Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bassie82

Legacy Member
JPV zei:
even verduidelijken dat er nog geen sprake is van een effectieve gasboete, enkel een voorstel. het lijkt me echter idd wel héél dom om zoiets voor zo'n tekst op te leggen en juridisch absoluut fout.

tenzij ik verkeerd lees

'Dat besliste niet te vervolgen, maar stuurde de pv's door naar de sanctionerende ambtenaar van de stad Verviers. Die legde GAS-boetes op, die kunnen oplopen tot 250 euro. "Maar ik kan de boete verlagen op basis van aanvaarding van de fout of berouw", klinkt het. '

maar volgens mij is het toch een boete. Alleen gaat die mss minder zijn als ze toegeven da ze fout zijn of berouw tonen.
Sinds wanneer moet men in België schuld bekennen of berouw tonen voor vrije meningsuiting???

JPV

Legacy Member
uit de vergelijking met de procedure lijkt het me dat er een voorstel tot boete is opgestuurd, waarbij de "dader" nog het recht heeft op een verdediging en pas daarna de boete opgelegd wordt.

Myllan

Legacy Member
Carlos Gardeboe zei:
Ik krijg het schijt van Telenet en al die debiele namen voor hun producten.

Noem een kat eens een kat. King Kong Whoppa Yelo, Triiiing. :puke:

Wie heeft dat verzonnen? Plop, heeft die marketing gestudeerd ofzo???? :doh:


:lol:

sharpshot

Legacy Member
Carlos Gardeboe zei:
Rex en Rio, als ge Rex bv TV-light zou noemen en Rio TV-Plus, weet ge het verschil al direct. Een abbo voor uw TV, en TV-Plus is duurder en beter.

Dat zouden pas slechte inspiratieloze namen zijn. Rond Whoppa, tring, rex, rio, etc... kan je tenminste een campagne maken en het een gezicht geven. Qua communicatie/marketing is Telenet toch één van de beste leerlingen in de klas, zeker in België.

Het zijn imo veel betere namen dan indertijd met hun shakes.

the_fox

Legacy Member
Carlos Gardeboe zei:
Ik krijg het schijt van Telenet en al die debiele namen voor hun producten.

Noem een kat eens een kat. King Kong Whoppa Yelo, Triiiing. :puke:

Wie heeft dat verzonnen? Plop, heeft die marketing gestudeerd ofzo???? :doh:

En Mobistar dan, al hilarische dingen gehoord van iemand die daar helpdesk doet, in het genre van "Ik ben nen Dolfijn en mijn vrouw is ne Panter, ..." :p

Carlos Gardeboe

Legacy Member
Damn, keb nogal iets duur besteld.
Waar blijven die kerels van DHL toch? :doh:

dweil

Legacy Member
Carlos Gardeboe heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.

Carlos Gardeboe

Legacy Member
yuppie zei:
Carlos Gardeboe heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.

Ja, populair forumsletje eh.

cram

Legacy Member
Werk kwijt,moeder in het ziekenhuis rekening van de belastingen in de bus.Blijven lachen cram.:sad:
En dat allemaal voor de feestdagen. :(

Romeo Carpaccio

Legacy Member
cram zei:
Werk kwijt,moeder in het ziekenhuis rekening van de belastingen in de bus.Blijven lachen cram.:sad:
En dat allemaal voor de feestdagen. :(

Sterkte man, hoop dat alles in orde komt met u, laatste tijd niet veel geluk.


ot: Die kettingbotsing, hoor er nu pas van :oink:
edit: pff, vuile foto's

Rikie

Legacy Member
Dat wordt leuk vanavond als dat daar allemaal afgezet is. In den donker mijn weg proberen te vinden. :unsure:

Vuile foto's. Een uur daarvoor nog de A19 genomen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan