Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atrox

Legacy Member
Ksta op met keel- en koppijn dat het niet meer normaal is, die sauna van gisteren heeft precies nie echt goed gedaan :unsure:

Duc

Legacy Member
Atrox zei:
Ksta op met keel- en koppijn dat het niet meer normaal is, die sauna van gisteren heeft precies nie echt goed gedaan :unsure:

Nog een geluk dat het geen keel- en kontpijn is :D

SweetEmmaRose

Legacy Member
OMFG belt die miljaarde kutdokter (alle zijn secretaresse) EEEEEEEEEEEEEEEEEEINDELIJK wask net weg, beluister ik die voicemail en zeg die da den datum de 15de april is -_-
WTF zijn da voor apen ik zei NA de paasvakantie vanaf de 20ste omdak dan pas fucking in het land ben, bende debielen echt waar.
Duurt fucking 5 weken om terug te belle en dan nog met een verkeerde datum, gj morons.

GMotha

Legacy Member
Ugh, bende idioten dat er bestaan.
Contacteren ze mij met één of ander probleem (waarvan zij meer zouden moeten weten dan ik), ik constateer dat alles toch in orde is en geef hen een volledige verklaring.
Betwisten ze dat natuurlijk weeral en heb ik uit pure miserie hen een stuk of 10 documenten gestuurd met de handleiding, officiële werkwijze, mijn bevindingen, een handgemaakte tutorial en de bewijzen om dat te staven (bijna fonetisch gespeld).
Als ze't nu nog niet snappen...
Volgende keer factureer ik ze dubbel.

tuesadorable

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
OMFG belt die miljaarde kutdokter (alle zijn secretaresse) EEEEEEEEEEEEEEEEEEINDELIJK wask net weg, beluister ik die voicemail en zeg die da den datum de 15de april is -_-
WTF zijn da voor apen ik zei NA de paasvakantie vanaf de 20ste omdak dan pas fucking in het land ben, bende debielen echt waar.
Duurt fucking 5 weken om terug te belle en dan nog met een verkeerde datum, gj morons.

Wat een loser, is er geen andere dokter mogelijk? Als hij al geen afspraak kan maken (of zijn secretaresse commanderen)...


Altijd als ik boterhammen eet en ik ga nadien joggen moet ik precies overgeven. Maar ik moet nooit overgeven (tenzij van slechte koffie). En dan ligt dat zo op mijn maag. :(

SweetEmmaRose

Legacy Member
tuesadorable zei:
Wat een loser, is er geen andere dokter mogelijk? Als hij al geen afspraak kan maken (of zijn secretaresse commanderen)...

Hij is zogezegd 'de beste van Belgie' mn gat ja :sop:
Nee alle teste zijn al gedaan dus tmoet via hem. Als er echt niks van komt dan doen we het gewoon via het ziekenhuis ofzo.
Spijtig genoeg kunde ni gewoon de spoed binne om te zegge da ze uw tumor operatief moete verwijdere :sad: lol

bludgeoned

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
OMFG belt die miljaarde kutdokter (alle zijn secretaresse) EEEEEEEEEEEEEEEEEEINDELIJK wask net weg, beluister ik die voicemail en zeg die da den datum de 15de april is -_-
WTF zijn da voor apen ik zei NA de paasvakantie vanaf de 20ste omdak dan pas fucking in het land ben, bende debielen echt waar.
Duurt fucking 5 weken om terug te belle en dan nog met een verkeerde datum, gj morons.
waarom heb je dan niet zelf gebeld?
Vorig jaar ook een wachtperiode gehad van een drietal maanden en veel te kiezen had ik niet, tenzij ik nog 3 maanden wilde wachten.
Blijkbaar stond het vol met Nederlanders omdat de wachttijden daar nog langer waren.
Blij dat ik de eerste datum genomen heb en er nu eindelijk vanaf ben.

SweetEmmaRose

Legacy Member
bludgeoned zei:
waarom heb je dan niet zelf gebeld?
Vorig jaar ook een wachtperiode gehad van een drietal maanden en veel te kiezen had ik niet, tenzij ik nog 3 maanden wilde wachten.
Blijkbaar stond het vol met Nederlanders omdat de wachttijden daar nog langer waren.
Blij dat ik de eerste datum genomen heb en er nu eindelijk vanaf ben.
Wij hebben keiveel gebeld, die belden nooit terug en wouden die dokter zelf ni aan de lijn geven. Altijd opnieuw 'we zullen het bericht aan hem geven en hij zal u zo snel mogelijk terugbellen....'
Ik wacht al 7 maanden, eerst wast februari 'oh ja da lukt zeker, ik bel u met de data'.. ni dus. Dan wast 6 weken geleden afgesproken voor na pasen.

Altijd maar praatjes da het zeker lukt en dattem ga belle en daar komt dan niks van. Nu moet het wel of ik krijg mn gehoor ni terug.

tuesadorable zei:
Een beetje hoog in zijne bol waarschijnlijk.

Da denk ik ook. Nooit zelf de telefoon oppakke of doen wa ge belooft aan patiente.
Daar geefde dan honderden euros aan :ironic:

Parnakra

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Da denk ik ook. Nooit zelf de telefoon oppakke of doen wa ge belooft aan patiente.
Daar geefde dan honderden euros aan :ironic:
Ja, een specialist die z'n eigen telefoon niet opneemt. SCHANDE!

Alsof hij iets beters te doen heeft dan afspraken maken en regelen. :s:s:s

SweetEmmaRose

Legacy Member
Parnakra zei:
Ja, een specialist die z'n eigen telefoon niet opneemt. SCHANDE!

Alsof hij iets beters te doen heeft dan afspraken maken en regelen. :s:s:s

Als em da zegt moet em het ook doen :) Moest hij da ni uitdrukkelijk vermelden dan zouk het ook ni van hem verwachten.

Parnakra

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Als em da zegt moet em het ook doen :) Moest hij da ni uitdrukkelijk vermelden dan zouk het ook ni van hem verwachten.
Dus telkens als de telefoon overgaat, moet hij alles laten vallen wat hij aan het doen is, naar de telefoon hollen, kijken of jij het bent (als hij je nummer al kent) om je dan hoogstpersoonlijk te spreken?

Volgens mij onderdrukt die tumor je gezond verstand. :s:s

SweetEmmaRose

Legacy Member
Parnakra zei:
Dus telkens als de telefoon overgaat, moet hij alles laten vallen wat hij aan het doen is, naar de telefoon hollen, kijken of jij het bent (als hij je nummer al kent) om je dan hoogstpersoonlijk te spreken?

Volgens mij onderdrukt die tumor je gezond verstand. :s:s

Ja want dat zei ik ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan