Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waelvis

Legacy Member
De kinderen van ons (onlangs overleden) huisbazin bevestigden daarnet ons gedacht over hen. Namelijk dat het geldwolven zijn...


Situatie:
Huisbazin is vorige maand ergens overleden. Ze heeft 8 kinderen die naart schijnt niet al te goed overeen komen.
Nu zijn daarnet 2 van die kinderen hier geweest om hun plannen met het huis uit de doeken te doen.
Ze gaan het dus verkopen, en als wij willen hebben we de eerste keus. Ze wouden wel nog geen prijs zeggen, de notaris moet nog komen om het te schatten. Maar wij weten dat dit sowieso boven ons budget zal zijn.
Maar het erge is dat ze tegelijk ook een brief onder onze neus duwden dat ze de huurprijs gaan doen opslaan (aangetekend schrijven volgt). Huisbazin heeft nooit een indexaanpassing doorgevoerd omdat ze dat niet nodig vond. Maar nu ze er niet meer is, en we hier deze maand 3 jaar wonen beslissen de kinderen plots om ons 47€ per maand meer te doen betalen..
Dit terwijl wij met de shit gaan zitten om geïnterreseerde kopers in ons huis te laten. (En ik weiger resoluut dat er komen kijken als wij niet thuis zijn).

Gelukkig dat we ondertussen iets gevonden hebben..

We waren nog van plan om enkele zaken te doen hier voor we eruit gingen (laagje verf, *), maar daar kunnen ze mooi naar fluiten...


* Vriendin heeft enkele maanden terug het glas in een deur gebroken. Da was ooit een helft van een dubbele deur met een soort landschap in mat glas. Ze hadden ons gevraagd om in beide deuren een nieuw glas te steken. Maar we gaan het bij die 1 deur laten. De koper vervangt 9/10 die deuren toch, en da kost kweetniehoeveel. (in Brico 190€ voor enkel het glas voor 1 deur).

Preske

Legacy Member
kRa zei:
Harde tandpijn vannacht en vandaag. Net terug van de tandarts, die zei dat het een abces was en niets kon aan doen. Enkel antibiotica heeft em voorgeschreven :(

even op uw tanden bijten dan maar

xDama zei:
De USB receiver van mijn draadloos toetsenbord/muis (Keyboard & Mouse: Wireless Desktop 2000 | Microsoft Hardware) is stuk. Uiteraard valt dat niet te vervangen, waardoor mijn perfect werkende muis/toetsenbord voor de vuilbak zijn.

FU Microsoft.

kunt ge geen 2dehans op de kop tikken?

Ik heb hier nog een usb reciever liggen, maar of die compatibel zou zijn...

Cloudcastle

Legacy Member
pokerstars is rigged.

pfai

AA<JJ
KK<77
KK<jj
AQ<A3
AQ<89
...
runner runner straat, runner flush, magische 2 pair....
...
zondag ook al laatste 20 sunday storm
AA<JJ pfai
Hoe kun je nu winnen met zo'n zever.
beter allemaal afschaffen.
geen poker voor niemand. Ik krijg zin om iemand af te kloppen na al zo'n verloren handen.
Keer een badbeat tot daar aan toe, maar 5x in ieder tornooi.
Net weer.
JJ vs A9 op 6962 board
river 9
Hahhaha ander tornooi : 99 pfai vs a3 board KQJT...

wat een tyfusgrap.

Sick`

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Echt wtf, als ge bijwerkingen moet krijgen van medicatie die ge slikt, laat dat dan in godsnaam niet iets zijn wat bij minder dan 10 op 10.000 voorkomt. Mijn dokter weet zelfs niet eens wat te doen op dit moment.

In samenwerking met een hartkwaal en hartslagverlagende medicatie kan ik niet van nu op morgen met die medicatie stoppen. Maar de bijwerkingen wil ik ook niet meer. Ik zal me altijd de woorden 'goh, we kunnen altijd iets proberen' van mijn dokter blijven herinneren...

Medrol gekregen? :D

Karre

Legacy Member
Dat is echt zo'n ergernis op de baan. Mensen die u ophouden omdat ze niet rechts genoeg rijden.

Sick`

Legacy Member
Karre zei:
Dat is echt zo'n ergernis op de baan. Mensen die u ophouden omdat ze niet rechts genoeg rijden.

Zou geen probleem mogen zijn als ze zich aan de snelheid houden (of met de rest van het verkeer meegaan). Helaas zijn er altijd kwieten die 40 rijden waar je 50 mag, of die gelijk op de ring tegen 100 links gaan rijden op een stuk waar iedereen 120 gaat. OK, je moet daar geen 120 rijden, maar als iedereen het daar doet, wees dan niet koppig en blijf rechts :p (heeft ook zijn voordelen hoor, ik ga dan gewoon rechts rijden en rijd al die trage pipo's voorbij :unsure:).

Katoom

Legacy Member
Cloudcastle zei:
pokerstars is rigged.

pfai

AA<JJ
KK<77
KK<jj
AQ<A3
AQ<89
...
runner runner straat, runner flush, magische 2 pair....
...
zondag ook al laatste 20 sunday storm
AA<JJ pfai
Hoe kun je nu winnen met zo'n zever.
beter allemaal afschaffen.
geen poker voor niemand. Ik krijg zin om iemand af te kloppen na al zo'n verloren handen.
Keer een badbeat tot daar aan toe, maar 5x in ieder tornooi.
Net weer.
JJ vs A9 op 6962 board
river 9
Hahhaha ander tornooi : 99 pfai vs a3 board KQJT...

wat een tyfusgrap.
Das gelijk dien keer dat RV2 de AMA regels ni volgde en zomaar over nen triple into double sprong terwijl Styla daar met ne gebroken nek lag. Dien kreeg toen ook genen penalty! 't Is natuurlijk geen verrassing aangezien RV2 voor ME kawasaki werkt. En wie is de main sponsor van SX? Juist ja... Toen RD5 dat deed (hij kwam maar amper van de grond) had het hij het vlaggen (pun intended eh)

Ook nen tyfusgrap.

Sick`

Legacy Member
Een afspraak voor een bandenwissel maken, een uur onderweg zijn, en dan te horen krijgen dat je winterbanden er al 2 maand opstonden :angry:

Cloudcastle

Legacy Member
Katoom zei:
Das gelijk dien keer dat RV2 de AMA regels ni volgde en zomaar over nen triple into double sprong terwijl Styla daar met ne gebroken nek lag. Dien kreeg toen ook genen penalty! 't Is natuurlijk geen verrassing aangezien RV2 voor ME kawasaki werkt. En wie is de main sponsor van SX? Juist ja... Toen RD5 dat deed (hij kwam maar amper van de grond) had het hij het vlaggen (pun intended eh)

Ook nen tyfusgrap.

das idd geen slappe koek

glashelder

Legacy Member
kRa zei:
Harde tandpijn vannacht en vandaag. Net terug van de tandarts, die zei dat het een abces was en niets kon aan doen. Enkel antibiotica heeft em voorgeschreven :(
Met antibiotica zou het binnen een dag of 3 wel beter moeten zijn. Heeft hij geen pijnstillers voorgeschreven? Mijn ma had een week of drie geleden een abces en toen kreeg ze antibiotica en Ibuprofen 600. En moet je niet teruggaan of zo? Dat abces is daar niet voor niets gekomen hé... Als dat weg is moet er toch gekeken worden wat er precies scheelt en wat daaraan gedaan kan worden.

kRa

Legacy Member
glashelder zei:
Met antibiotica zou het binnen een dag of 3 wel beter moeten zijn. Heeft hij geen pijnstillers voorgeschreven? Mijn ma had een week of drie geleden een abces en toen kreeg ze antibiotica en Ibuprofen 600. En moet je niet teruggaan of zo? Dat abces is daar niet voor niets gekomen hé... Als dat weg is moet er toch gekeken worden wat er precies scheelt en wat daaraan gedaan kan worden.

Ja Ibuprofen 600 heeft em ook voorgeschreven, maar die hadden we hier nog liggen en helpen niks :(. Volgende week moet ik idd terug. Maar heb dus heel slechte tanden. Combinatie van teveel cola, vroeger niet genoeg verzorgd en schrik van de tandarts :(. Waarschijnlijk binnekort eens kaakchirurg bezoeken. En dan gewoon alles laten trekken en een gebit. De laatste jaren al teveel problemen gehad en heb er gewoon genoeg van.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan