Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
snap ni da er serieuze mensen nog netlog hebben :p Zelfs al wildet niet krijgde gewoon massas letjes over de vloer en het ziet er ook gewoon zo gay uit. Facebook ftw! (al komen die kutwijven ook al naar daar heb ik den indruk :()

Karre

Legacy Member
FroFro zei:
hmmm, true :) enfin, succes! Heimwee/nostalgie is een kutgevoel ;)

Is inderdaad een kutgevoel waarmee ik zo goed als niet mee om kan gaan zelfs. In elk geval, ik wil eens het verhaal van SweetEmmaRose horen van hoe zij te werk ging met haar lange afstandsrelatie. Desnoods er dan toch voor gaan :p.

FroFro

Legacy Member
Careless, veel valt er ni tege te doen :) Ik vind nostalgie en heimwee zonder zever de kutste gevoelen die er zijn, en ik heb heel mijn puberteit gedacht da verliefdheid kut was lol :p ik kan er ook echt ni mee omgaan, gewoon gaan slapen en hope da ge snel in slaap valt :)

Karre

Legacy Member
FroFro zei:
Careless, veel valt er ni tege te doen :) Ik vind nostalgie en heimwee zonder zever de kutste gevoelen die er zijn, en ik heb heel mijn puberteit gedacht da verliefdheid kut was lol :p ik kan er ook echt ni mee omgaan, gewoon gaan slapen en hope da ge snel in slaap valt :)

Nog zo iemand als mij die denkt/dacht dat verliefdheid een rot gevoel is. Probeerde je er dan ook altijd tegen te vechten?

Dennoman

Legacy Member
Huasheng zei:
Hebben ze jou ook zo vroeg uit bed gejaagd. Hier was 't ook zo vroeg. En dat voor een zondag :sop:


Kleine delegatie uit Leuven? :eek: Then, who the hell were all those people? :p Nee, serieus, van derde bachelor én master waren er 6 (inclusief mezelf) van UGent. Ik had er echt wel meer verwacht van UGent.

Vertel eens, waar zat je?
Ik zat aan de rechterkant van het lokaal, tweede rij van voor geteld, helemaal links en had een zwart hemd aan. Wie waart gij dan? Blond meisje met rode bril of hebt gij een tijdje staan praten met drie Chineeskes? :p

Ik denk eigenlijk dat er een redelijke hoop uit Brussel kwam ook (Confucius institute). Ik hoorde toch een heel aantal mensen Frans en Engels praten en bij ons zit er in ieder geval niemand in de richting die geen Nederlands spreekt :p Volgens mij waren wij ongeveer met zijn... -telt even- achten of zoiets.

Yeah, ik ben om zes uur moeten opstaan, maar gij moest dan ook niet van "de andere kant van het land" komen hé :p

Huasheng

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik zat aan de rechterkant van het lokaal, tweede rij van voor geteld, helemaal links en had een zwart hemd aan. Wie waart gij dan? Blond meisje met rode bril of hebt gij een tijdje staan praten met drie Chineeskes? :p

Ik denk eigenlijk dat er een redelijke hoop uit Brussel kwam ook (Confucius institute). Ik hoorde toch een heel aantal mensen Frans en Engels praten en bij ons zit er in ieder geval niemand in de richting die geen Nederlands spreekt :p Volgens mij waren wij ongeveer met zijn... -telt even- achten of zoiets.

Yeah, ik ben om zes uur moeten opstaan, maar gij moest dan ook niet van "de andere kant van het land" komen hé :p
Waar zat ik? :D De andere kant van de gang! Linkerkant, tweede rij, helemaal rechts.

Ow, nog nooit van het Confucius Institute gehoord. Dat er Franssprekenden tussen zaten heb ik ook gemerkt.

Ah, ik pas om 6u40 moeten opstaan. Jamaja, op mijn treintraject waren er werken, dus 'k moest een vroegere trein nemen :sop:

chimairaa

Legacy Member
Mijn USB-stick die al naar de klote is. Ik had hem gvd nog maar 2 dagen :(.

Killer Queen

Legacy Member
Mensen die zichzelf uitnodigen
en dan de fun van de rest vergallen, omdat ze zich niet amuseren :sop:

Dennoman

Legacy Member
Ma serieus :/

Kom ik juist keer op de site van Jim om te zien of die Street Fighter Alpha arcade cabinet nu al bij de wedstrijden staat, zie ik die poll:

Gaat Chris Brown Rihanna vermoorden?

1. Who the fuck is Chris Brown?
2. Poll-opties zijn lame
3. Optie "ja, hij gaat dat kutwijf van haar kin tot haar reet opensnijden en haar dan uitbenen als het talentloos kalf dat ze is" ontbreekt.

:(

EternalSilence

Legacy Member
chris brown is zo ne rapper die een relatie heeft rihanna.
hij zou haar een paar slagen gegeven hebben.
gevolg: heel de showbizz wereld op z'n achterpoten, en ze spuwen allemaal die chris brown uit.

het grappige, ze zijn ondertussen al weer een koppel :lol:

Dennoman

Legacy Member
Doom Dragon zei:
chris brown is zo ne rapper die een relatie heeft rihanna.
hij zou haar een paar slagen gegeven hebben.
gevolg: heel de showbizz wereld op z'n achterpoten, en ze spuwen allemaal die chris brown uit.

het grappige, ze zijn ondertussen al weer een koppel :lol:
En ik maar denken dat Sean Penn de enige man ter wereld was die zijn vrouw terug kon krijgen nadat hij haar een paar rake petsen had verkocht :p

En lawl, "petsen" is blijkbaar een correct Nederlands woord, Firefox spell check > all.

Dennoman

Legacy Member
ns boy zei:
wth waar is de winwinwin-pagina van jim naartoe :x?
Ge moet naar "wedstrijden" onderaan, cabinet staat er echter niet bij hoor.

De lay-out van die site is echt gans naar de knoppen, vroeger was die gebruiksvriendelijk ten top.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan