Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atrox

Legacy Member
Lacuna zei:
Nee, vroeger was het Delhaize. :p Nu zit ik bij Thomas Cook

Delhaize dus :p
Wat is uw functie bij Thomas Cook? Gij waart toch diegene met een manama/postgraduaat in communicatie, nie?

Dennoman

Legacy Member
Iemand zei:
Ge kunt het ook subtieler proberen aanbrengen dat ge in haar broek wilt zitten ze gast :s:s:s:s
Ja, want seks is immers alles dat mij interesseert aan een persoon die dezelfde richting studeert als ik (en die zijn al zeldzaam) aan de andere unief waar dat in België kan :ironic:

Maar bon, zou ni geweten hebben wie het was eigenlijk. Slechts kleine delegatie uit Leuven, denk dat ik de enige kerel was, voor de rest allemaal chicas. Niet verwonderlijk gezien de plusminus 70-30 verhouding.

Iemand

Legacy Member
Dennoman zei:
Ja, want seks is immers alles dat mij interesseert aan een persoon die dezelfde richting studeert als ik (en die zijn al zeldzaam) aan de andere unief waar dat in België kan :ironic:

Maar bon, zou ni geweten hebben wie het was eigenlijk. Slechts kleine delegatie uit Leuven, denk dat ik de enige kerel was, voor de rest allemaal chicas. Niet verwonderlijk gezien de plusminus 70-30 verhouding.
haha :')

Atrox

Legacy Member
Net ons ouw lederen salon verkocht op Ebay. Eerst had er een Hollandse verkoper erop geboden, maar blijkbaar is die nu net overboden geweest met een snipetool door een Pool (uit Polen dus, niet uit België). Stuurt een nogal directe bericht dat ik het adres + gsm-nummer moet geven. Kdenk toch dak het aan die Hollander ga verkopen :p

EagleEye

Legacy Member
Atrox zei:
Net ons ouw lederen salon verkocht op Ebay. Eerst had er een Hollandse verkoper erop geboden, maar blijkbaar is die nu net overboden geweest met een snipetool door een Pool (uit Polen dus, niet uit België). Stuurt een nogal directe bericht dat ik het adres + gsm-nummer moet geven. Kdenk toch dak het aan die Hollander ga verkopen :p
Spreek anders halfweg af tussen hier en Polen.

Atrox

Legacy Member
EagleEye zei:
Spreek anders halfweg af tussen hier en Polen.

Onzen auto is nie groot genoeg :unsure:

Als ik zijn feedbackscore bekijk heeft hij precies wel al een aantal soortgelijke deals gedaan hier in België, ook allemaal salons of eettafels enda ...
Kvind het gewoon nogal wa vreemd :p

tuesadorable

Legacy Member
Fucking carnaval. Ik ga mijn vriendje afzetten aan't station en had gewoon geen parkeerplaats. Mensen die echt zwaar fout geparkeerd staan op plaatsen waar niemand mag staan etc etc. Mezelf maar ergens gezet voor een gehandicaptenparking in de hoop dat diene mens nog niet direct naar huis zou willen gaan.

Als ik enkele minuutjes later wil vertrekken zie ik gewoon al die feestwagens naar daar komen. De meesten stoppen zo net in het midden van de baan die ik wil in slaan. Een mercedes voor me schoot in een ander baantje in een wijk, tussen prins 4342423434 en prins 25312345 in en ik ben hem maar gevolgd. Beetje agressief gereden, niet echt mijn ding maar kom.

Voor volgend jaar was er gezegd dat het carnaval in de gemeente (ik woon in een deelgemeente, daar gaat het wel nog door) zou stopgezet worden en ik vind dat echt geen probleem. Wat een gezeik.

u4ea

Legacy Member
kl*te windows7 beta :sop:
Al van deze ochtend da aant proberen te installeren ma niks werkt hier.
me boot-cd geeft em een error da hij geen cd/dvd drivers vind,al op verschillende maniere probere oplossen.
me boot usb slaagt em da gwn over en gaat direct naar xp :angry:

demon326

Legacy Member
wim_gunner zei:
kl*te windows7 beta :sop:
Al van deze ochtend da aant proberen te installeren ma niks werkt hier.
me boot-cd geeft em een error da hij geen cd/dvd drivers vind,al op verschillende maniere probere oplossen.
me boot usb slaagt em da gwn over en gaat direct naar xp :angry:

Het is een beta voor iets hé :p

S.conceiçao7

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Terrasje willen doen, maar niemand die zin heeft om te gaan. En alleen gaan is niet zo leuk é.

ik vind terrasjes leuk, maar kzou nu ook nie zin hebben om da met jouw te doen hoor :)

Carrion

Legacy Member
2 turks gesproken films in een vlaamse bioscoop, gaat er over -_- Binne kort hebbe we naast nederlands & franse ondertiteling nog die arabische tekeningen onder de films staan

Dennoman

Legacy Member
Carrion zei:
2 turks gesproken films in een vlaamse bioscoop, gaat er over -_- Binne kort hebbe we naast nederlands & franse ondertiteling nog die arabische tekeningen onder de films staan
Snel, stem De Winter!

Karre

Legacy Member
Dan leer je eens toffe mensen kennen waarvan je een meisje zelfs ziet zitten en dan wonen ze aan de andere kant van Europa :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan