D3C0Y
Legacy Member
weet er iemand gvd waarom er hier een politie overmacht van ongeveer 50 een grootscheepse actie aan het doen is op nog geen 50m van mijn huis (rooigemlaan, gent)? kan ne mens nu nimeer uitslapen op zijn vrije dag...
*edit* hupla brandweer en ambulance leger staan der ook al precies
*edit* hupla brandweer en ambulance leger staan der ook al precies



Stomme actualiteit jury
ad:


Ik leun wat achterover en hepla.
!!