glashelder
Legacy Member
Dit (cornflakes met chocola van de Aldi) zit tegenwoordig in de verpakking van dit (cornflakes met chocola van de Colruyt)
En die vorige van de Colruyt is dus weg, of zo. (Of misschien zit die nu in de doos van de Aldi
)
Die van de Aldi zijn echt bucht en die van de Colruyt waren zo lang mijn lievelingscornflakes
ad: Nu is er alleen nog maar bucht (stiekeme bucht zelfs, dat weet je ook maar als je zo'n doos in huis hebt
). Ik heb hier nu echt nog vier dozen staan of zo
(Ooit eens zo'n doos gekocht met die vieze smaak en ik dacht dat het per ongeluk was, want de doos daarna was wel weer lekker. Maar de drie daarna dan dus weer niet. En ondertussen hebben mijn ouders weer nieuwe meegebracht dus ik zit hier met hele ladingen Aldi-cornflakes-bucht. De dozen zijn open want je ziet het verschil door de zak, maar de zakken nog niet. Iemand die dat graag eet?
)
En die vorige van de Colruyt is dus weg, of zo. (Of misschien zit die nu in de doos van de Aldi
)Die van de Aldi zijn echt bucht en die van de Colruyt waren zo lang mijn lievelingscornflakes
ad: Nu is er alleen nog maar bucht (stiekeme bucht zelfs, dat weet je ook maar als je zo'n doos in huis hebt
). Ik heb hier nu echt nog vier dozen staan of zo
(Ooit eens zo'n doos gekocht met die vieze smaak en ik dacht dat het per ongeluk was, want de doos daarna was wel weer lekker. Maar de drie daarna dan dus weer niet. En ondertussen hebben mijn ouders weer nieuwe meegebracht dus ik zit hier met hele ladingen Aldi-cornflakes-bucht. De dozen zijn open want je ziet het verschil door de zak, maar de zakken nog niet. Iemand die dat graag eet?
)
lang leve 9lives om anoniem je hart te lichten ^^
Kan makelijk worden gemaakt, Alleen heb je wel zeker een processor +5ghz nodig voor het smooth te laten draaien