Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[F6]_Z_

Legacy Member
Baas die maakt dat eigenlijk heel de afdeling wat pissed loopt.

Begint alles te hervormen, mensen die opleidingen voor iets gekregen hebben mogen dat dan bv niet meer doen en iemand die er niets van kent moet dat dan doen. Beschuldigingen van huh jullie hebben geen werkt te doen, terwijl het eigenlijk goe druk is...

Gelukkig dat ik dat nog easy langszij kan zetten. Mijn collega heeft het er moeilijker mee.

Blacky69

Legacy Member
Kiné: 'Je mag vanavond terug voetballen'
Ik: 'Jes!'
Kiné: 'Maar...'
Ik: 'ja?'
Kiné: 'Je mag gewoon niet nog springen, sprinten en trappen op een bal'
Ik: ':doh:'

Fir3wulf

Legacy Member
Mijn ex sta op de voorpagina van de gazet van antwerpen

Adecco is hier spoorloos verdwenen, nu net dak loonfiches moet gaan vrage.

Flipkikker

Legacy Member
Springfield zei:
13 uur slapen :drool:

Das te lang eigenlijk =/

Kwas om 7u30 al ff wakker, maar aangezien ik ne tamzak ben terug in slaap geraakt tot 13u ...

Bijkomende ergernis:
kwou vandaag parfum kopen, maar kzal eerst men kot opkuisen enzo => tegen dan zijn de winkels gesloten =(

Karre

Legacy Member
Mijn luiheid voor school. Het is niet dat ik een strever wil worden maar het is nu ook weer niet bepaald positief wanneer ik mij gewoon bij niets meer kan concentreren en dan ook niets uitvoer.

Massman

Legacy Member
Je wil wel strever zijn, maar niet dat andere mensen u zien als streven noch dat ze jou een strever noemen. ;)

Stancke

Legacy Member
firewulf1 zei:
Mijn ex sta op de voorpagina van de gazet van antwerpen

Adecco is hier spoorloos verdwenen, nu net dak loonfiches moet gaan vrage.

Pic or you're dead

Karre

Legacy Member
Massman zei:
Je wil wel strever zijn, maar niet dat andere mensen u zien als streven noch dat ze jou een strever noemen. ;)

Nee, ik wil gewoon terug deftig het minimum (bijvoorbeeld taken maken) kunnen doen zonder al te veel tijd te verliezen door rond te kijken omdat ik er niet meer in slaag om mijn zinnen daar langer dan 5 minuten op te zetten.

Crashtestdummy

Legacy Member
mijn ergernis voor heel de week en komende maanden...

4 overtredingen 1ste graad
1 overdreding 2de graad en nog ene in 3rde graad.

verklaring van de flikken:

Op bovenstaande datum en uur doen wij vaststellingen van een verkeersongeval met gewonden in de minister libaertlaan. ons dienstvoertuig staat duidelijk geparkeerd langs de openbare weg. tijdens onze vaststellingen passeert er een moto. de bestuurder steekt de file voorbij. de bestuurder doet dit echter met een onaangepaste snelheid. de toegelaten snelheid op deze plaats is 50km/hr. de bestuurder brengt daarbij de tegenliggers in gevaar. de bestuurder dient zelf te laveren tussen de voertuigen op een aanrijding met een tegenligger nipt te vermijden. tijdens dit maneuver waarbij de motobestuurder hard in de remmen gaat komt deze zelf bijna ten val (das nie waar, ka em perfect onder controle :ironic: ) ter hoogte van onze positie is een oversteekplaats. de kans op voetgangers is reëel gezien het tijdstip van 17.25hr. ter hoogte van de driekleurige verkeerslichten snijdt de motobestuurder nog de bocht kort aan naar links richting gentsesteenweg om op die manier de wachtende automobilisten voor te zijn. de motobestuurder draait nog eens goed aan het gasgendel om ze weg verder te zetten en verdwijnt uit ons zicht.


ja lap eh :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan