Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D3C0Y

Legacy Member
weet er iemand gvd waarom er hier een politie overmacht van ongeveer 50 een grootscheepse actie aan het doen is op nog geen 50m van mijn huis (rooigemlaan, gent)? kan ne mens nu nimeer uitslapen op zijn vrije dag...

*edit* hupla brandweer en ambulance leger staan der ook al precies :p

rizla +

Legacy Member
D3C0Y zei:
weet er iemand gvd waarom er hier een politie overmacht van ongeveer 50 een grootscheepse actie aan het doen is op nog geen 50m van mijn huis (rooigemlaan, gent)? kan ne mens nu nimeer uitslapen op zijn vrije dag...

*edit* hupla brandweer en ambulance leger staan der ook al precies :p


Heel 't land op zijne kop en meneer vraagt zich af wat er aan de hand is op zijne hoek :ironic: :lol:

SweetEmmaRose

Legacy Member
D3C0Y zei:
weet er iemand gvd waarom er hier een politie overmacht van ongeveer 50 een grootscheepse actie aan het doen is op nog geen 50m van mijn huis (rooigemlaan, gent)? kan ne mens nu nimeer uitslapen op zijn vrije dag...

*edit* hupla brandweer en ambulance leger staan der ook al precies :p

Poidh!

Waarom egbeure alle goeie dinge bij mensen dak ken :( Stomme actualiteit jury :sad:

EternalSilence

Legacy Member
Dat ik naar de kapper MOET, en het niet eens de normale herenkapper zal zijn maar zijn assistente die aan mijn haar zal knippen ..
:sop:

the_Mirage

Legacy Member
Mensen die aso doen en achteraf liggen te bleiten da ze geen vrienden of lief hebben of ni willen zegge wa er is

SweetEmmaRose

Legacy Member
the_Mirage zei:
Mensen die aso doen en achteraf liggen te bleiten da ze geen vrienden of lief hebben of ni willen zegge wa er is

Wa heeft het een met het ander te maken?

fireflymr

Legacy Member
D3C0Y zei:
weet er iemand gvd waarom er hier een politie overmacht van ongeveer 50 een grootscheepse actie aan het doen is op nog geen 50m van mijn huis (rooigemlaan, gent)? kan ne mens nu nimeer uitslapen op zijn vrije dag...

*edit* hupla brandweer en ambulance leger staan der ook al precies :p

:lol:

chimairaa

Legacy Member
Mensen die naast jou op de trein komen zitten en dan uren in de wind stinken.

Preske

Legacy Member
Atrox zei:
En de eersre reactie: "Is dat een reden om iemand neer te schieten?" :ironic:

ik heb zo een vermoeden dat we nooit gaan weten wat daar nu echt gebeurd is...

Lamsednav

Legacy Member
Hierjuist van m'n bureaustoel gedonderd :@ Ik leun wat achterover en hepla.

u4ea

Legacy Member
zit van vorige vrijdag thuis van school (ziek) en moet alle toetsen direct inhalen want punten moeten waarschijnlijk binnen paar dagen binnen zijn:(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan