Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Careless zei:
Dan leer je eens toffe mensen kennen waarvan je een meisje zelfs ziet zitten en dan wonen ze aan de andere kant van Europa :(
Binnenkort hebde drie maanden de tijd om naar ginder te gaan en ze binnen te doen :p

Hoofdergernis van vandaag is dat ik al op kot zit en begot ni zou weten wat doen. Was naar Gent geweest om een examen te doen en 't was niet de moeite om naar huis te gaan voor die paar uurkes, dus hier zit ik al sinds drie uur (normaal... 10u ofzo xD).

Daarnaast: Pizza Hut, ouders wilden per sé niet naar een gewone pizzeria gaan. Oké, mij niet gelaten denk ik dan, als zij 10 euro willen dokken voor een belachelijk kleine pizza: oké. Dus bon, veels te weinig gegeten hebben is een feit als ge naar Pizza Hut gaat en het buffet niet neemt (mijn ouders wilden niet rondlopen tussen al die tafels waar kleine kinderen rondzwermen).

Laat die klungel van een garçon op de koop toe ook nog keer mijn pizza vallen (zij het op tafel). 'k Had veel goesting om te zeggen dat hij ze mee naar de keuken mocht nemen om ze in zijn gat te gaan steken desnoods, maar 'k heb me ingehouden. Des te rapper ge eet, des te rapper zijt ge uit zo'n nest buiten.

Ma, pa, moest ge het ooit lezen: geen Pizza Hut meer bitte :p

FroFro

Legacy Member
en edde nu het gevoel da ge ni teveel met uw leven doet en ge eigelijk naar daar zou willen? :D Had zo es een russische lere kenne die naar cambridge gaan. Ik was meer jaloers da zij naar cambridge ging dan da ik haar graag zag, en kbegon te vinden da mijn leven niks voorstelde :p

Dennoman

Legacy Member
BuBbA zei:
Bizar. Ik krijg telkens te horen dat de service niet beschikbaar is. De web messenger daarentegen werkt wel.
Gewoon wachten zoals ze zelf zeggen. Ahh... Windows, waar problemen even snel magisch verdwijnen als ze verschenen zijn :bow:

Karre

Legacy Member
FroFro zei:
en edde nu het gevoel da ge ni teveel met uw leven doet en ge eigelijk naar daar zou willen? :D Had zo es een russische lere kenne die naar cambridge gaan. Ik was meer jaloers da zij naar cambridge ging dan da ik haar graag zag, en kbegon te vinden da mijn leven niks voorstelde :p

Ik heb tenminste nog een troost dat ik haar in mei ga terugzien, beter zelfs ik mag bij haar thuis voor een week lang logeren :p.

FroFro

Legacy Member
haha, goe geregeld! En is er iets gebeurd? Haar late wete da ge haar leuk vindt?

Karre

Legacy Member
FroFro zei:
haha, goe geregeld! En is er iets gebeurd? Haar late wete da ge haar leuk vindt?

Nope. Zou toch nog rottiger zijn dan de situatie nu gezien de nogal relatief grote afstand tussen ons beiden.

FroFro

Legacy Member
Careless zei:
Nope. Zou toch nog rottiger zijn dan de situatie nu gezien de nogal relatief grote afstand tussen ons beiden.


hmmm, true :) enfin, succes! Heimwee/nostalgie is een kutgevoel ;)

Huasheng

Legacy Member
Dennoman zei:
Zo vroeg moeten opstaan op ne zondag is toch echt nimeer normaal :(

Wel mooi excuus om straks naar Gent te gaan en Huasheng (mss) in levende lijve te zien :p
Hebben ze jou ook zo vroeg uit bed gejaagd. Hier was 't ook zo vroeg. En dat voor een zondag :sop:

Dennoman zei:
Maar bon, zou ni geweten hebben wie het was eigenlijk. Slechts kleine delegatie uit Leuven, denk dat ik de enige kerel was, voor de rest allemaal chicas. Niet verwonderlijk gezien de plusminus 70-30 verhouding.
Kleine delegatie uit Leuven? :eek: Then, who the hell were all those people? :p Nee, serieus, van derde bachelor én master waren er 6 (inclusief mezelf) van UGent. Ik had er echt wel meer verwacht van UGent.

Vertel eens, waar zat je?

n.w.a

Legacy Member
Die internettaal van tegenwoordig wordt steeds moeilijker en moeilijker :///
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan