Parnakra
Legacy Member
Ik beweer niet dat jij dat zegt, ik vroeg of dat was wat je wou. Want ik zie geen andere manier voor hem om de telefoon te beantwoorden als jij het bent die belt.SweetEmmaRose zei:Ja want dat zei ik![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik beweer niet dat jij dat zegt, ik vroeg of dat was wat je wou. Want ik zie geen andere manier voor hem om de telefoon te beantwoorden als jij het bent die belt.SweetEmmaRose zei:Ja want dat zei ik![]()

Parnakra zei:Ik beweer niet dat jij dat zegt, ik vroeg of dat was wat je wou. Want ik zie geen andere manier voor hem om de telefoon te beantwoorden als jij het bent die belt.![]()
Je zet haar behoorlijk voor schutParnakra zei:Ik beweer niet dat jij dat zegt, ik vroeg of dat was wat je wou. Want ik zie geen andere manier voor hem om de telefoon te beantwoorden als jij het bent die belt.![]()

Commissar12911 zei:Als je in de zon loopt, denk ik toch wel dat je jezelf serieus gaat verbranden!
je beeldt je dat maar in hoor 
AircoMath'ke zei:Ergernis : Lokalen waar de temperatuur 28,8 graden bedraagt !

tuesadorable zei:Altijd als ik boterhammen eet en ik ga nadien joggen moet ik precies overgeven. Maar ik moet nooit overgeven (tenzij van slechte koffie). En dan ligt dat zo op mijn maag.![]()

Idd hier ook.sink zei:stomme ads.telenet.be.adhese.com
alle andere sites gaan normaal, maar 't forum is retetraag, loopt vast op dat adres![]()

. Redelijk bekakt gevoel om opeens die beest zo kwijt te zijn na 14 jaar. Al moet ik zeggen, ik had het verdriet mij zwaarder voorgesteld. Toen we met hem naar de veearts gingen had ik nochtans verdriet omdat ik hem ging kwijt zijn. Nu dat het zo ver is blijk ik haast geen verdriet te hebben, of het is gewoon nog niet goed doorgedrongen tot mij.boogje zei:Ik heb het ook enkele maanden geleden meegemaakt, Careless. 15 jaar was ze, en dan ligt ze plots dood in je bed. Geloof me, binnen 3 weken kan je u nog amper voorstellen hoe het leven was met je hond. Ik dacht ook dat ik enorm veel verdriet ging hebben, maar meer dan een enorm bevreemdend gevoel (het is immers een deel van je leven geworden) kreeg ik eigenlijk niet. Enorm vreemd.
.