Baats
Legacy Member
kay-gell zei:Alleen dat heel facebook er weer vol mee moet staan.
Vraag al die pukkels is precies wie Mandela was en 80% kan niet eens een fatsoenlijk antwoord geven.
Kwam dit eigenlijk net posten

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kay-gell zei:Alleen dat heel facebook er weer vol mee moet staan.
Vraag al die pukkels is precies wie Mandela was en 80% kan niet eens een fatsoenlijk antwoord geven.

Ja, hier net enen van 22 die dat zelfs niet weet. :doh:kay-gell zei:Alleen dat heel facebook er weer vol mee moet staan.
Vraag al die pukkels is precies wie Mandela was en 80% kan niet eens een fatsoenlijk antwoord geven.
woopwoopwop
RIP ik vond hem echt goed in enemy of the state en book of eli
kay-gell zei:Alleen dat heel facebook er weer vol mee moet staan.
Vraag al die pukkels is precies wie Mandela was en 80% kan niet eens een fatsoenlijk antwoord geven.
ik wil er zelfs een screenshot van nemenJ.F. zei:Dat kan toch niet serieus zijn?![]()

Binoshi zei:ik wil er zelfs een screenshot van nemen![]()
Tapatalk laat enkel de berichten weg met foto's van mannen in.Swindels zei:Ben ik de enige bij wie tapatalk at random posts weglaat uit threads!?
Zo fucking irritant!
J.F. zei:Ja maar ik bedoel die kan da toch nie serieus menen?![]()
ludnak zei:Tapatalk laat enkel de berichten weg met foto's van mannen in.
J.F. zei:Dat kan toch niet serieus zijn?![]()
J.F. zei:OF het was een reactie van Paris Hilton: http://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/p480x480/1465327_10200927393015822_2072473002_n.jpg

daarom dus gewoon al?therapy? zei:Ja, hier net enen van 22 die dat zelfs niet weet. :doh: