Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
forn9 zei:
met een vriendin die k vroeger veel zag afgesproken dat we aan de ingang van t st-pieters zouden afspreken maandag om mijn lotr films terug te geven, ze stuurt ik ben er, ik sta er letterlijk 2 min later en ik stuur : "ik zie u niet, spring is" sindsdien er niet meer van gehoord^^ Pas achteraf beseft dat die redelijk klein is en dus miss vies is, maar als die daar vies over is , serieus...

En kheb haar eigenlijk nog voor 2 andere dingen nodig, dus k hoop dat er iets met haar gsm is ^^
:lol:

Sorry :hug:

Moet wel geniaal zijn, dat ze zo sebiet terugstuurt: "seg lul, ik heb wel staan springen gelijk ne zot hé! Ik ben wel klein maar ni zo klein!"

[/friendship]

chimairaa

Legacy Member
forn9 zei:
met een vriendin die k vroeger veel zag afgesproken dat we aan de ingang van t st-pieters zouden afspreken maandag om mijn lotr films terug te geven, ze stuurt ik ben er, ik sta er letterlijk 2 min later en ik stuur : "ik zie u niet, spring is" sindsdien er niet meer van gehoord^^ Pas achteraf beseft dat die redelijk klein is en dus miss vies is, maar als die daar vies over is , serieus...

En kheb haar eigenlijk nog voor 2 andere dingen nodig, dus k hoop dat er iets met haar gsm is ^^

Hoop doet leven :scream:

n9ne

Legacy Member
Dennoman zei:
:lol:

Sorry :hug:

Moet wel geniaal zijn, dat ze zo sebiet terugstuurt: "seg lul, ik heb wel staan springen gelijk ne zot hé! Ik ben wel klein maar ni zo klein!"

[/friendship]

:angry: Nuja, ik ben nu eenmaal zo, dus die weet normaal wel dak da ni zo bedoel ^^ Ofwel is er dus iets met de gsm, ofwel liggen mijn dvd's daar nu in nen vuilbak :unsure:

protnie

Legacy Member
massey-ferguson zei:
Ik zei ook niet dat daar iets mis mee is.
Ik vond dat gewoon raar,anders kan ik het niet beschrijven
Hmm ja idd, ik zal het dan zo zeggen "Toch niets raar aan :/" :p

D3C0Y

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Poidh!

Waarom egbeure alle goeie dinge bij mensen dak ken :( Stomme actualiteit jury :sad:

kheb geen fototoestel :s, anders was ik wel ramptoerist gaan spelen

en @ comments over wat er gebeurd is, ja ik kan dat ook niet ruiken wat er gebeurd is é :p, ik weet het ook nog maar van daarnet wat er gebeurd is

CoBalT

Legacy Member
in basket op school nen bal slecht tege me hande gekregen waardoor me vinger heel dik kwam te staan, en ik kon hem niet meer rekken noch plooien.
Dus naar dokter geweest, dan ziekenhuis voor foto's enja
een pees die vasthangt aan men bot eeft door de klap een stuk van men bot afgebroken, en ik mag nu 3 weken met zo'n ijzer rond mijn linkerwijsvinger lopen, en ik ben linkshandig :( no gaming also for 3 weeks! :D

nonkel wulle

Legacy Member
Dat er nergens op het internet te vinden is wat de Engelse vertaling is van BVBA.-_-

help

no_way2go

Legacy Member
Men ex die tegen mij aant zagen is op facebook... dat ze 'al over mij is' en dat 'flirten wel leuk is' en paar minuten later zegt ze dat ze de seks mist, crazy girls! :crazy:

Karre

Legacy Member
Niet dat ik echt verdriet heb maar het besef dat ik mijn hond kwijt ben is nu wel doorgedrongen :(.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan