee, vroeger was het Delhaize.Nu zit ik bij Thomas Cook

Ja, want seks is immers alles dat mij interesseert aan een persoon die dezelfde richting studeert als ik (en die zijn al zeldzaam) aan de andere unief waar dat in België kan :ironic:Iemand zei:Ge kunt het ook subtieler proberen aanbrengen dat ge in haar broek wilt zitten ze gast![]()
haha :')Dennoman zei:Ja, want seks is immers alles dat mij interesseert aan een persoon die dezelfde richting studeert als ik (en die zijn al zeldzaam) aan de andere unief waar dat in België kan :ironic:
Maar bon, zou ni geweten hebben wie het was eigenlijk. Slechts kleine delegatie uit Leuven, denk dat ik de enige kerel was, voor de rest allemaal chicas. Niet verwonderlijk gezien de plusminus 70-30 verhouding.

Spreek anders halfweg af tussen hier en Polen.Atrox zei:Net ons ouw lederen salon verkocht op Ebay. Eerst had er een Hollandse verkoper erop geboden, maar blijkbaar is die nu net overboden geweest met een snipetool door een Pool (uit Polen dus, niet uit België). Stuurt een nogal directe bericht dat ik het adres + gsm-nummer moet geven. Kdenk toch dak het aan die Hollander ga verkopen![]()
EagleEye zei:Spreek anders halfweg af tussen hier en Polen.


wim_gunner zei:kl*te windows7 beta
Al van deze ochtend da aant proberen te installeren ma niks werkt hier.
me boot-cd geeft em een error da hij geen cd/dvd drivers vind,al op verschillende maniere probere oplossen.
me boot usb slaagt em da gwn over en gaat direct naar xp![]()

night ghost 128 zei:Terrasje willen doen, maar niemand die zin heeft om te gaan. En alleen gaan is niet zo leuk é.

Carrion zei:2 turks gesproken films in een vlaamse bioscoop, gaat er over -_-
Snel, stem De Winter!Carrion zei:2 turks gesproken films in een vlaamse bioscoop, gaat er over -_- Binne kort hebbe we naast nederlands & franse ondertiteling nog die arabische tekeningen onder de films staan
Carrion zei:2 turks gesproken films in een vlaamse bioscoop, gaat er over -_- Binne kort hebbe we naast nederlands & franse ondertiteling nog die arabische tekeningen onder de films staan