Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RemcoB

Legacy Member
Wat ik wel merk is dat dat heel hard verschilt. Bij de ene is die limewire mega goed, en bij de andere doet ie het voor geen kloot...

Anarchist12911

Legacy Member
gentille zei:
Breng hem niet op ideeën want als hij wordt tegengehouden, en als hij zo dom is om het effectief te doen hoop ik het van harte, dan zal hij nog meer problemen krijgen. De wijkagent kan er van op de hoogte zijn en een extra oogje in het zeil houden :)

Ja, maar zelfs dan nog.

Zoals ik al vermeld heb voeren ze gevangenisstraffen van onder de 6 maanden gewoonweg niet meer uit. De meerderheid van de gevangenisstraffen onder de 3 jaar zelfs niet.

De meeste 'normale' mensen beseffen gewoon niet hoe straffeloos België werkelijk is op het moment.

En als ze een boete van een paar honderd euro geven, daar kan je gemakkelijk regelingen voor treffen zodat je maar 3 euro per maand moet betalen ofzo. Dus ik zou zeker geen schrik hebben moest ik in zijn situatie zijn op het moment. :p

Gentille

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Ja, maar zelfs dan nog.

Zoals ik al vermeld heb voeren ze gevangenisstraffen van onder de 6 maanden gewoonweg niet meer uit. De meerderheid van de gevangenisstraffen onder de 3 jaar zelfs niet.

De meeste 'normale' mensen beseffen gewoon niet hoe straffeloos België werkelijk is op het moment.

En als ze een boete van een paar honderd euro geven, daar kan je gemakkelijk regelingen voor treffen zodat je maar 3 euro per maand moet betalen ofzo. Dus ik zou zeker geen schrik hebben moest ik in zijn situatie zijn op het moment. :p

Bij herhaaldelijke feiten, en iets zegt me wel dat de kans er dik in zit bij deze kerel, kunnen zijn voorwaardelijke straffen wel worden omgezet in een effectieve celstraf.

En regelingen treffen om je boete in belachelijke schijven te betalen heb ik nog niets van gehoord. Het is de volle pot of de gevangenis. Maar dat is een speciale regeling. Als men de boete niet betaald kan die worden omgezet in een gevangenisstraf (als dit zo bepaald geweest is door de rechter) en dan wordt de straf meteen uitgevoerd. 6 maanden of niet :)

Holocene

Legacy Member
Een meisje die mij vroeger aan het lijntje hield, komt plotseling terug in mijn leven. :(

SweetEmmaRose

Legacy Member
squanman zei:
SweetEmmaRose = Angry German Kid van 9lives.
Lol ja. Kmoet da altijd zelf doen en dan faalt da weles af en toe. Ik krijg meestal wel alles zelf opgelost, zeg da maar es van een van jullie vriendinne :cool:

Im a nerd :sad:

on topic, den andere die vandaag echt de klootzak ant uithange is ondanks dak had gezegd dak sad was :(

plus da we heir thusi echt ant stresse zijn over mn operatie aangezien dien dokter maar ni terug belt; we gaan donderdag zijn praktijk binnendringe. ook zien of we da ni via het ziekenhuis kunne regele ipv hem want ik ben echt ni gerust da die incompetente loser door mn hoofd zit te boren. achteraf is da ws 'oops ik was vergete den dempdoek deruit te halen' ofzo :') kzient zo al gebeure.

ik haat die ekerel echt van te zegge da tijd dringt, da het binne 6 maand ws al de moeite nimeer is want ik heb in juni examens en ik ben derna tot september int buiteland dus het MOET echt nu na de paasvakantie :cry:

Nooby4Ever

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Ja, maar zelfs dan nog.

Zoals ik al vermeld heb voeren ze gevangenisstraffen van onder de 6 maanden gewoonweg niet meer uit. De meerderheid van de gevangenisstraffen onder de 3 jaar zelfs niet.

De meeste 'normale' mensen beseffen gewoon niet hoe straffeloos België werkelijk is op het moment.

En als ze een boete van een paar honderd euro geven, daar kan je gemakkelijk regelingen voor treffen zodat je maar 3 euro per maand moet betalen ofzo. Dus ik zou zeker geen schrik hebben moest ik in zijn situatie zijn op het moment. :p

Volledig mee eens, in België wordt je soms harder gestraft om een dreigtelefoontje dan om een moord... echt ziek het juridisch systeem :angry:

squan

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Lol ja. Kmoet da altijd zelf doen en dan faalt da weles af en toe. Ik krijg meestal wel alles zelf opgelost, zeg da maar es van een van jullie vriendinne :cool:

Touché!

SweetEmmaRose zei:
Im a nerd :sad:

Tis zo!

SweetEmmaRose zei:
...ik ben echt ni gerust da die incompetente loser door mn hoofd zit te boren. achteraf is da ws 'oops ik was vergete den dempdoek deruit te halen' ofzo :')

Tissue!


squan vent, ge zijt weer creatief é van den avond man!

Stabby

Legacy Member
Door de klote NMBS een les gemist vandaag. Ik wil de trein nemen, maar er is 18 minuten vertragen. Iedereen op naar de volgende van 12 minuten later, blijkt er een technisch defect te zijn. Ondertussen is de vorige trein al vertrokken. De volgende trein een kwartier later dan, maar er is 10 minuten vertraging. In plaats van direct een trein te halen heb ik dus 45 minuten moeten wachten. Zucht...

Stabby

Legacy Member
Nope, van Sint-Niklaas naar Gent.

edit: wacht, dat is hetzelfde :p ja dus. Ook dezelfde ervaring Jeffrey?

Suicide Monkey

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Waarom?

Hoe vaak ben jij al een politiecontrole tegen gekomen als je met de wagen aan het rijden was? Vaak zie je ze al van ver staan en kan je nog gemakkelijk een straat inslaan om ze te ontwijken.

Ik ken iemand die op weg was naar huis en in de verte controle zag en toen ze haar straat inreed dachten ze dat ze de controle probeerde te ontwijken. Ze heeft toen haar pas moeten laten zien aan een zwaantje die tot ginder was gereden om te bewijzen dat ze daar woonde.

?therapy?

Legacy Member
Die reclame met the simpsons erin van Renault :x
Wat voor een schijtreclame is dat nu? Zo slecht gedubbed :x

MiniJeffrey

Legacy Member
Stabby zei:
Nope, van Sint-Niklaas naar Gent.

edit: wacht, dat is hetzelfde :p ja dus. Ook dezelfde ervaring Jeffrey?

Twas blijkbaar een ramp vandaag richting kortrijk... De IC met vertraging, de IR had problemen met de locomotief en een treinstel wou de deuren niet openen enal :D

NMBS is zo cool :D

Beste blijft toch toen ik es op trein zat en het water 'zeikte' echt binnen langs het plafond :D de conducteur gans in paniek voor 'den elektriek' :D
Gans het rijtuig onder water :')

Stabby

Legacy Member
Ik zou toch liever de conducteur in zijn been steken moest het mij overkomen, ook al kan hij er niks aan doen :p

Darks

Legacy Member
Ha ha ha ..

In mijn radeloosheid met mijn internetprobleem enkel op deze PC besloot ik hem deze middag te formatteren. Eerst kreeg ik m'n bestanden net niet op m'n backup en moest ik vanal uitfilteren (1u werk). Toen daarna de installatie van Windows bijna voltooid was crashte heel de prul en kon ik opnieuw beginnen (1u werk. En dan uiteindelijk heel de resem aan drivers en dingen opnieuw installeren (1u werk). En nu het mooiste: ik open internet en het probleem is er nog steeds, nog altijd uber traag sites laden. Ik verwissel mijn ethernet kabel en het is opgelost.

:unsure:

Och, hij is in ieder geval weer smooth & clean. :)

?therapy?

Legacy Member
Stabby zei:
Ik zou toch liever de conducteur in zijn been steken moest het mij overkomen, ook al kan hij er niks aan doen :p
Uw naam zegt precies wel iets over u hé? :unsure:
Stabby is going stabby stabby :p

KizZamP-

Legacy Member
?therapy? zei:
Uw naam zegt precies wel iets over u hé? :unsure:
Stabby is going stabby stabby :p

Er was al iemand die ooit eens in de glimlach van vandaag thread een screenshot had gepost waarbij hij opmerkte dat Stabby de laatste poster was in de Kim De Gelder thread :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan