Lobmans
Legacy Member
Wonkelrijm zei:Mijn vader heeft vandaag twee vreemdelingen betrapt die naar mijn camionette stonden te kijken. Aangezien er hier in de buurt wekelijks inbraken zijn in woningen, bestelwagens en zelfs diefstal van wagens toe is dit wel iets om me zorgen over te maken. Hij heeft de nummerplaat genoteerd en dit doorgegeven aan de politie, meer kunnen we niet doen. Probleem is wel dat ik 's nachts de hele tijd wakker ga liggen hierdoor en overdag op mijn werk er ook de hele tijd mee in mijn hoofd gaan zitten.
Dit begint toch een beetje de spuigaten uit te lopen.
Wat verstaat ge onder "stonden te kijken"? Mij overkomt het ook wel eens dat ik een bepaald voertuig even wat meer aandacht gun dan ander voertuigen, meestal omwille van de redenen "Omg wat heeft die voor een rommel in z'n auto liggen, djeezes!", "Wauw vet bakske", "Hmm dat model heb ik nog nooit gezien, wat zou dat voor iets zijn?",... Ik heb echter nog geen misdaden begaan




Als ge slecht te been zijt kannek het verstaan natuurlijk. 