Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Atrox zei:Ksta op met keel- en koppijn dat het niet meer normaal is, die sauna van gisteren heeft precies nie echt goed gedaan![]()

GMotha zei:Met uw zaken, zo blijkt:3
sluysen zei:wat ben jij toch extreem grappig zeg :ironic:
SweetEmmaRose zei:OMFG belt die miljaarde kutdokter (alle zijn secretaresse) EEEEEEEEEEEEEEEEEEINDELIJK wask net weg, beluister ik die voicemail en zeg die da den datum de 15de april is -_-
WTF zijn da voor apen ik zei NA de paasvakantie vanaf de 20ste omdak dan pas fucking in het land ben, bende debielen echt waar.
Duurt fucking 5 weken om terug te belle en dan nog met een verkeerde datum, gj morons.

tuesadorable zei:Wat een loser, is er geen andere dokter mogelijk? Als hij al geen afspraak kan maken (of zijn secretaresse commanderen)...

ad: lolwaarom heb je dan niet zelf gebeld?SweetEmmaRose zei:OMFG belt die miljaarde kutdokter (alle zijn secretaresse) EEEEEEEEEEEEEEEEEEINDELIJK wask net weg, beluister ik die voicemail en zeg die da den datum de 15de april is -_-
WTF zijn da voor apen ik zei NA de paasvakantie vanaf de 20ste omdak dan pas fucking in het land ben, bende debielen echt waar.
Duurt fucking 5 weken om terug te belle en dan nog met een verkeerde datum, gj morons.
Wij hebben keiveel gebeld, die belden nooit terug en wouden die dokter zelf ni aan de lijn geven. Altijd opnieuw 'we zullen het bericht aan hem geven en hij zal u zo snel mogelijk terugbellen....'bludgeoned zei:waarom heb je dan niet zelf gebeld?
Vorig jaar ook een wachtperiode gehad van een drietal maanden en veel te kiezen had ik niet, tenzij ik nog 3 maanden wilde wachten.
Blijkbaar stond het vol met Nederlanders omdat de wachttijden daar nog langer waren.
Blij dat ik de eerste datum genomen heb en er nu eindelijk vanaf ben.
tuesadorable zei:Een beetje hoog in zijne bol waarschijnlijk.
Ja, een specialist die z'n eigen telefoon niet opneemt. SCHANDE!SweetEmmaRose zei:Da denk ik ook. Nooit zelf de telefoon oppakke of doen wa ge belooft aan patiente.
Daar geefde dan honderden euros aan :ironic:



Parnakra zei:Ja, een specialist die z'n eigen telefoon niet opneemt. SCHANDE!
Alsof hij iets beters te doen heeft dan afspraken maken en regelen.![]()
Moest hij da ni uitdrukkelijk vermelden dan zouk het ook ni van hem verwachten.Dus telkens als de telefoon overgaat, moet hij alles laten vallen wat hij aan het doen is, naar de telefoon hollen, kijken of jij het bent (als hij je nummer al kent) om je dan hoogstpersoonlijk te spreken?SweetEmmaRose zei:Als em da zegt moet em het ook doenMoest hij da ni uitdrukkelijk vermelden dan zouk het ook ni van hem verwachten.


Parnakra zei:Dus telkens als de telefoon overgaat, moet hij alles laten vallen wat hij aan het doen is, naar de telefoon hollen, kijken of jij het bent (als hij je nummer al kent) om je dan hoogstpersoonlijk te spreken?
Volgens mij onderdrukt die tumor je gezond verstand.![]()
