Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kRa zei:Harde tandpijn vannacht en vandaag. Net terug van de tandarts, die zei dat het een abces was en niets kon aan doen. Enkel antibiotica heeft em voorgeschreven![]()
xDama zei:De USB receiver van mijn draadloos toetsenbord/muis (Keyboard & Mouse: Wireless Desktop 2000 | Microsoft Hardware) is stuk. Uiteraard valt dat niet te vervangen, waardoor mijn perfect werkende muis/toetsenbord voor de vuilbak zijn.
FU Microsoft.
Tonerider zei:http://album.gva.be/imgpath/000/000/644/612/id644612-photos-960x700-n.jpg ik denk dat ik weet waar die dode in zat.![]()
Preske zei:En das dus de reden dat ik nooit of te never in de rechtse baan zal rijden tenzij het absoluut nodig is.
Tonerider zei:http://album.gva.be/imgpath/000/000/644/612/id644612-photos-960x700-n.jpg ik denk dat ik weet waar die dode in zat.![]()
Xirtanneke zei:Echt wtf, als ge bijwerkingen moet krijgen van medicatie die ge slikt, laat dat dan in godsnaam niet iets zijn wat bij minder dan 10 op 10.000 voorkomt. Mijn dokter weet zelfs niet eens wat te doen op dit moment.
In samenwerking met een hartkwaal en hartslagverlagende medicatie kan ik niet van nu op morgen met die medicatie stoppen. Maar de bijwerkingen wil ik ook niet meer. Ik zal me altijd de woorden 'goh, we kunnen altijd iets proberen' van mijn dokter blijven herinneren...

Tonerider zei:http://album.gva.be/imgpath/000/000/644/612/id644612-photos-960x700-n.jpg ik denk dat ik weet waar die dode in zat.![]()
Preske zei:En das dus de reden dat ik nooit of te never in de rechtse baan zal rijden tenzij het absoluut nodig is.
aXl_ zei:ja, de A19 heeft 2 rijstroken...
Karre zei:Dat is echt zo'n ergernis op de baan. Mensen die u ophouden omdat ze niet rechts genoeg rijden.
(heeft ook zijn voordelen hoor, ik ga dan gewoon rechts rijden en rijd al die trage pipo's voorbij
).Das gelijk dien keer dat RV2 de AMA regels ni volgde en zomaar over nen triple into double sprong terwijl Styla daar met ne gebroken nek lag. Dien kreeg toen ook genen penalty! 't Is natuurlijk geen verrassing aangezien RV2 voor ME kawasaki werkt. En wie is de main sponsor van SX? Juist ja... Toen RD5 dat deed (hij kwam maar amper van de grond) had het hij het vlaggen (pun intended eh)Cloudcastle zei:pokerstars is rigged.
pfai
AA<JJ
KK<77
KK<jj
AQ<A3
AQ<89
...
runner runner straat, runner flush, magische 2 pair....
...
zondag ook al laatste 20 sunday storm
AA<JJ pfai
Hoe kun je nu winnen met zo'n zever.
beter allemaal afschaffen.
geen poker voor niemand. Ik krijg zin om iemand af te kloppen na al zo'n verloren handen.
Keer een badbeat tot daar aan toe, maar 5x in ieder tornooi.
Net weer.
JJ vs A9 op 6962 board
river 9
Hahhaha ander tornooi : 99 pfai vs a3 board KQJT...
wat een tyfusgrap.
Sick` zei:Een afspraak voor een bandenwissel maken, een uur onderweg zijn, en dan te horen krijgen dat je winterbanden er al 2 maand opstonden![]()

Katoom zei:Das gelijk dien keer dat RV2 de AMA regels ni volgde en zomaar over nen triple into double sprong terwijl Styla daar met ne gebroken nek lag. Dien kreeg toen ook genen penalty! 't Is natuurlijk geen verrassing aangezien RV2 voor ME kawasaki werkt. En wie is de main sponsor van SX? Juist ja... Toen RD5 dat deed (hij kwam maar amper van de grond) had het hij het vlaggen (pun intended eh)
Ook nen tyfusgrap.
Met antibiotica zou het binnen een dag of 3 wel beter moeten zijn. Heeft hij geen pijnstillers voorgeschreven? Mijn ma had een week of drie geleden een abces en toen kreeg ze antibiotica en Ibuprofen 600. En moet je niet teruggaan of zo? Dat abces is daar niet voor niets gekomen hé... Als dat weg is moet er toch gekeken worden wat er precies scheelt en wat daaraan gedaan kan worden.kRa zei:Harde tandpijn vannacht en vandaag. Net terug van de tandarts, die zei dat het een abces was en niets kon aan doen. Enkel antibiotica heeft em voorgeschreven![]()
Sick` zei:Een afspraak voor een bandenwissel maken, een uur onderweg zijn, en dan te horen krijgen dat je winterbanden er al 2 maand opstonden![]()

glashelder zei:Met antibiotica zou het binnen een dag of 3 wel beter moeten zijn. Heeft hij geen pijnstillers voorgeschreven? Mijn ma had een week of drie geleden een abces en toen kreeg ze antibiotica en Ibuprofen 600. En moet je niet teruggaan of zo? Dat abces is daar niet voor niets gekomen hé... Als dat weg is moet er toch gekeken worden wat er precies scheelt en wat daaraan gedaan kan worden.
. Volgende week moet ik idd terug. Maar heb dus heel slechte tanden. Combinatie van teveel cola, vroeger niet genoeg verzorgd en schrik van de tandarts
. Waarschijnlijk binnekort eens kaakchirurg bezoeken. En dan gewoon alles laten trekken en een gebit. De laatste jaren al teveel problemen gehad en heb er gewoon genoeg van.