Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Heb morgen een dialoog voor Frans maar de persoon met wie ik moet samenwerken komt niet online.
Dat is dan nog een dialoog voor het examen maar nee ze, als ge afspreekt voor het te maken ziet ge hem nooit online ze :angry:

Dat is nu al de 2de keer op een rij bij diezelfde persoon. Bij een ander groepswerk had ik het ook al voor met hem :ironic:

KiPpIe

Legacy Member
?therapy? zei:
Heb morgen een dialoog voor Frans maar de persoon met wie ik moet samenwerken komt niet online.
Dat is dan nog een dialoog voor het examen maar nee ze, als ge afspreekt voor het te maken ziet ge hem nooit online ze :angry:

Dat is nu al de 2de keer op een rij bij diezelfde persoon. Bij een ander groepswerk had ik het ook al voor met hem :ironic:

Doe het in't vervolg me iemand anders?
En daarbij, dialogen voor mondelinge examens moet ge gewoon improviseren ter plekke. ;)

Mijn ergernis: Heel de namiddag in den tuin gewerkt, en voel het nu in menne rug... 'k zal weer goe slapen vannacht :(

Audiosleef

Legacy Member
KiPpIe zei:
Doe het in't vervolg me iemand anders?
En daarbij, dialogen voor mondelinge examens moet ge gewoon improviseren ter plekke. ;)

Mijn ergernis: Heel de namiddag in den tuin gewerkt, en voel het nu in menne rug... 'k zal weer goe slapen vannacht :(

Ge hebt toch heel den dag iets nuttig kunnen doen int zonneke, geslaagde dag zou ik zo zeggen :niceone:

?therapy?

Legacy Member
KiPpIe zei:
Doe het in't vervolg me iemand anders?
En daarbij, dialogen voor mondelinge examens moet ge gewoon improviseren ter plekke. ;)
Niet echt. We moeten onze tekst afgeven en een selectie maken van 20 niet vaak voorkomende woorden, voor 1 of andere reden...
En zo goed ben ik niet in frans. :p

tuesadorable

Legacy Member
Mijn medehoofdleidster doet alles op haar eentje en met haar medeleider bij de givers (omdat die kerel nooit iets te doen heeft zoals leren, beetje een loser) en wilt voor niets hulp vragen (als ze iets in haar hoofd heeft, moet het gebeuren). Ik zag gisteren aan't station dat ze waren gaan flyeren zonder dat ik er iets van wist :s Gisterenavond stuurde ze dan "kan je mee flyeren, met de auto liefst". Yeah screw that, ze mag me dan wel eens iets meer en vroeger vertellen.
Dus ik had niet terug gestuurd en nu voel ik me nog schuldig ook. :(

De SkeEvN

Legacy Member
hoe eigenwijs sommige mensen kunnen zijn en dan nog denken dat ze in alles gelijk hebben terwijl ze den helft van de keren hun eigen zitten tegen te spreken

Prodigy

Legacy Member
Een groepswerk doen met mensen waarbij er maar bitter weinig zin voor initiatiefneming en zelfstandigheid te vinden is, en op de koop toe heeft het vrouwelijke lid van ons groepje nog eens laten weten dat ze liever niet meewerkt aan de mondelinge voorstelling en ze een 0 prefereert boven 20min. op haar tanden bijten. :sop:

zarathustra

Legacy Member
Dat al die jeugdvakantie shennanigans eigenlijk weerom een straf zijn voor mensen die een beetje moeite gedaan hebben om realtief deftig te verdienen >_<

Goody 13 dagen jeugdvakantie, wel capped op een bruto van 1970 euro -_- Dus als je wat meer moeite gedaan hebt mag je ook nog eens wat gaan betalen voor dezelfde vakantie als een paar pipo's

Arifiene

Legacy Member
rubinioke zei:
Facebook heeft hier anders geen problemen ze, met netlog geen ervaring :o

Ja nu ist weer in orde.
Redelijk vervelend, want kmoest mensen inviten voor een event en kmoest constant opnieuw beginnen :p.

Dennoman

Legacy Member
Geld kunnen afhalen terwijl ik dacht dat rekening te hard in 't rood stond :applause:

Toch keer dringend die nieuwjaarscenten gaan storten :p

Blacky69

Legacy Member
Dennoman zei:
Geld kunnen afhalen terwijl ik dacht dat rekening te hard in 't rood stond :applause:

Toch keer dringend die nieuwjaarscenten gaan storten :p

Lol, we zijn maart :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan