Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oij

Legacy Member
Marginal0 zei:
Uiteraard meen je dat niet (mag ik hopen), maar da's dus opnieuw een voorbeeld van de verdorvenheid van het internet. Besef nu toch es dat die zin voor lange tijd zal blijven staan, en dat diegene die het leest onmogelijk kan weten (smiley of niet) wat jij er precies mee bedoeld en maar moet aannemen dat je meent wat je zegt.

Hierboven zeg ik toch dat dat uiteraard niet gemeend is. Het was misschien een iets wat extreme reactie die op een forum natuurlijk direct volledig fout overkomt. ;)

Muscleduck

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Hmmm... ik zie zo hard op tegen mijn afspraak bij de huisarts straks. Heb dus een borstontsteking en het nadeel is dat ik altijd foute opmerkingen begin te maken als ik zenuwachtig ben.

Voorbeeldjes:
* Ik moest bevallen, kom ik aan de receptie, zegt die vrouw: 'Tis voor een bevalling waarschijnlijk?' Ik: 'Nee, voor een borstvergroting.'
* Gisteren belde ik dus voor dit probleem naar de dokter (knap btw) en zegt die 'Ja, dat gaan we eens grondig moeten nakijken.' Ik: 'Boek dan maar een afspraak in, maar normaal kost dat u toch een etentje op voorhand.' :doh:

Ik vraag me dus nu al af wat voor genante dingen ik straks nog ga zeggen :(

Da 2e is echt geniaal :lol:

OT: Heb de vroege deze week, en ik heb het lastiger dan anders precies. Zo moe vent, dju toch.

Aescullus

Legacy Member
Zucht, mensen die zich vergissen van nummer.Geen probleem mee, maar als ge hen dat enkele keren moet zeggen en ze laten dan toch nog iets achter op uw voicemail voor iemand anders :doh:

sneax

Legacy Member
Ik trok mij vroeger als fietser ook niets aan van waar ge wel en niet mocht rijden als fietser (behalve door het rood, tenzij voor meteen rechts af te slaan, maar dan ging ik een stukje te voet). Ik keek wel altijd héél goed rond, ik reed nogal "actief" zal ik maar zeggen en vlamde overal tussen. Nooit ambras gehad.

Erger is mensen die op hun dooie gemak, passief met de fiets rijden (trappen en voor zich uit staren) en nooit is stoppen of rond hun kijken om door te hebben wat er eigenlijk allemaal gaande is. Ge hebt zo mensen in hunne otto ook eh, precies aant concentreren om tussen de lijnen te rijden en de rest vergeten ze, ofzo.

Anoniem04

Legacy Member
squan zei:
Niemand verdient om omver gereden te worden, mijn beste. .

Ik kan er nochtans veel opnoemen.

Tegen een auto rijden die aan het passeren is, is toch ook een kunst. :crazy:

Xirtanneke

Legacy Member
Dragonix zei:
keep us posted :D

Well, I've done it again... De vraag gesteld, ik hoop dat ge nog vrijgezel zijt, want dat is normaal wel een minimumvereiste om aan mijn borsten te komen :(

En het nadeel is, ik kan dat niet tegenhouden, dat is er gewoon echt uit voor ik het besef en daarna heb ik zo'n 'oh, wtf heb ik nu weer gezegd'-moment...

Michster

Legacy Member
Fucking uplay.

Xirtanneke zei:
Hmmm... ik zie zo hard op tegen mijn afspraak bij de huisarts straks. Heb dus een borstontsteking en het nadeel is dat ik altijd foute opmerkingen begin te maken als ik zenuwachtig ben.

Voorbeeldjes:
* Ik moest bevallen, kom ik aan de receptie, zegt die vrouw: 'Tis voor een bevalling waarschijnlijk?' Ik: 'Nee, voor een borstvergroting.'
* Gisteren belde ik dus voor dit probleem naar de dokter (knap btw) en zegt die 'Ja, dat gaan we eens grondig moeten nakijken.' Ik: 'Boek dan maar een afspraak in, maar normaal kost dat u toch een etentje op voorhand.' :doh:

Ik vraag me dus nu al af wat voor genante dingen ik straks nog ga zeggen :(

Ge zijt al goed op weg, maar er is nog werk aan uw oneliners. Hier zijn een paar suggesties.


Voor de knappe loodgieter:

"Ontstop je ALLE putjes? :cool: "

Voor de knappe lijkschouwer:

"Stijve dingen fascineren me altijd zo. :cool: "

Voor de knappe echtgenoot van je beste vriendin:

"Affaires zijn ondergewaardeerd, vind je niet?"

Voor de knappe wiskundige:

"Wil je zien hoe ik een rechte bepaal? :cool: "

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Well, I've done it again... De vraag gesteld, ik hoop dat ge nog vrijgezel zijt, want dat is normaal wel een minimumvereiste om aan mijn borsten te komen :(

En het nadeel is, ik kan dat niet tegenhouden, dat is er gewoon echt uit voor ik het besef en daarna heb ik zo'n 'oh, wtf heb ik nu weer gezegd'-moment...

Prachtig :p

cram

Legacy Member
Zedde just ne chocomousse aan het eten zie je ne kleine zijn kak lossen bij de ideale wereld.:puke:
En vond mijnen zapper nie direct. :(

kay-gell

Legacy Member
Mid season finale van walking dead en supernatural.nog zo lang wachten :(

Oh en ne homo die ik van t middelbaar ken die mij via fb probeert te overtuigen op date te gaan maar ne beleefde "nee" blijkbaar niet voldoende vindt om te stoppen met zeuren.

Tyfius

Legacy Member
kay-gell zei:
Mid season finale van walking dead en supernatural.nog zo lang wachten :(

Oh en ne homo die ik van t middelbaar ken die mij via fb probeert te overtuigen op date te gaan maar ne beleefde "nee" blijkbaar niet voldoende vindt om te stoppen met zeuren.

Oh la la, de kay-gell heeft touch!

Swindels

Legacy Member
kay-gell zei:
Mid season finale van walking dead en supernatural.nog zo lang wachten :(

Oh en ne homo die ik van t middelbaar ken die mij via fb probeert te overtuigen op date te gaan maar ne beleefde "nee" blijkbaar niet voldoende vindt om te stoppen met zeuren.

Zal ik hem afleiden? :p

Tonerider

Legacy Member
25/10/2013 20:01 Pakketlabel geprint door de verzender
26/10/2013 09:23 Pakket ingeleverd in het Kiala Punt door de verzender en verzonden naar het Kiala sorteercentrum
29/10/2013 17:57 Pakket onderweg naar het Kiala Punt van de ontvanger
30/10/2013 11:39 Pakket aangekomen in het Kiala Punt van de ontvanger
13/11/2013 08:25 Pakket niet afgehaald door de ontvanger en teruggestuurd naar het Kiala sorteercentrum
15/11/2013 14:45 Pakket onderweg naar het Kiala Punt van de ontvanger
30/11/2013 09:36 Pakket niet afgehaald door de ontvanger en teruggestuurd naar het Kiala sorteercentrum
03/12/2013 11:46 Pakket onderweg naar het Kiala Punt van de ontvanger


infinite loop is infinite

rscaboy

Legacy Member
Swindels zei:

:$

Het is nu wel een tijdje geleden dat ik een relatie heb gehad, maar ik beperk me voorlopig nog tot vrouwen(misschien een uitzondering vvor Stephen Fry).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan