Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cools

Legacy Member
dacuba zei:
Filmke van moslims die ne gast onthoofden (en nee nie a la GoT in 1 keer, eerder 20x snijden gelijk ge ne vis fileert) dat ineens in mijn facebookfeed komt. Sorry gasten, zoiets moet ik écht niet zien. :s

Klikt er dan ni op

Lt. ZweedVoet

Legacy Member

Huxley

Legacy Member
wtf :wtf:

Toch 1 retard blijkbaar uit men vriendenlijst die daar aan mee doet.

Anoniem15

Legacy Member
dacuba zei:
Ben aan het lezen over WOII en bekende merken, ongelooflijk eigenlijk dat dagdagelijkse producten zoals Hugo Boss en Fanta's wortels in het Naziregime liggen. Om nog maar te zwijgen over Ford.

Fanta wist ik niet, maar vrijwel alle kwaliteitsvolle producten uit die tijd stammen wat uit dat regime.

danzig_6

Legacy Member
fearofthedark zei:
wait what?
jaren gelezen, jammer, zeer jammer

ja hun licentie met playstation word niet verlengd (waarschijnlijk te weinig centen op tafel gelegd)
maar het slabakte blijkbaar al enkele maanden, er waren ook nauwelijks nog advertenties terug te vinden in het magazine waardoor hun inkomsten ook ferm zakten.
Plus dan nog het vertrek overlaatst van 3 redactieleden waaronder de hoofdredacteur, allemaal niet erg gezond voor een magazine...

Anoniem06

Legacy Member
xTechneut zei:
Het raadseltje: op een nacht om 3 uur in de ochtend gaat de bel en word je wakker. Onverwacht bezoek, je ouders die komen ontbijten. Je hebt in huis: aardbeiengelei, honing, wijn, brood en kaas. Wat is het eerste dat je opendoet?

Klopt toch van geen kanten dat de oplossing 'je ogen' is? "word je wakker" -> ogen zijn dan al open... bij mij althans. Dus het is de deur! :naughty:

Dan was ik toch juist!

Bij

Bubba

Legacy Member
Huxley zei:
wtf :wtf:

Toch 1 retard blijkbaar uit men vriendenlijst die daar aan mee doet.

Serieus eh... En ge verwacht da nog wel van bepaalde personen, vooral vrouwen dan, maar dan zitten er van die venten tussen van 35 ofzo die nog meedoen met zo'ne bullshit. :lol:

Swindels

Legacy Member
Tapatalk die posts niet laat zien... erg frustrerend, ga ik naar een volgende pagina en zie ik daar plots een quote staan die ik niet kan zien als gewone post. Maar als ik erop klik dan wel...

nivekii

Legacy Member
:angry: Die Assassins Creed trailer DIE GE NI KUNT WEGKLIKKEN OOK AL STAAT UW TELLERKE OP NUL

Matador

Legacy Member
piratebay.sx die nu ook geblokkeerd wordt door de belgische staat. nu moet ik weeral opzoek naar een nieuwe, of moet ik met proxy's beginnen werken :angry:

pntzi .

Legacy Member
Matador zei:
piratebay.sx die nu ook geblokkeerd wordt door de belgische staat. nu moet ik weeral opzoek naar een nieuwe, of moet ik met proxy's beginnen werken :angry:

er zijn er genoeg te vinden :D

Creeping Death

Legacy Member
Bosvos zei:
Mijn Belfiuskaart werd ingeslikt in een BNP-automaat, naar cardstop gebeld (eerst naar BNP, maar daar geven ze kaarten van andere banken precies niet terug). Donderdag zou m'n nieuwe kaart klaarliggen in het plaatselijke kantoor.

Doen ze wel hoor. Alleen duurt dat enorm lang. De kaart gaat van BNP filiaal naar BNP hoofdkantoor, van BNP hoofdkantoor naar Belfius hoofdkantoor en dan van Belfiushoofdkantoor naar Belfius filiaal.
Heb eens hetzelfde voor gehad meer dan 2 weken kunnen wachten op m'n kaart.

Jack The Ripper

Legacy Member
Matador zei:
piratebay.sx die nu ook geblokkeerd wordt door de belgische staat. nu moet ik weeral opzoek naar een nieuwe, of moet ik met proxy's beginnen werken :angry:

Er zijn een shitload aan mirrors nog, 10 seconden google en ik had het gevonden

a143290

Legacy Member
GODVERDOMME, Bpost!

"Uitreiking onmogelijk door onjuist adres"

Kunt ge die grapkousen niet bellen om correcties aan te brengen? Heb geen zin om nog is 20 euro te betalen omdat ze geen etiket kunnen aflezen...

danzig_6

Legacy Member
a143290 zei:
GODVERDOMME, Bpost!

"Uitreiking onmogelijk door onjuist adres"

Kunt ge die grapkousen niet bellen om correcties aan te brengen? Heb geen zin om nog is 20 euro te betalen omdat ze geen etiket kunnen aflezen...

godverdomme afzender!!!!

als de afzender een verkeerd adres gebruikt kan je daarvoor moeilijk bpost de schuld geven hé.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan