Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_DKsissor_

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Vroeger keek ik daar elke dag naar (weliswaar 1x vooruitgespoeld) vanaf die adam en eva bs nimeer; Da programma is echt geweldig op vlak van mensen terug tot leven brenge en de meest vergezochte verhaallijnen ooooiiit
niks tegen de duiveluitdrijvingen etc die er geregeld inkomen :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
rammsein zei:
niks tegen de duiveluitdrijvingen etc die er geregeld inkomen :p

Idd :') Met amrlena dare volgens mij was da zo rond de periode dak was gestopt. Wa die mensen daar allemaal meemaken in salem, tsjonge!
Ook het feit da ze acteurs gewoon vervangen stoorde mij wel... Met dien jennifer gebeurde da constant precies.

pixbillye

Legacy Member
Dude87 zei:
khad er al aan gedacht om die moto nog rap te herspuiten in een ander kleur, maar ze hadden al aan mijn moeder gevraagd of ik met ne rode moto reed :sop:

nuja, als ze al vragen of ik wel me nen roden reed, dan kunnen ze toch al nie zeker zijn of ze mijn nummerplaat wel juist hadden eh :unsure:
ik heb geen rijbewijs nodig om te kunnen rijden eh :) vals plak derop en we zijn were vertrokken


anyway, kzen toch ondertussen wel fucked :unsure:

k ... smart :unsure: :applause: moest da maar niet doen e :naughty:

chosen1

Legacy Member
Gromme zei:
Vanavond wacht doen @ Umicore voor Peeters. 12uren shift en heb helemaal geen zin.

ik heb eigenlijk nog nooit een post gezien waarin je zegt dat je je werk graag doet

_DKsissor_

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Idd :') Met amrlena dare volgens mij was da zo rond de periode dak was gestopt. Wa die mensen daar allemaal meemaken in salem, tsjonge!
Ook het feit da ze acteurs gewoon vervangen stoorde mij wel... Met dien jennifer gebeurde da constant precies.
jep Marlena. Zaten echt wel een paar lachwekkende scenes bij :p.
Vanaf toen benk gestopt met kijke :(

Dennoman

Legacy Member
Dude87 zei:
khad er al aan gedacht om die moto nog rap te herspuiten in een ander kleur, maar ze hadden al aan mijn moeder gevraagd of ik met ne rode moto reed :sop:

nuja, als ze al vragen of ik wel me nen roden reed, dan kunnen ze toch al nie zeker zijn of ze mijn nummerplaat wel juist hadden eh :unsure:
ik heb geen rijbewijs nodig om te kunnen rijden eh :) vals plak derop en we zijn were vertrokken


anyway, kzen toch ondertussen wel fucked :unsure:
Good riddance.

squan

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
... maar dan moetk da helemaal opnieuw installeren en als da ff ni luke met die cracks en patche dan work ws helemaal zot

SweetEmmaRose = Angry German Kid van 9lives.

lammeken

Legacy Member
Niet geslaagd voor de psycho-technische proeven van treinbestuurder :sad:
En ik doe ze al voor de tweede keer :(

Ronnie86

Legacy Member
ergernis van vanaag...op mijnen duim geklopt...auw auw auw...
een mooi bloedbultje dat ik daarna vakkundig heb opengestoken... fjiewww :)

Arifiene

Legacy Member
Dude87 zei:
khad er al aan gedacht om die moto nog rap te herspuiten in een ander kleur, maar ze hadden al aan mijn moeder gevraagd of ik met ne rode moto reed :sop:

nuja, als ze al vragen of ik wel me nen roden reed, dan kunnen ze toch al nie zeker zijn of ze mijn nummerplaat wel juist hadden eh :unsure:
ik heb geen rijbewijs nodig om te kunnen rijden eh :) vals plak derop en we zijn were vertrokken


anyway, kzen toch ondertussen wel fucked :unsure:

Uw iq zakt toch ook wel met een punt per dag ze.

Carrion

Legacy Member
Dude87 zei:
khad er al aan gedacht om die moto nog rap te herspuiten in een ander kleur, maar ze hadden al aan mijn moeder gevraagd of ik met ne rode moto reed :sop:

nuja, als ze al vragen of ik wel me nen roden reed, dan kunnen ze toch al nie zeker zijn of ze mijn nummerplaat wel juist hadden eh :unsure:
ik heb geen rijbewijs nodig om te kunnen rijden eh :) vals plak derop en we zijn were vertrokken


anyway, kzen toch ondertussen wel fucked :unsure:

gy hebt toch echt het iq van een walnoot he

Anarchist12911

Legacy Member
Carrion zei:
gy hebt toch echt het iq van een walnoot he

Waarom?

Hoe vaak ben jij al een politiecontrole tegen gekomen als je met de wagen aan het rijden was? Vaak zie je ze al van ver staan en kan je nog gemakkelijk een straat inslaan om ze te ontwijken.

Op 4 jaar tijd ben ik nog geen enkele politie controle tegen gekomen, ik had dus evengoed al die tijd mijn rijbewijs kunnen thuislaten. Als je je rijbewijs twee weken kwijt bent is de kans echt miniscuul dat je in die periode opnieuw tegengehouden wordt.

Gentille

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Waarom?

Hoe vaak ben jij al een politiecontrole tegen gekomen als je met de wagen aan het rijden was? Vaak zie je ze al van ver staan en kan je nog gemakkelijk een straat inslaan om ze te ontwijken.

Op 4 jaar tijd ben ik nog geen enkele politie controle tegen gekomen, ik had dus evengoed al die tijd mijn rijbewijs kunnen thuislaten. Als je je rijbewijs twee weken kwijt bent is de kans echt miniscuul dat je in die periode opnieuw tegengehouden wordt.

Breng hem niet op ideeën want als hij wordt tegengehouden, en als hij zo dom is om het effectief te doen hoop ik het van harte, dan zal hij nog meer problemen krijgen. De wijkagent kan er van op de hoogte zijn en een extra oogje in het zeil houden :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan