Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikkeweer

Legacy Member
stomme ergernis hier, het lukt me niet om tv met digicorder te installeren,tis misschien een luxeprobleempe
maar toch ik erger me mateloos grrrrrrrrrrrr..

Xirtanneke

Legacy Member
Hmmm... ik zie zo hard op tegen mijn afspraak bij de huisarts straks. Heb dus een borstontsteking en het nadeel is dat ik altijd foute opmerkingen begin te maken als ik zenuwachtig ben.

Voorbeeldjes:
* Ik moest bevallen, kom ik aan de receptie, zegt die vrouw: 'Tis voor een bevalling waarschijnlijk?' Ik: 'Nee, voor een borstvergroting.'
* Gisteren belde ik dus voor dit probleem naar de dokter (knap btw) en zegt die 'Ja, dat gaan we eens grondig moeten nakijken.' Ik: 'Boek dan maar een afspraak in, maar normaal kost dat u toch een etentje op voorhand.' :doh:

Ik vraag me dus nu al af wat voor genante dingen ik straks nog ga zeggen :(

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Busschauffeur die een snelheid van 60km/u aanhoudt op een baan van 70


En nu 30 in zone 50




Sent from my Lumia 800 using Tapatalk


En nu 95 op diezelfde baan van 70 :oink:
Die Hollanders vlammen altijd goed door :p





Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

kefienator

Legacy Member
Shegers zei:
Maar liever niet voor mijn voordeur. Ik begrijp niet dat mensen dat niet opkuisen. Ergerlijk!

hier in antwerpen zie je dat ook vaak. op het voetpad. idd, niet zo gezellig.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Shegers zei:
In een hondendrol getrapt, vlak aan mijn voordeur, daarnet toen ik buiten kwam om te gaan werken.

Elke stuk kak in een zak.
Spreid uw hond zijn stront niet in het rond.
Uw hond zijn mest vind ik niet al te best.
Ik ben niet vol van uw hond zijn drol.
Ik ben niet content met al dat excrement.
Door uw hond zijn fecaliën, moet ik mijn stoep bestrijden met chemicaliën.
Wat een troep, al die poep.


Zo, dat zou moeten helpen.

Dragonix

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Hmmm... ik zie zo hard op tegen mijn afspraak bij de huisarts straks. Heb dus een borstontsteking en het nadeel is dat ik altijd foute opmerkingen begin te maken als ik zenuwachtig ben.

Voorbeeldjes:
* Ik moest bevallen, kom ik aan de receptie, zegt die vrouw: 'Tis voor een bevalling waarschijnlijk?' Ik: 'Nee, voor een borstvergroting.'
* Gisteren belde ik dus voor dit probleem naar de dokter (knap btw) en zegt die 'Ja, dat gaan we eens grondig moeten nakijken.' Ik: 'Boek dan maar een afspraak in, maar normaal kost dat u toch een etentje op voorhand.' :doh:

Ik vraag me dus nu al af wat voor genante dingen ik straks nog ga zeggen :(

keep us posted :D

Chris Dust

Legacy Member
Gans mijn vriendenkring is kinderen aan het werpen of gaat in de nabije toekomst kinderen werpen... kostelijk

squan

Legacy Member
Niemand verdient om omver gereden te worden, mijn beste. Die commentaar onder de foto is weer sociale media op zijn best...


Een goeie bolwassing en een licht schockerende realisatie van wat had kunnen zijn, zullen ook wel volstaan.

Waelvis

Legacy Member
Godmiljaar...

Verzekering geeft de nummerplaat voor mn nieuwe auto naar de verkeerde garage gestuurd (St Niklaas ipv Lokeren).
Al een ganse dag aant wachten op telefoontje dak om mn auto mocht... Nu moet ik nog wachten tot morgen :'-(

EternalSilence

Legacy Member
FFS.
2.500 jobs geschrapt(?) bij steden en gemeenten
Wat levert die 'vlaamse onafhankelijkheid' eigenlijk op voor de gewone burger. Buiten dan vele ontslagen, slechtere dienstverlening en meer belastingen afhankelijk van waar je woont?

Wees trouwens maar zeker dat x aantal % van die ontslagen op brugpensioen zullen gestuurd worden en wij weer zoveel keer meer zullen moeten betalen aan die pensioenen binnen x aantal jaar.

Marginal0

Legacy Member
Burgemeester Londen buist flagrant op IQ-vragen

Wat een debiele vragen zijn dat nu ook. Soms is de media toch echt rotslecht. Beetje mensen belachelijk maken.

Je kan natuurlijk aannemen dat het een ijsbeer is die langskomt, maar het is geen sluitende vraag. Er kan in de praktijk altijd een bruine beer passeren. Als Mhr de Burgemeester der toevallig was en hij pakte per vliegtuig een bruine beer mee, dan is dat het juiste antwoord. Hoe kan die vraagsteller weten of die beer wit was? En veronderstelt dat ook niet dat het pal op de pool staat? Good luck with that. Die vraag valt meer onder 'moppen voor op café' dan op een IQ-vraag.

Ook bij de 2de vraag mist er context. Zijn die appels aangekocht door de persoon die ze neemt? In dat geval is het antwoord 3. Blijkbaar zijn ze van een externe en krijg je als diegene die ze neemt bezit over die appels. Voeg "vast" toe aan de vraag en het antwoord is 2. Voeg "over" toe en Mijne heer de Mayor had het juist.

Bij de 3de moet je gewoon weten wat een analoge klok is. Normaal moet hij dat wel weten. Natuurlijk antwoord hij niet omdat de vraag weer zodanig debiel is geformuleerd dat je een addertje onder het gras ruikt. Je kan een analoge klok niet op 9u s'morgens zetten: je zet hem op 9u, punt ander lijn... Het toevoegen van "s'morgens" dient maar om mensen van de wijs te brengen met de intentie om een foutief antwoord uit te lokken, beetje à la "ork ork ork, soep eet je met een ...?". Het verschil met dat laatste raadseltje is dat daar de vraag ten minste correct gesteld wordt.

Ik spreek zijn domme uitspraken niet goed, maar wijs hem dan gewoon terecht over zijn fout ipv hem op die manier belachelijk te maken. Een antwoord als "veel appels" is niet bepaald slim, maar ik weet het uiteindelijk ook niet: 1? 2? 3?

Oij

Legacy Member
squan zei:
Niemand verdient om omver gereden te worden, mijn beste. Die commentaar onder de foto is weer sociale media op zijn best...


Een goeie bolwassing en een licht schockerende realisatie van wat had kunnen zijn, zullen ook wel volstaan.

Je begrijpt natuurlijk ook dat ik liever niemand onder een auto zie liggen, maar zo'n filmpjes krijg ik toch een serieus wtf-gevoel.
Ze komt er nu met de schrik vanaf en ze zal de volgende keer wel 2 keer nadenken voor ze oversteekt, maar vroeg of laat loopt het net iets minder goed af en dan is de kans groot dat je het als automobilist nog mag gaan uitleggen. Geen enkele automobilist wil een fietser vanonder zijn auto trekken, zelf al is het zijn fout niet.

Die fietsende jeugd (eventjes veralgemenen) lapt elke mogelijke verkeersregel aan zijn laars, en zolang ze niet allemaal eens iets meemaken gelijk in het filmpje of erger zie ik dat niet snel verbeteren.

Marginal0

Legacy Member
Het feit "dat hebzucht en afgunst waardevolle prikkels zijn om de economie te stimuleren" zie je mij wel niet tegenspreken. Voor de economie is dat idd vrij nuttig, denk ik zo. Als ik op school een Ferrari-modelletje kocht voor op men kast, en de andere jongens vonden dat kei-show, dan is de kans groot dat de producent 10 stuks meer verkocht kreeg. En waaraan zal dat liggen? T'zal de awesome reclame mss wel zijn... Is misschien eerder jaloezie die dat fuelt, maar dat gaat hand in hand met hebzucht denk ik zo. Afgunst met het oog op elitisme leidt ook vaak tot consumentengedrag. Ik kan niet meteen een onderzoek daarrond voorleggen, maar het lijkt me logisch. Maak een product elitair, en druk na één jaar de prijs zodat iedereen het zal komen, en de "high-classers" kopen meteen je volgende product hoor. Heel jammer dat het zo is, maar het lijkt me een waarachtige uitspraak. Maar goed, dan heb ik het over de uitspraak op zich. Geen idee in welke context hij dat zei.

squan

Legacy Member
Oij zei:
Die fietsende jeugd (eventjes veralgemenen) lapt elke mogelijke verkeersregel aan zijn laars, en zolang ze niet allemaal eens iets meemaken gelijk in het filmpje of erger zie ik dat niet snel verbeteren.

Da's spijtig genoeg wel de waarheid inderdaad. De meeste denken dat ze met de term "zwakke weggebruiker" op zak automatisch een soort fluoriscerend schild rond zich krijgen dat schreeuwt: "Ho maar! Ik fiets hier dus wel he!"

Marginal0

Legacy Member
Oij zei:
Die verdient niet beter dan eens omvergereden te worden. :crazy:

Uiteraard meen je dat niet (mag ik hopen), maar da's dus opnieuw een voorbeeld van de verdorvenheid van het internet. Besef nu toch es dat die zin voor lange tijd zal blijven staan, en dat diegene die het leest onmogelijk kan weten (smiley of niet) wat jij er precies mee bedoeld en maar moet aannemen dat je meent wat je zegt.

Krayola

Legacy Member
Hoeveel fietsers (zowel volwassenen als kinderen) ik 's ochtends niet zie fietsen zonder lichten. Ik vind dat dus echt levensgevaarlijk he. Zeker als er nog wat mist bij komt.

Dus als hier mensen zitten die kinderen hebben: aub zorg dat ze met lichten aan rijden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan