Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Troj

Legacy Member
Killer Queen zei:
Mensen die zichzelf uitnodigen
en dan de fun van de rest vergallen, omdat ze zich niet amuseren :sop:

Amen.

Dennoman zei:
3. Optie "ja, hij gaat dat kutwijf van haar kin tot haar reet opensnijden en haar dan uitbenen als het talentloos kalf dat ze is" ontbreekt.
:(

Als ge wilt, we can work through these fantasies together :p.

_ns_

Legacy Member
Idd wat een kutsite nu zeg :(...

En de Chris Brow...: Eh.. my finger slipped :unsure:..

Karre

Legacy Member
Dennoman zei:
Ma serieus :/

Kom ik juist keer op de site van Jim om te zien of die Street Fighter Alpha arcade cabinet nu al bij de wedstrijden staat, zie ik die poll:

Gaat Chris Brown Rihanna vermoorden?

1. Who the fuck is Chris Brown?
2. Poll-opties zijn lame
3. Optie "ja, hij gaat dat kutwijf van haar kin tot haar reet opensnijden en haar dan uitbenen als het talentloos kalf dat ze is" ontbreekt.

:(

Uw pollopties zijn toch wel beter hoor dan die van de werkelijke poll :p

Dennoman

Legacy Member
Careless zei:
Uw pollopties zijn toch wel beter hoor dan die van de werkelijke poll :p
Mjah, tussen die van Jim kunt ge tenminste nog kiezen :p

Jim over het algemeen is echt wel heel erg geworden de laatste maanden/jaren. Ze zenden zogezegd onder het credo "uitbreiding van doelpubliek" de marginaalste programma's uit, het heeft gewoon geen naam meer. Vroeger kon ik zonder probleem een paar uur aan een stuk Jim opzetten en geen echt slécht programma tegenkomen, ondermeer door goede VJ's die echt iets van hun vak kenden. Nu moet ik nog maar de begingeneriek van iets zien of ik krijg al spontaan het vliegend schijt én koppijn. En dan die mensen die presenteren, dear God... ik zou officieel een zak over mijn kop trekken als ik ooit in beeld zou komen bij die programma's als We Like to Party. Om van die Amerikaanse "reality" crap nog maar te zwijgen.

America's Most Smartest Model... like, seriously?

EternalSilence

Legacy Member
Bier voor derde keer in jaar tijd duurder

Sabam weer 3 keren duurder .. :sop:
bijna onmogelijk aan het worden om nog iets te organiseren, tenzij je echt grote geldschieters kunt vinden.

Carrion

Legacy Member
Dennoman zei:
Kom hé, een belachelijk statement over twee Turkse films in de cinema verdiende een even belachelijk antwoord :p

't is nie omdat da uw mening nie is da het belachelijk is he gast

n9ne

Legacy Member
da is wel belachelijk. In wat verschilt nen turksen film van nen engelsen? Alletwee vant buitenland...

Oldskooler

Legacy Member
forn9 zei:
da is wel belachelijk. In wat verschilt nen turksen film van nen engelsen? Alletwee vant buitenland...

Dat die turkse films gegarandeerd zuigen, en die andere niet?? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan