Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gentille zei:Breng hem niet op ideeën want als hij wordt tegengehouden, en als hij zo dom is om het effectief te doen hoop ik het van harte, dan zal hij nog meer problemen krijgen. De wijkagent kan er van op de hoogte zijn en een extra oogje in het zeil houden![]()

Commissar12911 zei:Ja, maar zelfs dan nog.
Zoals ik al vermeld heb voeren ze gevangenisstraffen van onder de 6 maanden gewoonweg niet meer uit. De meerderheid van de gevangenisstraffen onder de 3 jaar zelfs niet.
De meeste 'normale' mensen beseffen gewoon niet hoe straffeloos België werkelijk is op het moment.
En als ze een boete van een paar honderd euro geven, daar kan je gemakkelijk regelingen voor treffen zodat je maar 3 euro per maand moet betalen ofzo. Dus ik zou zeker geen schrik hebben moest ik in zijn situatie zijn op het moment.![]()

Lol ja. Kmoet da altijd zelf doen en dan faalt da weles af en toe. Ik krijg meestal wel alles zelf opgelost, zeg da maar es van een van jullie vriendinnesquanman zei:SweetEmmaRose = Angry German Kid van 9lives.

ad:

Commissar12911 zei:Ja, maar zelfs dan nog.
Zoals ik al vermeld heb voeren ze gevangenisstraffen van onder de 6 maanden gewoonweg niet meer uit. De meerderheid van de gevangenisstraffen onder de 3 jaar zelfs niet.
De meeste 'normale' mensen beseffen gewoon niet hoe straffeloos België werkelijk is op het moment.
En als ze een boete van een paar honderd euro geven, daar kan je gemakkelijk regelingen voor treffen zodat je maar 3 euro per maand moet betalen ofzo. Dus ik zou zeker geen schrik hebben moest ik in zijn situatie zijn op het moment.![]()

SweetEmmaRose zei:Lol ja. Kmoet da altijd zelf doen en dan faalt da weles af en toe. Ik krijg meestal wel alles zelf opgelost, zeg da maar es van een van jullie vriendinne![]()
SweetEmmaRose zei:Im a nerdad:
SweetEmmaRose zei:...ik ben echt ni gerust da die incompetente loser door mn hoofd zit te boren. achteraf is da ws 'oops ik was vergete den dempdoek deruit te halen' ofzo :')
Ritchiekz zei:Een meisje die mij vroeger aan het lijntje hield, komt plotseling terug in mijn leven.![]()
Commissar12911 zei:Waarom?
Hoe vaak ben jij al een politiecontrole tegen gekomen als je met de wagen aan het rijden was? Vaak zie je ze al van ver staan en kan je nog gemakkelijk een straat inslaan om ze te ontwijken.
?therapy? zei:Die reclame met the simpsons erin van Renault
Wat voor een schijtreclame is dat nu? Zo slecht gedubbed![]()

Stabby zei:Nope, van Sint-Niklaas naar Gent.
edit: wacht, dat is hetzelfdeja dus. Ook dezelfde ervaring Jeffrey?


de conducteur gans in paniek voor 'den elektriek' 


Uw naam zegt precies wel iets over u hé?Stabby zei:Ik zou toch liever de conducteur in zijn been steken moest het mij overkomen, ook al kan hij er niks aan doen![]()


?therapy? zei:Uw naam zegt precies wel iets over u hé?
Stabby is going stabby stabby![]()
