Savage
Legacy Member
Parnakra zei:Ik vind het hi-la-risch.
Tis u geraden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Parnakra zei:Ik vind het hi-la-risch.
massey-ferguson zei:Wie zit er dan ook op z'n pc als hij nog maar 5 min. wakker is?
Brossen en lessenrooster checken... score aan't bijhouden ofzo?:/sluysen zei:ken je dat, online lesrooster?
hitman47 zei:Ne maat die om 11u stuurt dat em om 11.45 ni ga meezwemmen omdat het gisteren is uitgelopen *zucht*

GMotha zei:Brossen en lessenrooster checken... score aan't bijhouden ofzo?:/
sluysen zei:ken je dat, online lesrooster?
was niet zeker dat ik wel les had dus moest ik wel kijken..en tis niet de grootste moeite om laptop te nemen van op m'n bureau dusja
Met uw zaken, zo blijkt:3sluysen zei:lol waar bemoei jij je toch mee..:doh:

massey-ferguson zei:Ik vond dat gewoon zo raar,
Ge staat op en dan meteen op de pc.
Dan moet ge al goed verslaafd zijn.
(voor school is het te begrijpen)
?hoofdschooier zei:grrr in de Game mania heb jé echt geen uitgebreide keuze aan PS3 games ...
ik heb net een hoop games gaan inwisselen voor een waardebon (oudere games die ik hier op het forum voor dezelfde prijs zou moeten wegdoen) krijg ik een bon van 115 EUR ofzo...
en heb je bijna alleen maar oudere games om uit te kiezen (in Mechelen toch)
niet eens een recent NBA spel![]()
Doom Dragon zei:Dat ik zolang slaap, en nog steeds moe ben