Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nooby4Ever

Legacy Member
@ Sileced` : voor zover ik de situatie kan inschatten, denk ik dat het een combinatie is met het niet afkunnen van je stiefpa en de pubertijd (zit er zelf in en het doet rare dingen met een mens).

Wat is er eigenlijk zo al misgelopen, want in het begin kon ze hem wel af..., ik denk dat daar de/een oorzaak ligt.

edit: @ Stabby : zeg dat hij zen eigen tv koopt ^^

Fré_

Legacy Member
Stabby zei:
Mijn ergernis: Temptation Island. Mijn broer wilt daar altijd naar zien. Wat een zeverprogramma.

zei ik ook altijd, tot ik er eens na begon te kijken.

das echt gwn lachen jong, top entertainment

lammeken

Legacy Member
protnie zei:
In het weekend, ja waarom niet?
Ik kom wakker, ouders slapen nog (ben altijd heel wat vroeger wakker dan hun) dus kruip ik achter de pc tot rond 9u30.
Toch niets mis mee :/

Ik zei ook niet dat daar iets mis mee is.
Ik vond dat gewoon raar,anders kan ik het niet beschrijven

Sileced`

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
@ Sileced` : voor zover ik de situatie kan inschatten, denk ik dat het een combinatie is met het niet afkunnen van je stiefpa en de pubertijd (zit er zelf in en het doet rare dingen met een mens).

Wat is er eigenlijk zo al misgelopen, want in het begin kon ze hem wel af..., ik denk dat daar de/een oorzaak ligt.

edit: @ Stabby : zeg dat hij zen eigen tv koopt ^^

Niks speciaals, als ze iets niet mag van onze ouders is het meestal zijn schuld volgens haar. Dat het zo gezegd van hem niet mag, maar mijn moeder geeft dan uiteindelijk toch het meeste van de tijd toe. Ook heeft hij een pik op haar volgens haar mening. :crazy:

[LRRP]

Legacy Member
BuBbA zei:
Hoe, hebde gij ni gewoon 2 rijbewijzen?

Ik dacht dat iemand zoals u dat truukske toch écht wel toepaste hoor.

Hahaha, dat doet me denken aan een maat van mij, den delle. Hij was ondertussen al 15 jaar geleden, gepakt voor dronken en te rap rijden in antwerpen. Hij had dus zijn rijbewijs moeten afgeven aan de politie in Antwerpen.
De dag erna, ging hij naar de politie in buggenhout en zei:
den delle: ik ben mijn rijbewijs kwijt, ik vind het nergens meer.
flik: geen probleem... hier een nieuw

:rofl: :rofl: :rofl:

Nooby4Ever

Legacy Member
Als er niets echt is gebeurt dan verdenk ik de pubertijd ervan als oorzaak van de problemen. Je kan er dan eigenlijk niet veel tegen doen... denk ik:sad:


Typisch aan de pubertijd (voor sommige mensen waaronder ik:applause:) is het afzetten tegen jan-en-alleman (maatschappij), en soms het denken beter te weten ook al is het niet zo.

edit @ [LRRP] : Your story made my day ! ROFL

KiPpIe

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik krijg nooit iets :cry:

en da dinge nooit zijn wa ge verwacht :sad:

en kwil taart met slagroom :(

Denk ik het nu maar, of zijn u posts van de laatste tijd niet echt coherent?

Ge kunt ook gewoon zeggen waarover het gaat ipv zo vaag over alles te doen...

SweetEmmaRose

Legacy Member
KiPpIe zei:
Denk ik het nu maar, of zijn u posts van de laatste tijd niet echt coherent?

Ge kunt ook gewoon zeggen waarover het gaat ipv zo vaag over alles te doen...

omdak dan weer langst elke kant commentaar krijg :D

Bubba

Legacy Member
[LRRP];11340580 zei:
Hahaha, dat doet me denken aan een maat van mij, den delle. Hij was ondertussen al 15 jaar geleden, gepakt voor dronken en te rap rijden in antwerpen. Hij had dus zijn rijbewijs moeten afgeven aan de politie in Antwerpen.
De dag erna, ging hij naar de politie in buggenhout en zei:
den delle: ik ben mijn rijbewijs kwijt, ik vind het nergens meer.
flik: geen probleem... hier een nieuw

:rofl: :rofl: :rofl:

Ja, dat doen er al veel die een rijverbod hebben hoor. Ikzelf zou het niet durven denk ik, maar iemand zoals dude87 zie ik het nog wel doen. Nu krijg je natuurlijk wel geen nieuw rijbewijs hé, maar een vervangend document, aangezien flikken geen rijbewijzen geven.

Tha_nOn

Legacy Member
Sileced` zei:
Ik denk dat het voor regels nu al lang te laat is, maar ik zal het idee eens doorspelen thuis. Bedankt.

kan zijn dat ze gewoon aant puberen is, maar da kunt ge wel wa proberen verzachten met te laten inzien dat uw ouders het goed menen me haar en ze haar graag zien (desnoods met een schokeffect:p) en haar het gevoel te geven dat gezien ze ouder is (en als ze zich ook wat volwassen gedraagt :p) bepaalde thuisregels wel te bespreken zijn
(let wel ik zeg enkel bespreken, stel dat uw ouders er echt niet mee akkoord zijn dan is da zo, maar het is wel altijd goed om te luisteren wa zij wil veranderen en dan zeggen waarom ge zoiets niet ziet zitten dan)

en da kan zijn da ze toch stiekem met die scheiding zit ze, ookal heeft ze da dan ni bewust meegemaakt of vroeger geen problemen mee gehad

a143290

Legacy Member
Die nieuwe Windows Live Messenger -_-'

9/10 keren zegt die: Er is een probleem met de verbinding, en dan geraak ik er niet op voor ik op "herstellen" heb gedrukt. En dat duurt dan een eeuwigheid..

Gewoon een fotootje doorsturen door te slepen naar het venster gaat ook niet meer blijkbaar want dan begint die ineens te mekkeren "Foto's delen"... :|

KiPpIe

Legacy Member
Mensen die mij lastig vallen, ook al zeg ik duidelijk da ze mij me rust moeten laten.

Ace of Spades

Legacy Member
tiens, ik dacht al dat ik de enige was die problemen had met live messenger :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan