Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vloet

Legacy Member
Jack The Ripper zei:
Ik vind het altijd enorm irritant dat reclame altijd veel luider is op tv dan de film of het programma dat ge volgt.
Dan moet ik altijd die TV stiller zetten tijdens de reclame en dan weer luider nadien.
Soms zou je er echt van verschieten als het een vrij stil programma is, ge zet de TV dan wat luider om het beter te kunnen volgen en dan schrikt ge u een ongeluk wanneer de reclame weer begint.

In feite zou dat probleem al een pak minder erg moeten zijn. Want alle grote Vlaamse zenders werken al een tijdje met de loudness norm. Zelfde geluidsniveau op Vlaamse tv-zenders | VRT

Albireo

Legacy Member
pfffftt, 'k moet morgen op m'n werk een handleiding schrijven voor een website. Ik ben daar dus megaslecht in en 'k heb er totaal geen zin in. :sad:

MikeHunt

Legacy Member
Jack The Ripper zei:
Ik vind het altijd enorm irritant dat reclame altijd veel luider is op tv dan de film of het programma dat ge volgt.
Dan moet ik altijd die TV stiller zetten tijdens de reclame en dan weer luider nadien.
Soms zou je er echt van verschieten als het een vrij stil programma is, ge zet de TV dan wat luider om het beter te kunnen volgen en dan schrikt ge u een ongeluk wanneer de reclame weer begint.


Of nog erger, als ge na de film rustig naar de aftiteling zit te kijken, en na 10 seconden word die al onderbroken door veel te luide reclame... De film is pas gedaan als de aftiteling voorbij is!!

Bosvos

Legacy Member
De eerste keer in lange tijd dat ik nog eens een overschot had op m'n bankrekening en net nu zit ik zonder bankkaart. IMO zouden ze toch eens een extra kaartje moeten voorzien voor online bankieren, voor de mensen die hun kaart verliezen ofzo.

Ofwel een paar dagen wachten en ondertussen niet weten wat de situatie juist is ofwel naar de bank zelf gaan (maar die kantoren hebben al even rare uren als het gemeentehuis.

Xirtanneke

Legacy Member
Bosvos zei:
De eerste keer in lange tijd dat ik nog eens een overschot had op m'n bankrekening en net nu zit ik zonder bankkaart. IMO zouden ze toch eens een extra kaartje moeten voorzien voor online bankieren, voor de mensen die hun kaart verliezen ofzo.

Ofwel een paar dagen wachten en ondertussen niet weten wat de situatie juist is ofwel naar de bank zelf gaan (maar die kantoren hebben al even rare uren als het gemeentehuis.

Bij Fortis kreeg ik onmiddellijk een vervangkaart...

Jack The Ripper

Legacy Member
MikeHunt zei:
Of nog erger, als ge na de film rustig naar de aftiteling zit te kijken, en na 10 seconden word die al onderbroken door veel te luide reclame... De film is pas gedaan als de aftiteling voorbij is!!

Nog zoiets inderdaad...

kAstAr

Legacy Member
Die zever met dat raadseltje en giraffen op facebook. Ene post het en ineens staat het vol ermee.

En dat staat dus morgen weer op alle nieuwssites als "groot nieuws" waarschijnlijk.

Karre

Legacy Member
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord. De fles wijn zal wel het eerste opengaan om snel wat miserie weg te drinken vermoed ik? :unsure:

Racing_Genk

Legacy Member
Voor een vak hier in Zweden moet ik enkel en alleen maar research papers lezen & studeren, ik word er gek van. Sommige papers gebruiken zo'n abstracte/vage zinnen dat je het tien keer moet lezen voor je het verstaat, zeker als het dan in academisch Engels is.

cram

Legacy Member
Wat er de laatste tijd is met YouTube,maar filmpjes bekijken is niet meer te genieten.Haperingen,vertragingen,niet mer spelen.

Preske

Legacy Member
cram zei:
Wat er de laatste tijd is met YouTube,maar filmpjes bekijken is niet meer te genieten.Haperingen,vertragingen,niet mer spelen.

youtubecenter installeren en in de instellingen "dash" uitvinken

Ketelbuik

Legacy Member
Sinds Google youtube heeft overgenomen trekt dat op niets meer. Subscriptions komen onder aanbevelingen, like seriously? Homepage trekt op niets, google account wtf leave me alone.

Bosvos

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Bij Fortis kreeg ik onmiddellijk een vervangkaart...

Mijn Belfiuskaart werd ingeslikt in een BNP-automaat, naar cardstop gebeld (eerst naar BNP, maar daar geven ze kaarten van andere banken precies niet terug). Donderdag zou m'n nieuwe kaart klaarliggen in het plaatselijke kantoor.

Op zich mis ik ze niet, maar 't is nu net zo'n moment dat ik geld verwacht van de belastingen, m'n vorige job en mogelijk ook van m'n interimwerk. Dus 't is wat ambetant dat ge niet kunt gaan kijken wat er al opstaat en wat niet (tenzij ge tijd hebt om de vreemdste uren om naar het kantoor zelf te gaan).

Romeo Carpaccio

Legacy Member
sjakie_ zei:
Die zever met dat raadseltje en giraffen op facebook. Ene post het en ineens staat het vol ermee.

En dat staat dus morgen weer op alle nieuwssites als "groot nieuws" waarschijnlijk.

Wat is het verhaal achter die giraffeninvasie? Heb precies iets gemist :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan