[F6]_Z_
Legacy Member
Baas die maakt dat eigenlijk heel de afdeling wat pissed loopt.
Begint alles te hervormen, mensen die opleidingen voor iets gekregen hebben mogen dat dan bv niet meer doen en iemand die er niets van kent moet dat dan doen. Beschuldigingen van huh jullie hebben geen werkt te doen, terwijl het eigenlijk goe druk is...
Gelukkig dat ik dat nog easy langszij kan zetten. Mijn collega heeft het er moeilijker mee.
Begint alles te hervormen, mensen die opleidingen voor iets gekregen hebben mogen dat dan bv niet meer doen en iemand die er niets van kent moet dat dan doen. Beschuldigingen van huh jullie hebben geen werkt te doen, terwijl het eigenlijk goe druk is...
Gelukkig dat ik dat nog easy langszij kan zetten. Mijn collega heeft het er moeilijker mee.







