Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gizmo666

Legacy Member
a143290 zei:
Die nieuwe Windows Live Messenger -_-'

9/10 keren zegt die: Er is een probleem met de verbinding, en dan geraak ik er niet op voor ik op "herstellen" heb gedrukt. En dat duurt dan een eeuwigheid..

Gewoon een fotootje doorsturen door te slepen naar het venster gaat ook niet meer blijkbaar want dan begint die ineens te mekkeren "Foto's delen"... :|

Ace of Spades zei:
tiens, ik dacht al dat ik de enige was die problemen had met live messenger :unsure:


ik denk dat ik de nieuwe nog niet ga downloaden dan

Gavin

Legacy Member
Mijn Windows Vista install (je weet wel, je koopt een PC van HP en dan staat op die schijf alles om even een vlug systeemherstel te doen bij een format of iets dergelijk) stond op mijn D: partitie van mijn harde schijf. Nu is die partitie plots niet meer toegankelijk en krijg ik de hele tijd de melding dat deze geformatteerd moet worden (terwijl de andere partitie op die schijf nog zonder problemen verder bolt) en ik dus al die back-ups van die programma's kwijt ben.

Dat is ook wel een ferme tegenvaller.

GaMe®

Legacy Member
Ik kan maar niet van die american coockies blijven hier in de kast :x

Niemand anders eet dat hier, dus ik heb 4 dozen voor mijzelf. :(

Insano

Legacy Member
Mijn ergernis van vandaag: twee zatte Walen die eerst wouden pissen tegen de poort van ons kot. Daarna achter mij zijn binnengebroken door de deuren tot de fietsenstallen, vervolgens fietsen wouden pikken en uiteindelijk nog een licht hebben gebroken.

Voeg hierbij nog Frans gelal en bedreigingen tegen mij alleen, waaronder een sleutel in mijn gezicht, aan toe en je hebt de afsluiter van mijn avond.

Kutwalen.

Dobbelsteen

Legacy Member
Insano zei:
Mijn ergernis van vandaag: twee zatte Walen die eerst wouden pissen tegen de poort van ons kot. Daarna achter mij zijn binnengebroken door de deuren tot de fietsenstallen, vervolgens fietsen wouden pikken en uiteindelijk nog een licht hebben gebroken.

Voeg hierbij nog Frans gelal en bedreigingen tegen mij alleen, waaronder een sleutel in mijn gezicht, aan toe en je hebt de afsluiter van mijn avond.

Kutwalen.

Tja, in the Matrix kan alles e :unsure:

gizmo666

Legacy Member
hierjuist in de keuken een dode muis platgetrapt die weer was binnengebracht door 1 van ons katten:doh: ik denk dat al weet wie den dader is:angry:

WillemVM

Legacy Member
Nope

gewoon blijkbaar luidruchtig in de klas , maar ik vind niet dat het echt veel erger is geworden de laatste weken..

Dennoman

Legacy Member
Frontpage zei:
Nope

gewoon blijkbaar luidruchtig in de klas , maar ik vind niet dat het echt veel erger is geworden de laatste weken..
Kan toch moeilijk het enige zijn op basis waarvan ze u gaan schorsen hé?

Bij ons op school moest ge al SERIEUS het varken uithangen eer ge een schorsing aan uw broek had, herinner me in heel mijn middelbare schoolcarrière maar 2 of 3 incidenten die zo erg waren dat er één of meerdere mensen voor geschorst zijn.

Als wij teveel babbelden in de klas kregen we gwn een nota of desnoods strafwerk :/

a143290

Legacy Member
Naar school fietsen om dan tot de vaststelling te komen dat het de eerste 2 uur geen les is...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan