Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
KiPpIe zei:
Mijn tong ligt open door ne scherpe rand van ne Napoleon bol :angry:
Zo van dat zuurzout dat bij die lolly's in de vorm van een voet zat vroeger heeft ooit mijn tong eens open gebrand :wtf:

Enige ergernis vandaag is lichte koppijn.

GMotha

Legacy Member
Velleke van mijn vinger getrokken:/ Weeral een wondje waar ik moeite mee ga hebben om af te blijven.
KiPpIe zei:
RL mensen die mijn online activiteit op dit forum in de gaten houden
Ge hebt stalkers:D

Zorba

Legacy Member
Ik zou iets willen kopen (RNS-E voor m'n auto), maar ik blijf twijfelen of het wel écht de moeite/nodig is :sad: Zo'n rot gevoel.

Dennoman

Legacy Member
Carrion zei:
't is nie omdat da uw mening nie is da het belachelijk is he gast
Iemand die compleet paranoïde wordt omdat er maar liefst TWEE Turkse films in de bioscoop lopen (tegelijkertijd nog wel!) en dat ziet als een bedreiging voor onze cultuur... hmmm, sorry, maar volgens mij is dat naar elke norm toch wel belachelijk.

Frankrijk en de Benelux zijn in hoofdzaak bevrijd door de Canadezen en de Britten, maar toch waren het de Amerikanen die we met open armen ontvangen hebben en hier vestigingen van McDonald's hebben laten neerpoten, onze bioscopen hebben laten overspoelen met Hollywoodfilms en ga zo maar door. Zijn er toen politieke bewegingen opgestaan waar op den duur meer dan EEN DERDE van het land fervent aanhanger van was die gezegd hebben dat de Amerikanen het moesten afbollen? Neen, en nu is onze Europese identiteit doordrongen met Angelsaksische invloed, zowel van over de grote als de kleine plas.

Als de Duitsers het anders hadden aangepakt (en ge weet wel... niet van die grapjes hadden uitgehaald zoals joden vermoorden en een Derde Rijk willen stichten) zouden er nog best wat interessante Germaanse invloeden doorgesijpeld zijn in de omringende landen. Wat meer islamitische en Slavische invloeden zouden ook leuk geweest zijn. Maar kijk nu: we zijn zo verzadigd door alles wat Amerikaans is dat we onze Europese identiteit zo goed als kwijt zijn. Natuurlijk vinden we de Amerikanen vaak dom en lachen we met het feit dat ze bewust gekozen hebben voor 8 jaar Bush, maar veel mensen zouden schrikken door hoeveel we al op hen lijken.

pixbillye

Legacy Member
Doom Dragon zei:
In totaal 3 uur onderweg zijn, om 55min les te hebben :sop:

kzou nie afkomen ze tenzij het echt belangrijke les is waarvan zelfstudie dan geen optie is.

EternalSilence

Legacy Member
pixbillye zei:
kzou nie afkomen ze tenzij het echt belangrijke les is waarvan zelfstudie dan geen optie is.

tis een verplichte les: Je moet je handtekening plaatsen naast je naam op het einde van de les.

Brtjh

Legacy Member
gizmo666 zei:
kan je dan je emailadres niet veranderen of had je dat niet op voorhand kunnen doen?

Ik had het vooraf moeten doen... Natuurlijk nooit bij stil gestaan.

Ik probeer in te loggen met die oude account maar het werkt gewoon niet meer.. Ik heb een mailtje gestuurd naar info at 9lives maar geen reactie gekregen.

Dan maar met een schone lei beginnen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan