Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lurpe1

Legacy Member
glashelder zei:
Yep. Ik kende hem wel niet zo goed. Hij was mijn peter en de broer van mijn oma, maar ik heb hem in de voorbije tien jaar misschien twee keer gezien of zo. Hij woonde in Gent en was nogal druk dus :p Maar 't was wel een toffe mens.
Gecondoleerd.

Troost u, ik heb een petekind dat ik ongeveer ene keer per jaar zie.

Lurpe1

Legacy Member
Pr3D@t0r zei:
Mijn PS3 die het begeven heeft (door mijn broer zijn onhandigheid)... Toevallig 2 dagen nadat ik de PS4 heb aangekocht. Jammer dat de PS4 niet backwards compatible is. Dat wordt dus een nieuwe PS3 kopen.
Jah alloo, da's ook pech hebben.
Doe uw broer maar afdokken. ;)

amdr

Legacy Member
Minderjarige zus (17 11maand) en broer (19) die (terwijl de mama een week op vakantie is) doodleuk in de living jointen zitten smoren. En als ge daar iets over zegt (terwijl ik 6jaar ouder ben) wordt ge afgeblaft en moet ge "op fucken".
Zelfs geen respect om dat buiten of in hun kamer te doen met een raam open.
En nee, naart school gaan da hoeft allemaal niet. Daar worden ze buitengeshot of lopen ze gewoon weg.

Die hun leven sta nu al ten dode opgeschreven

dweil

Legacy Member
amdr zei:
Minderjarige zus (17 11maand) en broer (19) die (terwijl de mama een week op vakantie is) doodleuk in de living jointen zitten smoren. En als ge daar iets over zegt (terwijl ik 6jaar ouder ben) wordt ge afgeblaft en moet ge "op fucken".
Zelfs geen respect om dat buiten of in hun kamer te doen met een raam open.
En nee, naart school gaan da hoeft allemaal niet. Daar worden ze buitengeshot of lopen ze gewoon weg.

Die hun leven sta nu al ten dode opgeschreven

Heb jij niet wat meer invloed dan dat?

Borko

Legacy Member
amdr zei:
Minderjarige zus (17 11maand) en broer (19) die (terwijl de mama een week op vakantie is) doodleuk in de living jointen zitten smoren. En als ge daar iets over zegt (terwijl ik 6jaar ouder ben) wordt ge afgeblaft en moet ge "op fucken".
Zelfs geen respect om dat buiten of in hun kamer te doen met een raam open.
En nee, naart school gaan da hoeft allemaal niet. Daar worden ze buitengeshot of lopen ze gewoon weg.

Die hun leven sta nu al ten dode opgeschreven

Den broeksriem bovenhalen? :unsure:

dweil

Legacy Member
Als de ouders weg zijn. Heeft de broer dan niet wat meer gezag dan dat?

amdr

Legacy Member
yuppie zei:
Heb jij niet wat meer invloed dan dat?

Was het maar waar, het meisje is een instelling in Beernem buitengegooid omdat ze er niks met konden aanvangen.
Ge kunt daar letterlijk niks mee aanvangen. Vertikt het om naar school te gaan tenzij ze bij haar marginale vriendinnekes kan zitten, vertikt het om iets achter haar gat op te kuise (afwas, haar, tandpasta), ...
Wat kan ik er aan doen buiten dat zeggen? Kan ze moeilijk bij een slagen.

En de mama heeft als alleenstaande moeder precies ook al haar gezag verloren, het intresseert ze allemaal niet wat er van hun wordt gevraagd.

dweil

Legacy Member
amdr zei:
Was het maar waar, het meisje is een instelling in Beernem buitengegooid omdat ze er niks met konden aanvangen.
Ge kunt daar letterlijk niks mee aanvangen. Vertikt het om naar school te gaan tenzij ze bij haar marginale vriendinnekes kan zitten, vertikt het om iets achter haar gat op te kuise (afwas, haar, tandpasta), ...
Wat kan ik er aan doen buiten dat zeggen? Kan ze moeilijk bij een slagen.

En de mama heeft als alleenstaande moeder precies ook al haar gezag verloren, het intresseert ze allemaal niet wat er van hun wordt gevraagd.

Ne corrigerende tik van tijd tot tijd hielp nochtans bij mij.

amdr

Legacy Member
yuppie zei:
Ne corrigerende tik van tijd tot tijd hielp nochtans bij mij.
Ja bij mij ook hoor. Ik vond het toen ook ni plezant maar ik heb nu wel degelijke waarden en normen.

Krayola

Legacy Member
Ik weet niet wat het ergste is: onze pa die al 2x een voorschot heeft betaald aan een dakwerker en er maar blijft op wachten. Of het feit dat die dakwerker al 5-tal keer heeft beloofd om te komen, maar nooit is opgedaagd.

Lurpe1

Legacy Member
Gamer94 zei:
klinkt ingewikkeld :p sowiso volhouden, ik ben na middelbaar gestopt met studeren, was al dikke 2 jaar schoolmoe :p
Same here.

Later beseffen hoe dom je wel bent want eigenlijk zat er veel meer in en begin je terug te studeren 's avonds en in de weekends, om nog wat later aan examens mee te doen om toch wat hogerop te geraken in het leven.

Heb ik ergens spijt van ? Nee.
Zou ik het anders doen moest ik de kans krijgen ? Yep.
Dat je eerst zo oud worden om dat te beseffen. :doh:

Bart Religion

Legacy Member
amdr zei:
Minderjarige zus (17 11maand) en broer (19) die (terwijl de mama een week op vakantie is) doodleuk in de living jointen zitten smoren. En als ge daar iets over zegt (terwijl ik 6jaar ouder ben) wordt ge afgeblaft en moet ge "op fucken".
Zelfs geen respect om dat buiten of in hun kamer te doen met een raam open.
En nee, naart school gaan da hoeft allemaal niet. Daar worden ze buitengeshot of lopen ze gewoon weg.

Die hun leven sta nu al ten dode opgeschreven

Niets mis met joints roken. Ik zou mij eerder zorgen maken over dat niet naar school gaan.

amdr

Legacy Member
Bart Religion zei:
Niets mis met joints roken. Ik zou mij eerder zorgen maken over dat niet naar school gaan.
Zeg ik ook niet (uitdrukkelijk al zie ge bij sommige mensen maar al te goed hoe slecht het wel is) al is het voor minderjarige zowiezo illegaal, en enorm slecht voor hun hersenen. Maar een beetje respect voor u medemens die die rommel niet wilt rieken (vooral omdat ik daar makkelijk misselijk van wordt) kan toch wel. Ik zit 2 verdiepen hoger en zelfs hier is die geur niet te doen. Normaal schamen ze hun nog en sluiten ze hun eigen op in hun kamer met en hangen ze daar uit hun raam.
Het is vooral een ergenis dat ik achter hun gat moet lopen wil ik mijzelf in een propere badkamer wassen, of in een propere keuken eten maken, ... En dan nog in die stank moet zitten.

Vooral grappig hoe ze allebei al jaren zitten zeiken hoe ze op hun 18 alleen gaan wonen, den ene stond na een maand terug (en heeft nog altijd ergens een appartement op kosten vant OCMW) en de ander zullen we wel zien. Ze zal nog verschieten wanneer da ze haar appartementjes van 800€/maand ga moeten late vallen als ze ni werkt en geen opleiding heeft.

Ik kan mezelf daar zo onnodig druk in maken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan