Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thizke

Legacy Member
draadje van m'n beugel wat al 3 dagen in mijn wang steekt. Neen, niet gewoon steken maar echt flink STEKEN. Nog enkele maanden dat rotding en dan er eindelijk vanaf :/

Bubba

Legacy Member
Dude87 zei:
ik heb geen rijbewijs nodig om te kunnen rijden eh :) vals plak derop en we zijn were vertrokken


anyway, kzen toch ondertussen wel fucked :unsure:

Hoe, hebde gij ni gewoon 2 rijbewijzen?

Ik dacht dat iemand zoals u dat truukske toch écht wel toepaste hoor.

GuntherDW

Legacy Member
Carrion zei:
ja, want da had zoveel verschil uitgemaakt als het om een defecte kabel gaat he :ironic:

mja, da hebde met alle mac idiots eh :p
da hele "ik ken er niets van maar toch vind ik het goed want kijkt wa vo *bling bling* ik heb!" gedoe vooral :p

Savage

Legacy Member
Wat is da toch met de Standaard? Sinds de vernieuwing is die site met geen stokken vooruit te krijgen. Tis op dit moment toch ni het uur dat iedereen zijn/haar krant leest en nog opent amper een pagina ...

sluysen

Legacy Member
rond 7u30 wakker worden, en zeggen ja kga de eerste 2 uur wel brossen kga nog wa slapen..
word ik wakker van mijn wekker maar zet die gewoon uit..
nu ben ik te laat voor mijn volgende les (die al 5 min bezig is) en ik wou eigenlijk wel gaan voor een keertje..

nuja zal wel geen ramp zijn..

Savage

Legacy Member
sluysen zei:
rond 7u30 wakker worden, en zeggen ja kga de eerste 2 uur wel brossen kga nog wa slapen..
wordt ik wakker van mijn wekker maar zet die gewoon uit..
nu ben ik te laat voor mijn volgende les (die al 5 min bezig is) en ik wou eigenlijk wel gaan voor een keertje..

nuja zal wel geen ramp zijn..

jeuj :music:

GMotha

Legacy Member
drefo zei:
Brossen levert brossen op?

Vuilen brosser :p
Ik bros niet! Ik lever mijn dagelijkse bijdrage aan onze maatschappij zodat de huidige brossers in de toekomst hun dop hebben!

Savage

Legacy Member
sluysen zei:
De spelling politie is ook al wakker precies :doh: :ironic:

Maak dan geen domme fouten :music:

En ja, hier staat ook ergens een fout van mij en ja, die was ook dom (ik zal die deur zelf maar sluiten).

sluysen

Legacy Member
Savage zei:
Maak dan geen domme fouten :music:

En ja, hier staat ook ergens een fout van mij en ja, die was ook dom (ik zal die deur zelf maar sluiten).

like I said, juist wakker toen ik da typte..
jij typt ook perfect als je 5 min wakker bent zeker?

Savage

Legacy Member
Het ging ni om het feit dat ge net wakker waart of niet, het ging om het feit dat ge twee uur broste en dan die fout maakte.

Ben ik de enige (samen met Gmotha) die daar de humor wel van inziet?

Bubba

Legacy Member
Savage zei:
Het ging ni om het feit dat ge net wakker waart of niet, het ging om het feit dat ge twee uur broste en dan die fout maakte.

Ben ik de enige (samen met Gmotha) die daar de humor wel van inziet?

Ja. :tongue:

Parnakra

Legacy Member
Savage zei:
Het ging ni om het feit dat ge net wakker waart of niet, het ging om het feit dat ge twee uur broste en dan die fout maakte.

Ben ik de enige (samen met Gmotha) die daar de humor wel van inziet?
Ik vind het hi-la-risch.

lammeken

Legacy Member
sluysen zei:
like I said, juist wakker toen ik da typte..
jij typt ook perfect als je 5 min wakker bent zeker?

Wie zit er dan ook op z'n pc als hij nog maar 5 min. wakker is?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan