FroFro
Legacy Member
Careless zei:Dan leer je eens toffe mensen kennen waarvan je een meisje zelfs ziet zitten en dan wonen ze aan de andere kant van Europa![]()
is toch awesome?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Careless zei:Dan leer je eens toffe mensen kennen waarvan je een meisje zelfs ziet zitten en dan wonen ze aan de andere kant van Europa![]()
Binnenkort hebde drie maanden de tijd om naar ginder te gaan en ze binnen te doenCareless zei:Dan leer je eens toffe mensen kennen waarvan je een meisje zelfs ziet zitten en dan wonen ze aan de andere kant van Europa![]()


Had zo es een russische lere kenne die naar cambridge gaan. Ik was meer jaloers da zij naar cambridge ging dan da ik haar graag zag, en kbegon te vinden da mijn leven niks voorstelde 
night ghost 128 zei:Hier niet.
dreet'n zei:hier ook niet
protnie zei:Hier ook niet.
wall-o-flesh zei:en hier ook niet![]()
Gewoon wachten zoals ze zelf zeggen. Ahh... Windows, waar problemen even snel magisch verdwijnen als ze verschenen zijnBuBbA zei:Bizar. Ik krijg telkens te horen dat de service niet beschikbaar is. De web messenger daarentegen werkt wel.

FroFro zei:en edde nu het gevoel da ge ni teveel met uw leven doet en ge eigelijk naar daar zou willen?Had zo es een russische lere kenne die naar cambridge gaan. Ik was meer jaloers da zij naar cambridge ging dan da ik haar graag zag, en kbegon te vinden da mijn leven niks voorstelde
![]()
.FroFro zei:aha, dus ge hebt ze al geien?Hoe lere kennen? da wordt neuke geblaze!
.FroFro zei:haha, goe geregeld! En is er iets gebeurd? Haar late wete da ge haar leuk vindt?
Careless zei:Nope. Zou toch nog rottiger zijn dan de situatie nu gezien de nogal relatief grote afstand tussen ons beiden.
enfin, succes! Heimwee/nostalgie is een kutgevoel 
Hebben ze jou ook zo vroeg uit bed gejaagd. Hier was 't ook zo vroeg. En dat voor een zondagDennoman zei:Zo vroeg moeten opstaan op ne zondag is toch echt nimeer normaal
Wel mooi excuus om straks naar Gent te gaan en Huasheng (mss) in levende lijve te zien![]()

Kleine delegatie uit Leuven?Dennoman zei:Maar bon, zou ni geweten hebben wie het was eigenlijk. Slechts kleine delegatie uit Leuven, denk dat ik de enige kerel was, voor de rest allemaal chicas. Niet verwonderlijk gezien de plusminus 70-30 verhouding.
Then, who the hell were all those people?
Nee, serieus, van derde bachelor én master waren er 6 (inclusief mezelf) van UGent. Ik had er echt wel meer verwacht van UGent.