Carlos Gardeboe
Legacy Member
Oldskooler zei:
:naughty:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oldskooler zei:
KO zei:Mandela![]()

rscaboy zei:Is een klassieker onder trollen. Telkens er een zwarte(vermeend of niet) sterft halen ze iedere film met een zwarte hoofdrolspeler aan. Zelfs dingen als ik vond hem goed in Different Strokes (What'choo talkin' 'bout, Willis).

Is wel fake maar whatever.J.F. zei:OF het was een reactie van Paris Hilton: http://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/p480x480/1465327_10200927393015822_2072473002_n.jpg

Djesmin zei:Ik heb zoveel heimwee vandaag :'(
Djesmin zei:Merci Ruben (en Carlos... Denk ik)
Ik snap zoiets niet echt, het is niet dat ge nen trein niet hoort... Of ziet e?Oldskooler zei:
camino zei:Wie Mandela was is deels correct wat sommigen posten maar blijkbaar heeft men kaas mee gaten over heel wat andere zaken , maar niks slechts over de doden, ik ga daar ook niet verder op in gaan, zou toch alleen maar gezever van komen hier.
Alleen is die verheerlijking er net wat over.
amdr zei:Ik snap zoiets niet echt, het is niet dat ge nen trein niet hoort... Of ziet e?
Om 19u is het toch ook al donker nu dus die rijden toch met hun lichten aan?
Ale, ik vind zoiets altijd maar vreemd... En uiteraard zeer spijtig voor de ouders
zo'n 10 maand ongeveerrscaboy zei:Hoe lang zit je nog in Canada?