Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lobmans

Legacy Member
Wonkelrijm zei:
Mijn vader heeft vandaag twee vreemdelingen betrapt die naar mijn camionette stonden te kijken. Aangezien er hier in de buurt wekelijks inbraken zijn in woningen, bestelwagens en zelfs diefstal van wagens toe is dit wel iets om me zorgen over te maken. Hij heeft de nummerplaat genoteerd en dit doorgegeven aan de politie, meer kunnen we niet doen. Probleem is wel dat ik 's nachts de hele tijd wakker ga liggen hierdoor en overdag op mijn werk er ook de hele tijd mee in mijn hoofd gaan zitten.

Dit begint toch een beetje de spuigaten uit te lopen.

Wat verstaat ge onder "stonden te kijken"? Mij overkomt het ook wel eens dat ik een bepaald voertuig even wat meer aandacht gun dan ander voertuigen, meestal omwille van de redenen "Omg wat heeft die voor een rommel in z'n auto liggen, djeezes!", "Wauw vet bakske", "Hmm dat model heb ik nog nooit gezien, wat zou dat voor iets zijn?",... Ik heb echter nog geen misdaden begaan ;)

Anoniem06

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Deed me hieraan denken:

[youtube]PZgAcAhNiGM[/youtube]

:unsure:

Jep maar da's de wanna-be versie, ik zoek die van BLO, precies nergens meer te bespeuren. :(

Boterkoek

Legacy Member
Katz zei:
Telenet plat thuis.
Zucht, ik heb nu wel mijn rekening 1 dag te laat betaald, en ik ben hier nogal chronisch te laat mee, altijd meestal 1 dag te laat aangezien ik het betaal met mijn wedde van de volgende maand.
Kan ik dit zien in mijn telenet account dat ik afgesloten ben?

Ja ge kunt da zien ge moet naar 'Mijn telenet' gaan. Ik heb de mijne vandaag ook betaald. Was ook een paar dagen te laat.:x


Xirtanneke zei:
Voor 1 dag te laat sluiten ze u echt niet af, is echt wel een technisch probleem dan.

Idd voor 1 dag zeggen ze niks, maar te lang zou ik het ook niet laten aanslepen.

Anoniem15

Legacy Member
Lobmans zei:
Wat verstaat ge onder "stonden te kijken"? Mij overkomt het ook wel eens dat ik een bepaald voertuig even wat meer aandacht gun dan ander voertuigen, meestal omwille van de redenen "Omg wat heeft die voor een rommel in z'n auto liggen, djeezes!", "Wauw vet bakske", "Hmm dat model heb ik nog nooit gezien, wat zou dat voor iets zijn?",... Ik heb echter nog geen misdaden begaan ;)

Als er twee vreemdelingen in een doodlopende straat waar ze niets te zoeken hebben tegen 40 km/u de straat doorrijden om vervolgens want te staan kijken naar de camionette van een aannemer... Daar moet ik toch geen tekeningske bij mij maken, dat gij gelooft in de goedheid van de mens ok maar ik vertrouw die gasten voor geen haar.

Cloudcastle

Legacy Member
wa ne crap staat er toch op hln.
Paul walker gestorven. vandaag artikel : " ook zij stierven door een auto ongeval " met foto's van diana enzo...
why? waarom is dat nu nodig..
en dan drie vierden van de rest van de site.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Ik snap de mensen niet die rond de 10-20 min op hun bus staan te wachten, en er 1 halte verder afmoeten, da's 2-3minuten stappen. :p Als ge slecht te been zijt kannek het verstaan natuurlijk. :p

Geen ergernis in feite maar kvroeg het mij gewoon af.

Vordesh

Legacy Member
Die verplichte stages, wetende da ge daar later toch van ze leven niet gaat in werken terwijl da ze u op duizend andere en wel interessante plekken kunnen zetten.

3 weken op een dementie afdeling in een wzc :doh:

nixie

Legacy Member
Wonkelrijm zei:
Mijn vader heeft vandaag twee vreemdelingen betrapt die naar mijn camionette stonden te kijken. Aangezien er hier in de buurt wekelijks inbraken zijn in woningen, bestelwagens en zelfs diefstal van wagens toe is dit wel iets om me zorgen over te maken. Hij heeft de nummerplaat genoteerd en dit doorgegeven aan de politie, meer kunnen we niet doen. Probleem is wel dat ik 's nachts de hele tijd wakker ga liggen hierdoor en overdag op mijn werk er ook de hele tijd mee in mijn hoofd gaan zitten.

Dit begint toch een beetje de spuigaten uit te lopen.

persoonlijk voertuig?
indien ja, extra slot aanhangen.
alarm installeren.

eS

Legacy Member
nixie zei:
persoonlijk voertuig?
indien ja, extra slot aanhangen.
alarm installeren.
Idd, stuurslot + indien mogelijk camionette zo parkeren dat de achterste/zijdeuren niet open kunnen (bv op 10cm van muur) zodat ze ook geen materiaal kunnen pikken (net zoals ze op veel werven met de kraan een pallet stenen voor de materiaalcontainer zetten tegenwoordig).

Zacharus

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Deed me hieraan denken:

[youtube]PZgAcAhNiGM[/youtube]

:unsure:

What the hell... Ïs da een parodie op iets of is da echt serieus?

Wonkelrijm zei:
Mijn vader heeft vandaag twee vreemdelingen betrapt die naar mijn camionette stonden te kijken. Aangezien er hier in de buurt wekelijks inbraken zijn in woningen, bestelwagens en zelfs diefstal van wagens toe is dit wel iets om me zorgen over te maken. Hij heeft de nummerplaat genoteerd en dit doorgegeven aan de politie, meer kunnen we niet doen. Probleem is wel dat ik 's nachts de hele tijd wakker ga liggen hierdoor en overdag op mijn werk er ook de hele tijd mee in mijn hoofd gaan zitten.

Dit begint toch een beetje de spuigaten uit te lopen.

Zoals ervoor al gezegd, dicht bij een huis parkeren, of extra slot aanhangen, als ge het echt nie vertrouwt batterij loskoppelen?

Mus

Legacy Member
Mijn auto staat op de brug om winterbanden op te steken. Zomerbanden halen ze eraf. Dan beseffen ze dat ze geen moeren vinden -_-. Ofwel ben ik ze kwijt, ofwel liggen ze nog in vorig huis (waar ik dus niet meer woon). Dat betekent terug contact zoeken voor mijn moeren of nieuwe moeren kopen.
Woensdag of donderdag sneeuw. Lap.

Dennoman

Legacy Member
Wonkelrijm zei:
Mijn vader heeft vandaag twee vreemdelingen betrapt die naar mijn camionette stonden te kijken. Aangezien er hier in de buurt wekelijks inbraken zijn in woningen, bestelwagens en zelfs diefstal van wagens toe is dit wel iets om me zorgen over te maken. Hij heeft de nummerplaat genoteerd en dit doorgegeven aan de politie, meer kunnen we niet doen. Probleem is wel dat ik 's nachts de hele tijd wakker ga liggen hierdoor en overdag op mijn werk er ook de hele tijd mee in mijn hoofd gaan zitten.

Dit begint toch een beetje de spuigaten uit te lopen.
Nummerplaat noteren is idd een goeie eerste stap. Bij mijn auto hebben ze namelijk de plaque er gewoon afgevezen. Kon me niet goed indenken waarom, maar toen herinnerde ik me dat hier de laatste tijd veel benzinediefstallen gebeuren. Ik neem dus aan dat ze dat gewoon met eigen auto's doen, maar met gestolen plaques erop gevezen. Dat is op zich ook efficiënt. 'k Had er zelf moeten opkomen :unsure:

Tonerider

Legacy Member
Googke zei:
Klunzigheid die me een 0 opleverde voor een examen.
wats kebeurdt?

Mus86 zei:
Mijn auto staat op de brug om winterbanden op te steken. Zomerbanden halen ze eraf. Dan beseffen ze dat ze geen moeren vinden -_-. Ofwel ben ik ze kwijt, ofwel liggen ze nog in vorig huis (waar ik dus niet meer woon). Dat betekent terug contact zoeken voor mijn moeren of nieuwe moeren kopen.
Woensdag of donderdag sneeuw. Lap.
een band heeft toch geen moeren?

Myllan

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Om op die ergernis door te bouwen: mensen die niet met hun hygiëne inzitten. Kom vaak genoeg mensen tegen die ik vanop een afstandje gewoon ruik, of waaraan duidelijk te merken valt dat ze hun tanden niet hebben gepoetst die dag.

Hier kan ik ook niet tegen.:(
Mensen die ik 1st ruik en dan pas zie keert mijn maag van om. Eerlijk waar.
Echt...bleigh...ik...pfff...nee...

Zacharus

Legacy Member
Mus86 zei:
Mijn auto staat op de brug om winterbanden op te steken. Zomerbanden halen ze eraf. Dan beseffen ze dat ze geen moeren vinden -_-. Ofwel ben ik ze kwijt, ofwel liggen ze nog in vorig huis (waar ik dus niet meer woon). Dat betekent terug contact zoeken voor mijn moeren of nieuwe moeren kopen.
Woensdag of donderdag sneeuw. Lap.

Ik neem aan dat uw zomerbanden op mooie siervelgen zitten dus hergebruiken is ook geen optie wss, maar kosten 16/20 bouten dan zoveel? Geen idee van eigenlijk...

Swindels

Legacy Member
Vordesh zei:
Die verplichte stages, wetende da ge daar later toch van ze leven niet gaat in werken terwijl da ze u op duizend andere en wel interessante plekken kunnen zetten.

3 weken op een dementie afdeling in een wzc :doh:

Ik ben vandaag begonnen op de Peumologie in het ASZ Aalst ^.^

Zo kom ik ook bij mijn ergernis van vandaag: De lijn!!

's morgens vroeg met de bus die maar om het uur komt naar mijn stageplaats gaan, dan om 16u gedaan hebben met stage en tot de constatatie komen dat er zich een wilde staking heeft voorgedaan en uw bus dus niet meer rijdt vandaag! :angry:

Daar sta je dan 15 km van huis, in de kou, zonder vervoer. Mijn moeder ligt in't ziekenhuis en mijn vader werkt lang en ze wonen in Gent dus die kon ik al niet vragen om me te komen halen en even naar Wetteren te voeren. Beste vriend was ook aan't werk en zijn lief(ze wonen dicht bij mij) nam niet op.

Dan gelukkig kunnen meerijden met iemand die naar Wichelen moest, daar dan een andere bus kunnen nemen die wel reed maar natuurlijk een heel eind van mijn deur stopte.

Onaangekondigd staken... they should burn in hell! :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan