Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:alle epyon, hebde nie gelezen? SweetEmmaRose heeft haar eigen regels![]()

Carrion zei:het feit dat 95% van de mensen die film ook zonder ondertiteling zou kunnen volgen en dat er maar 1% is van de belge die de turkske zou kunnen volgen (behalve van die sletjes die turks leren om hun hun gratie te komen, waarom is mij een raadsel natuurlijk)
Inderdaad, vanaf nu enkel nog Vlaamsche klassiekers in Vlaamsche cinema's! Verenigt, Dietse broeders!forn9 zei:ge hebt gelijk, de pot op met die buitenlandse films.
Geweldig, dus kunt ge nimeer naar de cinema gaan zonder Jan Decleir te zien^^Dennoman zei:Inderdaad, vanaf nu enkel nog Vlaamsche klassiekers in Vlaamsche cinema's! Verenigt, Dietse broeders!
Dennoman zei:Inderdaad, vanaf nu enkel nog Vlaamsche klassiekers in Vlaamsche cinema's! Verenigt, Dietse broeders!
Dude87 zei:ale jong, kmag nog geen serieuze vraag stellen pfff![]()
)Brtjh zei:Geen Telenet meer (geen ergernis) maar mn 9lives account heeft wel nog mn oude telenet emailadres...
Nieuwe account aangemaakt...