Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ClayDavis

Legacy Member
Ne maat die om 11u stuurt dat em om 11.45 ni ga meezwemmen omdat het gisteren is uitgelopen *zucht*

sluysen

Legacy Member
massey-ferguson zei:
Wie zit er dan ook op z'n pc als hij nog maar 5 min. wakker is?

ken je dat, online lesrooster?
was niet zeker dat ik wel les had dus moest ik wel kijken..en tis niet de grootste moeite om laptop te nemen van op m'n bureau dusja

Fir3wulf

Legacy Member
Ik hoorde een paar minute gelede buite ne knal waar men ramen van trilden..

Blacky69

Legacy Member
Daarnet een paperjam in één van onze Océ printers, steek ik er heel mijn arm in op dat onozele papiertje er uit te halen. Trek mijn arm eruit, mijn mauw heel zwart!
Snel een onkostennota invullen :-/

sluysen

Legacy Member
GMotha zei:
Brossen en lessenrooster checken... score aan't bijhouden ofzo?:/

lol waar bemoei jij je toch mee..:doh:
eerste 2 uren waren informatica, momenteel gaat het over hardware (de basics) en die heb ik vorige 2 jaren uitgebreid gezien in Informaticabeheer..
2 uren daarna waren ofwel psychologie ofwel didactiek (hangt van week tot week af) dus moest ik kijken wat ik had.
Ik heb niet gezegd dat ik die laatste 2 wou brossen hé..

lammeken

Legacy Member
sluysen zei:
ken je dat, online lesrooster?
was niet zeker dat ik wel les had dus moest ik wel kijken..en tis niet de grootste moeite om laptop te nemen van op m'n bureau dusja

Ik vond dat gewoon zo raar,
Ge staat op en dan meteen op de pc.
Dan moet ge al goed verslaafd zijn.
(voor school is het te begrijpen)

Bosvos

Legacy Member
grrr in de Game mania heb jé echt geen uitgebreide keuze aan PS3 games ...
ik heb net een hoop games gaan inwisselen voor een waardebon (oudere games die ik hier op het forum voor dezelfde prijs zou moeten wegdoen) krijg ik een bon van 115 EUR ofzo...
en heb je bijna alleen maar oudere games om uit te kiezen (in Mechelen toch)

niet eens een recent NBA spel :o

TheFuckingDutchman

Legacy Member
massey-ferguson zei:
Ik vond dat gewoon zo raar,
Ge staat op en dan meteen op de pc.
Dan moet ge al goed verslaafd zijn.
(voor school is het te begrijpen)

Ge kunt uw lessenrooster ook op 9lives bekijken :p?

CryTeX

Legacy Member
hoofdschooier zei:
grrr in de Game mania heb jé echt geen uitgebreide keuze aan PS3 games ...
ik heb net een hoop games gaan inwisselen voor een waardebon (oudere games die ik hier op het forum voor dezelfde prijs zou moeten wegdoen) krijg ik een bon van 115 EUR ofzo...
en heb je bijna alleen maar oudere games om uit te kiezen (in Mechelen toch)

niet eens een recent NBA spel :o

Ja in kortrijk ist ni veel beter zunne, overlaatst geweest en ze hadden mss 10 tweedehands games(ps3), in het rek waar de nieuwe ps3 games liggen wast niveel beter =/. Ze noemen da dan ne game winkel ge vindt meer in carrefour.

X-Warrior

Legacy Member
ik krijg het van mensen die ik al dagen probeer te bereiken maar die doen of ze niet bereikbaar zijn MAAR dan toch actief op dit forum zijn.

Aan zij die het moeten horen.... Kom uit u kot , bel ..... der zijn mensen die willen "helpen"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan