Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mus

Legacy Member
Zacharus zei:
Ik neem aan dat uw zomerbanden op mooie siervelgen zitten dus hergebruiken is ook geen optie wss, maar kosten 16/20 bouten dan zoveel? Geen idee van eigenlijk...

Op mijn zomer- en winterbanden staan verschillende velgen (mijn zomervelgen zijn groter). Ze passen inderdaad niet, dat hebben ze geprobeerd. Geen idee hoeveel die dingen kosten eigenlijk. Ik hoop niet teveel..
Ik moet eerst nog gaan uitzoeken waar ze dat merk van die (winter)velgen verkopen. Die van de bandencentrale zeiden dat ik eens kon gaan horen bij de garage waar ik mijn auto en winterbanden heb gekocht.
Ik neem aan dat ge niet zomaar moeren/bouten kunt halen in eender welke auto cinq?

Realma

Legacy Member
En de trein was geen optie of ligt het ziekenhuis ver van het station? :unsure:

Shaguar

Legacy Member
Cloudcastle zei:
wa ne crap staat er toch op hln.
Paul walker gestorven. vandaag artikel : " ook zij stierven door een auto ongeval " met foto's van diana enzo...
why? waarom is dat nu nodig..
en dan drie vierden van de rest van de site.

Omdat HLN een dikke bucht krant is + de website, wil je er vanaf. Surf dan naar een andere site

HLN is een sensatie krant, zoals met die heli crash in Dublin, het artikel begon met 10 doden, dan 8 , dan 4

Karre

Legacy Member
druid zei:
Omdat HLN een dikke bucht krant is + de website, wil je er vanaf. Surf dan naar een andere site

HLN is een sensatie krant, zoals met die heli crash in Dublin, het artikel begon met 10 doden, dan 8 , dan 4

Ze kunnen er nog een zombieinvasie van maken als de doden toch terug tot leven komen.

Mus

Legacy Member
Tonerider zei:
wats kebeurdt?


een band heeft toch geen moeren?


!

Dat dacht ik ook!
Ik vroeg in de bandencentrale om mij een soortgelijke bout te tonen zodat ik kon zoeken. Hij corrigeerde mij tot tweemaal toe naar "moeren". En plus was hij de vent...

WAT IST NU? Bout of moer??

Swindels

Legacy Member
Realma zei:
En de trein was geen optie of ligt het ziekenhuis ver van het station? :unsure:

Het ziekenhuis is er een eind af 20 min met de bus en mijn apartement ligt nu ook niet bepaald dicht bij een station.

amdr

Legacy Member
Mus86 zei:
!

Dat dacht ik ook!
Ik vroeg in de bandencentrale om mij een soortgelijke bout te tonen zodat ik kon zoeken. Hij corrigeerde mij tot tweemaal toe naar "moeren". En plus was hij de vent...

WAT IST NU? Bout of moer??

Hangt er vanaf e, als er studs in u wielen zitten (zoals Nissan Patrols of Range Rovers) zijn het moeren, anders zijn het bouten :p
En ge kunt inderdaad niet zomaar elke moer of bout gebruiken omdat de ronding waar die inpassen in u velg bij sommige velgen verschillend zijn. Sluit dat niet perfect aan is het mogelijk dat die loskomen.

Als het originele velgen zijn kunt ge best ff naar de garage gaan, die zullen de juiste wel hebben liggen.

Mus

Legacy Member
amdr zei:
Hangt er vanaf e, als er studs in u wielen zitten (zoals Nissan Patrols of Range Rovers) zijn het moeren, anders zijn het bouten :p
En ge kunt inderdaad niet zomaar elke moer of bout gebruiken omdat de ronding waar die inpassen in u velg bij sommige velgen verschillend zijn. Sluit dat niet perfect aan is het mogelijk dat die loskomen.

Als het originele velgen zijn kunt ge best ff naar de garage gaan, die zullen de juiste wel hebben liggen.

Ben gaan googlen, het zijn moeren :). Thanks

Tonerider

Legacy Member
Blijkbaar mag je maar 10 berekeningen doen bij dutycalculator. Daarna is het te betalen.

kefienator

Legacy Member
schoolmoe en ik wil dus stopen met verder studeren maar dan verdien ik een hongerloon en heb ik een crappy job. ><

Gamer94

Legacy Member
klinkt ingewikkeld :p sowiso volhouden, ik ben na middelbaar gestopt met studeren, was al dikke 2 jaar schoolmoe :p

Racing_Genk

Legacy Member
Gamer94 zei:
klinkt ingewikkeld :p sowiso volhouden, ik ben na middelbaar gestopt met studeren, was al dikke 2 jaar schoolmoe :p

En nu vind ge geen job lees ik overal. Serieus kerel, ga iets doen met je leven want met gewoon een ASO diploma en een luie mentaliteit zal je nergens geraken.

kefienator

Legacy Member
Racing_Genk zei:
En nu vind ge geen job lees ik overal. Serieus kerel, ga iets doen met je leven want met gewoon een ASO diploma zal je nergens geraken.

uhm, TSO. :)

danku voor de nuttige bijdrage.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan