Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Don18

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Well, I've done it again... De vraag gesteld, ik hoop dat ge nog vrijgezel zijt, want dat is normaal wel een minimumvereiste om aan mijn borsten te komen :(

En het nadeel is, ik kan dat niet tegenhouden, dat is er gewoon echt uit voor ik het besef en daarna heb ik zo'n 'oh, wtf heb ik nu weer gezegd'-moment...

"If only there was something in your head to control the things you say!"

Chandler, Friends. :p

glashelder

Legacy Member
Ik stond onlangs te prutsen in mijn Dropbox account met een assistent van een vak naast mij (ik moest een presentatie doen) en ik zo "oh nee, nu kan je mijn hele Dropbox zien, al mijn illegale ebooks en al. En al mijn gedownloade porno."

:doh:

Gelukkig antwoordde hij met "maar allez, je moet dat niet downloaden :p"

Anoniem06

Legacy Member
kay-gell zei:
Mid season finale van walking dead en supernatural.nog zo lang wachten :(

Oh en ne homo die ik van t middelbaar ken die mij via fb probeert te overtuigen op date te gaan maar ne beleefde "nee" blijkbaar niet voldoende vindt om te stoppen met zeuren.

Moet ook maar een vreemd moment geweest zijn :p

Li1quid

Legacy Member
kay-gell zei:
Mid season finale van walking dead en supernatural.nog zo lang wachten :(

Oh en ne homo die ik van t middelbaar ken die mij via fb probeert te overtuigen op date te gaan maar ne beleefde "nee" blijkbaar niet voldoende vindt om te stoppen met zeuren.


Gaat er voor en geeft u vriendin aan mij! :unsure:

J.F.

Legacy Member
glashelder zei:
Ik stond onlangs te prutsen in mijn Dropbox account met een assistent van een vak naast mij (ik moest een presentatie doen) en ik zo "oh nee, nu kan je mijn hele Dropbox zien, al mijn illegale ebooks en al. En al mijn gedownloade porno."

:doh:

Gelukkig antwoordde hij met "maar allez, je moet dat niet downloaden :p"

Not awkward at all!

glashelder

Legacy Member
Ergernis: dat ik zoveel lijk te vergeten. Niet zo van die onbelangrijke dingen zoals waar je sleutels liggen of zo, maar gewoon, hele herinneringen die gewoon weg zijn. Zo heb ik net een hele avond een webcomic uitgelezen en het kwam mij al vaag bekend voor. Ik dacht dat ik het ooit eens was beginnen lezen en misschien ergens gestopt was of zo. Ik kom aan het einde, er staat een link naar een Flickr-account met een bepaald kunstwerkje en ineens komt heel die herinnering terug (dat ik ooit eens die hele Flickr-account heb doorgespit op een avond :p). Allez, da's zo raar. Toen ik begon aan die webcomic was dat zo van "ah, die artist zegt mij wel heel vaag ergens iets in de verte" en dan blijkt dat ik alles al eens gelezen en gezien heb en dan kom ik daar pas heel op 't einde achter.

Of onlangs, toen ik zat te rommelen in mijn mailbox. Je hebt zo van die dagen dat je ineens mails van 6 jaar terug zit te lezen (never a good idea, trouwens :unsure:). Ik kwam hier echt mails tegen waar ik mij 0,0 van herinner. Zo mailcontact met een ex na een lange stilte of een ruzie met iemand, geen onbenulligheden. Als ik dat dan herlees dan geeft dat wel zo'n heel vaag gevoel van "oh ja", maar da's precies of het een ander leven is. Ik kan mij zelfs niet herinneren hoe ik mij daar toen bij voelde, terwijl dat soms heftige dingen waren. Ik heb ooit een heel verhaal over een ex naar een nieuw lief gemaild en toen is die mail blijkbaar... gelekt, of zo? (Echt niet via dat nieuwe lief, die woont in een ander land, er zal iemand in mijn mailbox gezeten hebben eerder.) En dan lees ik ineens een mail van die ex, een e-mail die jaren later geschreven is als reply op die mail naar dat nieuw lief, zo van "vind je dat normaal, dat je zo'n dingen tegen iedereen zegt?" En als ik dan vroeg hoe ze aan die mail kom, zei ze dat ze die via via gekregen heeft. The fuuccck, dat is lijk niet iets om te vergeten, dat iemand je mails heeft zitten lezen :p

Maar dat is precies alsof er maar plaats is in mijn hoofd voor een beperkt aantal herinneringen en die gewoon bijna helemaal gewist zijn. Ik word gewoon oud, denk ik.

Hawk

Legacy Member
glashelder zei:
Ergernis: dat ik zoveel lijk te vergeten. Niet zo van die onbelangrijke dingen zoals waar je sleutels liggen of zo, maar gewoon, hele herinneringen die gewoon weg zijn. Zo heb ik net een hele avond een webcomic uitgelezen en het kwam mij al vaag bekend voor. Ik dacht dat ik het ooit eens was beginnen lezen en misschien ergens gestopt was of zo. Ik kom aan het einde, er staat een link naar een Flickr-account met een bepaald kunstwerkje en ineens komt heel die herinnering terug (dat ik ooit eens die hele Flickr-account heb doorgespit op een avond :p). Allez, da's zo raar. Toen ik begon aan die webcomic was dat zo van "ah, die artist zegt mij wel heel vaag ergens iets in de verte" en dan blijkt dat ik alles al eens gelezen en gezien heb en dan kom ik daar pas heel op 't einde achter.

Of onlangs, toen ik zat te rommelen in mijn mailbox. Je hebt zo van die dagen dat je ineens mails van 6 jaar terug zit te lezen (never a good idea, trouwens :unsure:). Ik kwam hier echt mails tegen waar ik mij 0,0 van herinner. Zo mailcontact met een ex na een lange stilte of een ruzie met iemand, geen onbenulligheden. Als ik dat dan herlees dan geeft dat wel zo'n heel vaag gevoel van "oh ja", maar da's precies of het een ander leven is. Ik kan mij zelfs niet herinneren hoe ik mij daar toen bij voelde, terwijl dat soms heftige dingen waren. Ik heb ooit een heel verhaal over een ex naar een nieuw lief gemaild en toen is die mail blijkbaar... gelekt, of zo? (Echt niet via dat nieuwe lief, die woont in een ander land, er zal iemand in mijn mailbox gezeten hebben eerder.) En dan lees ik ineens een mail van die ex, een e-mail die jaren later geschreven is als reply op die mail naar dat nieuw lief, zo van "vind je dat normaal, dat je zo'n dingen tegen iedereen zegt?" En als ik dan vroeg hoe ze aan die mail kom, zei ze dat ze die via via gekregen heeft. The fuuccck, dat is lijk niet iets om te vergeten, dat iemand je mails heeft zitten lezen :p

Maar dat is precies alsof er maar plaats is in mijn hoofd voor een beperkt aantal herinneringen en die gewoon bijna helemaal gewist zijn. Ik word gewoon oud, denk ik.
Glashelder Brusselmans :thumbup:

Sent from my GT-N7100

Mephisto

Legacy Member
glashelder zei:
Ergernis: dat ik zoveel lijk te vergeten. *knip*

Herkenbaar, als mijn kameraden met verhalen van ons secundair afkomen, lijkt het alsof ik op een andere school heb gezeten. :unsure:

Daarenboven ook last van de gebruikelijke vergeetachtige trekjes; naar de berging gaan om iets te halen, de kat tegenkomen en die aandacht geven, terug naar de living zonder dat wat ik ging halen... :sop:

dweil

Legacy Member
Vanmorgen had ik mijn autosleutels vast en zocht ik mij rot naar mijn autosleutels. En das niet eens een alleenstaand feit ook :(

ironhorn

Legacy Member
Ik ben pas nog een infosessie op het werk vergeten. Was maar braafjes aan het doorwerken, ga iets aan een collega geven die mij vraagt of ik niet naar de infosessie moest gaan... Was die al 40 minuten bezig natuurlijk. Dan toch nog maar het 2de deel gaan volgen, omdat ik niet wist of ze een aanwezigheidslijst gingen bijhouden of niet :unsure:


voor de rest vergeet ik eigenlijk ook erg veel :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan