Net gelezen op facebook... (berichten van 1 en dezelfde persoon, ook als reactie op anderen)
Vinden jullie dit normaal?
Ik had 2 tickets besteld voor een concert, nu werd dat concert terugbetaald omdat het werd afgelast. ik heb voor die tickets 20 euro per stuk betaald en 2 euro administratie. Nu vind ik het niet oke dat die 2 euro niet word teruggegeven. als ze dat bij al die mensen doen brengt hen dat al snel veel geld op. het gaat mij natuurlijk niet om die 2 euro maar om het principe. ik betaal dus 2 euro voor een concert dat niet eens doorgaat.
Denken jullie dat ik er iets kan tegen doen?
Jep inderdaad! ik ook puur principieel. das wel gemakkelijk een concert aflassen maar wel iedereen zen 2 euro bijhouden. das ook een manier om rijk te worden. ik blijf die stalken tot ik mijn 2 euro terug heb!
daar lach ik eens mee, ze zouden ons net bij wijze van spreken een schadevergoeding moeten betalen ja. wie zegt dat ik geen verlof heb genomen voor dat concert dat nu door hen niet doorgaat.
vind het erg jammer, want stel nu dat er een nieuw concert komt dan kan ik nog eens 2 euro betalen. kvin het super onrechtvaardig.
Ge hoeft mij niet aan te vallen eh, deze groep dient om zulke vragen op te stellen of vergis ik mij?
Maar ik hoef die mensen hun loon niet te betalen he...
ik werk al en geloof mij onze klantenservice is 1000x beter dan die van trix. En neen ze moeten mij mijn geld teruggeven en die 2 euro adminstratie moeten e maar van ander geld betalen. winst van andere concerten, van de verzekering, .. Tzal me worst wezen waar ze dat geld gaan halen. Maar hetgeen ik betaald heb wil ik terug. zo simpel is het!
nope nog niet. Maar ik ben dat daar gewoon, daar werken nen hoop lamzakke.
Maar ja sommige bedrijven zetten klantvriendelijkheid niet op de eerste plaats. Als ze maar geld kunnen incasseren zijn ze content. Iemand die hen in twijfel trekt en graag zen geld terug wilt gewoon negeren zodat ze gewoon geen zin meer hebben om te blijven wachten op een antwoord. dat kan er bij mij niet in.
Dat kankert al enkele dagen over 2 euro administratiekosten...
Jongedame in kwestie zegt die ook dat mensen die mails moeten beantwoorden in een bedrijf/organisatie "lamzakken" zijn omdat zij nog geen antwoord heeft op haar klachtenmail. En "iedereen is oh zo hard tegen haar".
Hier gaat mijn haar dus recht van overeind staan. Ik heb dit jaar vakantiewerk gedaan op een dienst die mailverkeer verzorgde. Op rustige momenten kwamen er 30 mails per uur binnen, en als je dan amper 2 minuten hebt om elke mail zorgvuldig te beantwoorden, te gaan afprinten en klasseren,.. Ja, dan kan het even duren alvorens je antwoord hebt. Soms duurde het enkele dagen voordat ik klanten antwoord kon geven, maar dat zou mij geen lamzak maken.
Ik hoop uit het diepst van mijn hart, dat dergelijke verwende snotneuzen die met geld van hun pappie naar een concert gaan, en denken dat ze alles meteen moeten krijgen, nog eens goed geconfronteerd worden met de realiteit...
