Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nonkel wulle

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Sabam weer 3 keren duurder .. :sop:
bijna onmogelijk aan het worden om nog iets te organiseren, tenzij je echt grote geldschieters kunt vinden.

In Brugge is dat hier tegenwoordig al 't stad die geld schiet.:')

Ik moest gisteren men naam neerschrijven zodat ze kunnen bewijzen dat er effectief mensen kwamen na die fuif.

Carrion

Legacy Member
forn9 zei:
da is wel belachelijk. In wat verschilt nen turksen film van nen engelsen? Alletwee vant buitenland...

het feit dat 95% van de mensen die film ook zonder ondertiteling zou kunnen volgen en dat er maar 1% is van de belge die de turkske zou kunnen volgen (behalve van die sletjes die turks leren om hun hun gratie te komen, waarom is mij een raadsel natuurlijk)

EternalSilence

Legacy Member
3 verschillende dingen te doen op 1 avond.

1) Cantus (ga ik sowieso, normaal)
2) Speeddaten georganiseerd door een paar goeie vriendinnen, dus ik ze verwachten dat ik kom. (hoewel ik niet geloof in dat belachelijk concept 'speeddaten')
3) een fuif.. Daar bevind zich een meiske waar ik een oogske op heb, maar die moet de hele avond achter den bar staan. Ze zegt zij wel dat ze met mij wil praten die avond, en dat ze dan eventjes haar post gaat verlaten zodat we dan samen kunnen feesten.. maarja ..
ik ken dat .. ik ben er dan .. en dan heeft ze simpelweg gene tijd om te feesten omdat ze zoveel werk heeft.

squan

Legacy Member
Twee vrouwen die gevoelens voor mij hebben, maar helaas niet wederzijds. En dan vind ik eindelijk na 2 jaar nog eens iemand die mij enorm aanstaat, is ze 17 ... en dat vind ze (terecht) wat te moeilijk ... alhoewel ze mij wel graag ziet.

Het lijkt pietluttig, maar op dit moment zuigt het enorm. GRRR.

Atrox

Legacy Member
squanman zei:
Twee vrouwen die gevoelens voor mij hebben, maar helaas niet wederzijds. En dan vind ik eindelijk na 2 jaar nog eens iemand die mij enorm aanstaat, is ze 17 ... en dat vind ze (terecht) wat te moeilijk ... alhoewel ze mij wel graag ziet.

Het lijkt pietluttig, maar op dit moment zuigt het enorm. GRRR.

Dat is toch maar 7 jaar verschil ...


:unsure:

Mijn ergernis: een half uur lang mijn bed zitten opmaken, da laken was precies ooit gerecupereerd geweest van een ander laken, was echt iets mis mee :p

nonkel wulle

Legacy Member
Atrox zei:
Mijn ergernis: een half uur lang mijn bed zitten opmaken, da laken was precies ooit gerecupereerd geweest van een ander laken, was echt iets mis mee :p

Kweet niet waarom maar ik zag een mental pic in mijn hoofd toen ik dit las en moest keihard lachen.:')

Crashtestdummy

Legacy Member
Deleted Thread

--------------------------------------------------------------------------------

A forum moderator deleted a thread of you (schijt van sigaretten) with following reason:
de pot op kerel



ale jong, kmag nog geen serieuze vraag stellen pfff :sop:

solix

Legacy Member
Dude87 zei:
Deleted Thread

--------------------------------------------------------------------------------

A forum moderator deleted a thread of you (schijt van sigaretten) with following reason:
de pot op kerel



ale jong, kmag nog geen serieuze vraag stellen pfff :sop:

damn en ik wou die just lezen na de launch :/

MiniJeffrey

Legacy Member
Als je het schijt hebt, al dan niet van/aan sigaretten, dan moet je de pot op... je kan de moderator dus geen ongelijk geven!

SweetEmmaRose

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Als je het schijt hebt, al dan neit van sigaretten, dan moet je de pot op... je kan de moderator dus geen ongelijk geven!

Mijn mop was beter :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan